Maar wel elke dag kunnen uitslapen dus stappen zou in principe nog steeds kunnen. En elke dag tot laat opblijven en zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoop het wel voor je. Alleen weekenden hmpf hmpf
Staatsinrichting van Nederlandquote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het onderwerp bij geschiedenis snow?
Met een tandenborstel de aula schoonmaken?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Kut school die mij laagste kluisje geeft
Doe de handstand.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Snowbells het volgende:
Niemand doet wat de lerares is buiten roken
lekker vmbo, heb ik 2 jaar achter elkaar gehadquote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Staatsinrichting van Nederland
Ja. Ik ga niet 4 dagen in de week werken om in totaal misschien 50 of 100 euro p/m te verdienen.quote:
Haal je rijbewijsquote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wel elke dag kunnen uitslapen dus stappen zou in principe nog steeds kunnen. En elke dag tot laat opblijven en zo.
Het is ook maar voor een jaar en dan wil ik sowieso doorgroeien. Maar jammer dat ze niet specifiek iets hebben voor mij bij de opleiding omdat ik daar nog geen ervaring mee heb en geen rijbewijs.
De iets minder interessante onderwerpen bij geschiedenis, maar wel te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Staatsinrichting van Nederland
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is groen en het is dik....
Wietparkiet XD
Je neemt je eigen bed maar meequote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
Slapers
Matras 1: Dromenvangertje
Matras 2: Krullenbolletje
Matras 3: leeell
Matras 4: SV
Matras 5: P_Z
Bank: 2happy4u
Luchtbed: Ro-ald
Dit moet aangepast worden, ik wil mijn slaapplek op papier hebben. Anders word het straks alsnog van mij afgenomen.
Wat snap je nou niet aan het feit dat de plekken bezet zijn en dat je zelf spullen moet meenemen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
Slapers
Dit moet aangepast worden, ik wil mijn slaapplek op papier hebben. Anders word het straks alsnog van mij afgenomen.
autist, meteen zwart op wit eisenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
Slapers
En daarna de koude oorlog en dat heb ik al gehad dus ik heb een voorsprong op de rest op mijn examen hehehehquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker vmbo, heb ik 2 jaar achter elkaar gehad
Koude oorlogquote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En daarna de koude oorlog en dat heb ik al gehad dus ik heb een voorsprong op de rest op mijn examen heheheh
ik schenk je wel wat uit mijn kapitaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb ik een geld en tijd voor nodig. Tijd heb ik wel, geld niet.
Hoeveel is dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik schenk je wel wat uit mijn kapitaal.
Whutquote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een tandenborstel de aula schoonmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |