Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je ook zo`n gierige hork dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt wel, ik ben dagobert en jij zit daar als donald maar sip te kijken en dromen dat je zoveel geld had
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef CasB het volgende:
Cheques.
Ik vind trouwens dat Dagobert Duck plaatje wel een leuke voor een header van dit topic.
Met zo'n hoofd zou ik ook een stukje papier er voor houdenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hard werken jongensJe kan gemakkelijk rijk worden online. Je moet alleen even uitvinden hoe of wat
[ afbeelding ]
Webmasters staan bekend om hun goede uiterlijk volgens mijquote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd zou ik ook een stukje papier er voor houden
Nope, alleen zelfgemaakt materiaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, ik wilde vandaag een YT video uploaden en toen stond er opeens dat ik geld kon verdienen, nou ik drukte dat aan enzo, dus nu heb ik een $ teken bij al mijn video's.
Ik heb dus alle video's waar ik geen rechten op heb (liedjes in het filmpje) niet inkomsten laten genereren.
Maar waar kan ik zien waar het geld op komt?
Owh en mogen stukjes van liedjes die niet langer zijn dan 25 seconden wel inkomsten genereren
Want ik heb een paar test filmpjes met een liedje eronder en die duren dan 14 seconden ofzo
bvd
Owh oke!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, alleen zelfgemaakt materiaal.
Als je de rechten hebt (gekocht) ligt dat anders natuurlijk maar dan moet je dat nog kunnen aantonen.
In die tijden was het allemaal ook makkelijker.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hard werken jongensJe kan gemakkelijk rijk worden online. Je moet alleen even uitvinden hoe of wat
[ afbeelding ]
SEO is nog niet eens zo moeilijk, het gaat er meer om dat mensen tegenwoordig een grotere shit-radar ontwikkeld hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Afwazig het volgende:
Toevallig ben ik mijn scriptie aan het schrijven over SEO en dus ben ik veel aan het lezen. Bottomline is inderdaad dat tegenwoordig het allemaal veel moeilijker is. Maar goed dat blijft toch wel doorgaan, het gaat sowieso niet makkelijker worden. Het algoritme wordt aangepast en dus moeten wij ons ook aanpassen. Zo houdt Google ons van de straat zullen we maar zeggen.
Zodra je Adsense account geverifieerd is en je minimaal 70 Euro hebt verdiend, krijg je dat de eerstvolgende maand (ergens rond de 21e) uitbetaald.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh oke!
En wanneer zou ik dan mijn geld kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |