Koop een shirt met zo'n pak-print eropquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik een pak had met bijpassende hoed zou ik dat zeker doen![]()
Jammer genoeg heb ik dat niet en ook niet het geld om even te kopen.
neequote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer mij dan eens te hosselen :$
quote:
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you downquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
IF SOMEONE KNOCKS YOU DOWN JUST STAND UP AND GO ON YO
Ja, nu heb ik mijzelf er van overtuigd dat die kleren baas zijn. Dan wil ik ze hebben ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haha nu ook echt de pinpas van iemand anders gebruikenBaas
te laatquote:
GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWNquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you down
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie!
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWN
Geen idee, effe googlen vind je het zo.
wat valt mee?quote:
naquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koop een shirt met zo'n pak-print erop
Knock you down jaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe heet dat ene nummer ookalweer van kanye west en keri nogwat? ook iets met knock you down
Inderdaad. Ik weet veel mooiere mannen dan die twee ecto's van GoT.quote:
Ik heb altijd kleding in m'n hoofd zitten en dan ga ik er naar opzoek, soms vind ik het pas jaren laterquote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik mijzelf er van overtuigd dat die kleren baas zijn. Dan wil ik ze hebben ook.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Knock you down ja
SOMETIMES LOVEEE COMES AROUND AND IT KNOCKS YOU DOWN, JUST GET BACK UP WHEN IT KNOCKS YOU DOWN
Ik ben niet zo moeilijk met kleren, behalve op het internet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb altijd kleding in m'n hoofd zitten en dan ga ik er naar opzoek, soms vind ik het pas jaren laterHet mag dan ook niks afwijken van wat ik in gedachten had. Erg vervelend soms.
ga zo doorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar over 2/3 maanden is het wel op als ik zo doorga
samequote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik luister het nu, nostalgie
stel je aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat moment wanneer een nummer compleet bij je situatie past
???quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is muziek voor Chris Brown.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik luister het nu, nostalgie
Dat moment wanneer geen enkel pop-punk liedje op je van toepassing is omdat je je puberteit vechtend op het internet hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |