ik heb dat na 16+, maar ik kan nog wel goed voetballen danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alleen als ik 20+ bier op heb ga ik echt raar praten.
kom je naar die meet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb dat na 16+, maar ik kan nog wel goed voetballen dan
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan nog altijd fatsoenlijk praten als ik veel heb gedronken
neen.quote:
Ik meestal ook maar alleen als ik echt flink aan het tanken ben niet meerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan nog altijd fatsoenlijk praten als ik veel heb gedronken
waarom ga je nooit naar meets?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neen.
maar wanneer is die eigenlijk?
13 oktober.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neen.
maar wanneer is die eigenlijk?
Ga jij wel? Zullen we samen reizen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ga je nooit naar meets?
13 oktober
Jij wordt pas na 20 bier een klein beetje aangeschoten.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar alleen als ik echt flink aan het tanken ben niet meer
Waar woon je?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga jij wel? Zullen we samen reizen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij wordt pas na 20 bier een klein beetje aangeschoten.
vind ik niks.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ga je nooit naar meets?
13 oktober
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.quote:
Mooiste stad van het landquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.
lolquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.
Ik vertel ook niemand in mijn omgeving waar ik naar toe gaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik niks.
daarbij, mijn moeder zou het het nooit goed vinden als ik tegen haar zeg: 'mam, ik ga vandaag ff naar .... een paar mensen meeten die ik ken van een internetforum, tot later'
vwhy niks?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik niks.
daarbij, mijn moeder zou het het nooit goed vinden als ik tegen haar zeg: 'mam, ik ga vandaag ff naar .... een paar mensen meeten die ik ken van een internetforum, tot later'
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |