Ik lees op het internet dat het hebben van een privacy policy en een contact pagina een verplicht nummertje is als je adsense gebruiktquote:Op woensdag 12 september 2012 09:46 schreef Afwazig het volgende:
Privacy Policy en contactpagina doet Google niet zo moeilijk over. Het zal eerder wel iets zijn met menu's die over de ads heen vielen of andere slechte adplacement waardoor hij illegale clicks genereerde.
Klopt, ik heb het ergens ook via de info over Google Adsense gevonden alleen Google geeft geen voorbeeld en dat mag je zelf uitzoeken (vandaar die vraag over die privacy policy generator die laatst iemand zocht).quote:Op woensdag 12 september 2012 10:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik lees op het internet dat het hebben van een privacy policy en een contact pagina een verplicht nummertje is als je adsense gebruikt
Dat is meer de uitleg dat er cookies worden gebruikt, hoe ze bij verschillende browsers verwijderd kunnen worden, etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb altijd algemene voorwaarden of een disclaimer. Is privacy policy weer wat anders?
Is het ook. Net zoals dat Websites nu tegenwoordig moeten vragen of ze cookies mogen plaatsen. Maar in de praktijk controleert niemand hierop en doet het gros het niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik lees op het internet dat het hebben van een privacy policy en een contact pagina een verplicht nummertje is als je adsense gebruikt
quote:Banned from Google AdSense Mistake 8
No privacy policy.
Google requires all AdSense sites to put a cookie disclosure notice in their privacy policy.
AdSense publishers must have and abide by a privacy policy that discloses that third parties may be placing and reading cookies on your users' browsers, or using web beacons to collect information as a result of ad serving on your website.
~~ [Excerpt from Google AdSense Program Policies]
This only applies to AdSense publishers that run their own site, such as a personal website or a personal blog.
Ja, show ons de linkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef CasB het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd met wat voor site Blester de sjaak is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |