Weet je wat voor een geweldig leven ik zou hebben als ik op mijn Avatar leekquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ran is volgens mij in real life een beetje zoals zijn avatar, k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het niet over je vraag van vanmorgen, maar over al je vragen die je in het begin hier stelde.. Ook toen verwezen anderen je naar vorige topics, maar je volgde met 100 andere vragen en dagelijkse "Razor21 records"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
als de halfbroer van JDX.. Tenminste zo vind ik dat jij er uit ziet.. Jullie zijn ongetwijfeld familiequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef YoshiBignose het volgende:
En hoe zie ik er dan uit in real-life?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet je wat voor een geweldig leven ik zou hebben als ik op mijn Avatar leekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het niet over je vraag van vanmorgen, maar over al je vragen die je in het begin hier stelde.. Ook toen verwezen anderen je naar vorige topics, maar je volgde met 100 andere vragen en dagelijkse "Razor21 records"Als jij een lijst met mijn 100 vragen kunt opstellen, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en alsof niemand anders hier zijn records plaatst
![]()
daag me niet uit....quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:50 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als jij een lijst met mijn 100 vragen kunt opstellen, succesen alsof niemand anders hier zijn records plaatst
Werken aan websites!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ahhhhhh weer een mooie dag. Werken aan websites of genieten van het weer? Vragen, vragen, vragen
Voor sommige is het geen werken maar hobby he:)quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Werken in het weekend zijn jullie nou helemaal!!!!!!!!!!
Lekker buiten zijn en af toe stats checken om te kijken of het geld nog binnenstroomt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ahhhhhh weer een mooie dag. Werken aan websites of genieten van het weer? Vragen, vragen, vragen
Je ziet ads die vermoedelijk relevant zijn voor jouw zoek-/surfgedrag.quote:Op zondag 9 september 2012 12:10 schreef Blester het volgende:
Een goede Zondag :-)
Even wat vraagjes. Op een van mijn websites heb ik dagelijks ruim 200 unieke bezoekers en tig aantal pagina weergaves. Echter krijg ik maar geen klikken op deze website, zelfs met dit aantal bezoekers.
Het valt me ook op dat vaak de advertenties helemaal niet relevant zijn, laten we als voorbeeld nemen: domeinregistratie ads bij een webshop in kinderkleren (bijvoorbeeld). Wat kan ik hier precies aan doen?
Ik zie bijvoorbeeld op dit moment dat 2 van de 3 advertenties wel relevant zijn aan het onderwerp van de website, ik denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft om de content goed te zien. Wat is wel vreemd vind is dat er nog steeds geen klikken binnen zijn, ondanks dat er ruim 300 weergaves al zijn geweest vandaag.quote:Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je ziet ads die vermoedelijk relevant zijn voor jouw zoek-/surfgedrag.
Kijk je ook bij andere mensen op je eigen site, dan krijg je een betere indruk van de relevantie van advertenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |