Man, ik had mijn beste dag ooit toen ik op Ibiza zat op een terrasje, voetbal te kijken tussen 2 dames met een glas Whisky in m'n hand. Ff AdSense op m'n telefoon, bam, 16 euro ofzo en was nog maar 10 uur 's avonds.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dit, euro's verdienen terwijl je in de kroeg zit
Als het volgens de richtlijnen is en er geen valse clicks zijn gegenereerd word je niet zomaar geband.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef Blester het volgende:
Wat heeft het trouwens nog voor nut om de link te sturen, aangezien ik niet denk dat AdSense zich weer gaat herzien. Het is gewoon helemaal volgens de richtlijnen, ik plaats elke dag ruim 1000 woorden unieke content op de website, alles staat ver genoeg van de tekst af. Twee banners in de sidebar. Een bij de top en eentje bij de footer. Privacy policy aanwezig, helemaal correct ook. Zal dus een andere reden moeten hebben maar ik weet niet wat..
Maar in het bericht staat ook niet dat er valse clicks waren, er staat dat mijn account een verhoogd risico heeft. Als het valse kliks waren had dat er gestaan. Lijkt me ook niet dat er met 1000 pageviews per dag 2 kliks binnen komen en die beide vals blijken te zijn? Ik klik zelf niet nee, dus het kunnen niet eens valse kliks zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het volgens de richtlijnen is en er geen valse clicks zijn gegenereerd word je niet zomaar geband.
Misschien zie je iets over het hoofd en kunnen wij je er mee helpen.
Het heeft weinig zin om hier te klagen zolang wij niet kunnen beoordelen of je klacht terecht is.
Waar ben je bang voor ivm geven link?
Nogmaals, zonder de site te zien kunnen we ook niet verder helpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar in het bericht staat ook niet dat er valse clicks waren, er staat dat mijn account een verhoogd risico heeft. Als het valse kliks waren had dat er gestaan. Lijkt me ook niet dat er met 1000 pageviews per dag 2 kliks binnen komen en die beide vals blijken te zijn? Ik klik zelf niet nee, dus het kunnen niet eens valse kliks zijn.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nogmaals, zonder de site te zien kunnen we ook niet verder helpen.
Veel succes verder, meld je aan bij een affiliate ofzo.
Kan zijn dat het bedrijf achter het merk zelf ook komt klagen lijkt mequote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef MaGNeT het volgende:
Weet iemand hier of je een geregistreerde merknaam mag gebruiken in je domeinnaam bij Adsense?
Zou Adsense het als voldoende kunnen zien om een account uit te schakelen zonder "pardon"?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Kan zijn dat het bedrijf achter het merk zelf ook komt klagen lijkt me
Volgens mij mag dat wel. Ik bedoel, Ferrariblog.nl ofzo zou toch best mogen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Kan zijn dat het bedrijf achter het merk zelf ook komt klagen lijkt me
Het is wel zo dat als je complete merknamen zoals bijvoorbeeld GalaxyS2.nl hebt dat het bedrijf je voor een minimale vergoeding kan sommeren het over te dragen. Adsense staat hier helemaal los van lijkt me.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel. Ik bedoel, Ferrariblog.nl ofzo zou toch best mogen?
Precies. Ik kwam 4 euro rijker van vakantie terugquote:Op woensdag 12 september 2012 12:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dit, euro's verdienen terwijl je in de kroeg zit
Na aftrek van de vakantiekosten mag ik hopen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ik kwam 4 euro rijker van vakantie terug.
Dat dan weer niet... ik had gewoon 4 euro nogwat aan inkomsten in die weekquote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Na aftrek van de vakantiekosten mag ik hopen?
Heb even gezocht en ik denk dat je gelijk hebt. http://www.audiblog.nl/ heeft ook google ads. Maar ik denk dat als je bijvoorbeeld wehkampblog.nl maakt puur om ads van wehkamp te laten zien dat dat niet de bedoeling isquote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel. Ik bedoel, Ferrariblog.nl ofzo zou toch best mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |