abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116501580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ran is volgens mij in real life een beetje zoals zijn avatar, k
Weet je wat voor een geweldig leven ik zou hebben als ik op mijn Avatar leek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het niet over je vraag van vanmorgen, maar over al je vragen die je in het begin hier stelde.. Ook toen verwezen anderen je naar vorige topics, maar je volgde met 100 andere vragen en dagelijkse "Razor21 records" :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_116501597
En hoe zie ik er dan uit in real-life? :')
Facts don't care about your feelings
pi_116501657
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef YoshiBignose het volgende:
En hoe zie ik er dan uit in real-life? :')
als de halfbroer van JDX.. Tenminste zo vind ik dat jij er uit ziet.. Jullie zijn ongetwijfeld familie
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_116501716
Brother from another mother 8-)

¤ 26,19
Gisteren

Wie is die master dan? *)
pi_116501726
Lol.
pi_116501747
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Weet je wat voor een geweldig leven ik zou hebben als ik op mijn Avatar leek

SPOILER
Maar ik heb het niet over je vraag van vanmorgen, maar over al je vragen die je in het begin hier stelde.. Ook toen verwezen anderen je naar vorige topics, maar je volgde met 100 andere vragen en dagelijkse "Razor21 records" :)
SPOILER
Als jij een lijst met mijn 100 vragen kunt opstellen, succes :') en alsof niemand anders hier zijn records plaatst :')
pi_116501787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:50 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als jij een lijst met mijn 100 vragen kunt opstellen, succes :') en alsof niemand anders hier zijn records plaatst :')
daag me niet uit....

edit- je hebt 334 posts op fok, zeker 2/3 hiervan zijn in het adsense topic, Wanneer de helft van je posts vragen zijn, dan zijn we er al, daarnaast stel je vaak meerdere vragen in 1 post vriend :)

[ Bericht 16% gewijzigd door RanTheMan op 07-09-2012 15:58:52 ]
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:04:20 #83
131603 Afwazig
Serious business
pi_116502142
Doe dat lekker in DM stelletje wijven :').
pi_116528736
Sinds het nieuwe televisie seizoen een constante stijging van het aantal bezoekers met gisteren een totaal aantal users van iets meer dan 1000 bezoekers per dag. Het viel me alleen op dat de bezoekers over de rest van de dag wel weer 20% lager waren.

Ik kan niet wachten tot dat ik hoor wat het heeft opgeleverd.
pi_116528868
Ahhhhhh weer een mooie dag. Werken aan websites of genieten van het weer? Vragen, vragen, vragen
pi_116528936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ahhhhhh weer een mooie dag. Werken aan websites of genieten van het weer? Vragen, vragen, vragen
Werken aan websites! :P
pi_116529136
Werken in het weekend zijn jullie nou helemaal!!!!!!!!!!
pi_116529780
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Werken in het weekend zijn jullie nou helemaal!!!!!!!!!!
Voor sommige is het geen werken maar hobby he:)
pi_116529951
O :P
pi_116532058
Ben weer brak, komt niks uit bij mij in het weekend, proberen om vanavond maar eens niks te doen :P
pi_116532404
Heb in het weekend juist zin om aan m'n sites te werken, doordeweeks na werk ben ik doodop en heb er dan echt geen zin meer in... Vandaag ook weer flink stuk opgeschoten met een nieuwe site, kan binnenkort online! Eerste zelfgebraficeerde-htmlsite (toegegeven, met wat hulp :P), ben erg benieuwd!
pi_116533246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Lekker buiten zijn en af toe stats checken om te kijken of het geld nog binnenstroomt.
pi_116540587
Ik ga vanavond maar een keertje niet op pad en morgen knallen! Ff nieuwe site eruit poepen.
pi_116550697
Vandaag 1 van m'n sites van SEO geoptimaliseerd, binnen een paar weken hoop ik hier wat resultaat van te zien. :P Daarnaast beginnen mijn nieuwe sites langzaamaan op google te verschijnen, dus dat gaat eigenlijk ook wel best. :) Nu moeten er alleen nog mensen op de ads klikken.
  zondag 9 september 2012 @ 12:10:19 #95
340341 Blester
Membre très utile
pi_116559422
Een goede Zondag :-)

Even wat vraagjes. Op een van mijn websites heb ik dagelijks ruim 200 unieke bezoekers en tig aantal pagina weergaves. Echter krijg ik maar geen klikken op deze website, zelfs met dit aantal bezoekers.

Het valt me ook op dat vaak de advertenties helemaal niet relevant zijn, laten we als voorbeeld nemen: domeinregistratie ads bij een webshop in kinderkleren (bijvoorbeeld). Wat kan ik hier precies aan doen?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116559583
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:10 schreef Blester het volgende:
Een goede Zondag :-)

Even wat vraagjes. Op een van mijn websites heb ik dagelijks ruim 200 unieke bezoekers en tig aantal pagina weergaves. Echter krijg ik maar geen klikken op deze website, zelfs met dit aantal bezoekers.

Het valt me ook op dat vaak de advertenties helemaal niet relevant zijn, laten we als voorbeeld nemen: domeinregistratie ads bij een webshop in kinderkleren (bijvoorbeeld). Wat kan ik hier precies aan doen?
Je ziet ads die vermoedelijk relevant zijn voor jouw zoek-/surfgedrag.
Kijk je ook bij andere mensen op je eigen site, dan krijg je een betere indruk van de relevantie van advertenties.
  zondag 9 september 2012 @ 12:17:07 #97
131603 Afwazig
Serious business
pi_116559619
Advertenties verschillen inderdaad per persoon. Je kan in Adsense wel bepaalde categorieën uitzetten mocht je dat willen.
  zondag 9 september 2012 @ 12:24:17 #98
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116559835
Aangezien dit topic ook draait om het geven van tips aan elkaar heb ik er nog wel eentje.

Voor het verzamelen van goede backlinks kan het handig zijn om op je keyword wat je target te zoeken, en de URL's van de top 10 zoekresultaten door http://www.opensiteexplorer.org te laten analyseren. Deze toont precies welke sites er linken naar de site met daarbij de 'Authority'.

Je kunt dan vervolgens zelf ook kijken of je links kunt plaatsen op de betreffende site :)
  zondag 9 september 2012 @ 13:06:45 #99
340341 Blester
Membre très utile
pi_116561193
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je ziet ads die vermoedelijk relevant zijn voor jouw zoek-/surfgedrag.
Kijk je ook bij andere mensen op je eigen site, dan krijg je een betere indruk van de relevantie van advertenties.
Ik zie bijvoorbeeld op dit moment dat 2 van de 3 advertenties wel relevant zijn aan het onderwerp van de website, ik denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft om de content goed te zien. Wat is wel vreemd vind is dat er nog steeds geen klikken binnen zijn, ondanks dat er ruim 300 weergaves al zijn geweest vandaag.
  zondag 9 september 2012 @ 15:14:47 #100
340341 Blester
Membre très utile
pi_116565448
Opmerkelijk is dat nu de Paginaweergaves in AdSense niet veranderen, terwijl er toch bezoekers op de website zijn constant. Hoe is dit mogelijk? Is al vanaf vanochtend gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')