quote:We hebben bikkels nodig in de politiek, geen geblondeerde nep-ariërs of kerels die alles beloven maar niks brengen. Oh, en geen schoothondjes die de USA achternalopen.
En hersencellen....quote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben bikkels nodig in de politiek, geen geblondeerde nep-ariërs of kerels die alles beloven maar niks brengen. Oh, en geen schoothondjes die de USA achternalopen.
Dus daarom SGP! Geen stemrecht maar aanrecht!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen met Miss Tuk, fervent PvdD-stemmert.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus daarom SGP! Geen stemrecht maar aanrecht!
Die trilt wel lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen vibratormachine, maar de wasmachine!
Laten ze eerst die 1e kamer maar eens wieberen. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:59 schreef Redbaron het volgende:
Alles leuk en aardig met die standpunten.. maar met coalitiegeneuzel krijg je het er toch nooit door dus gaan we op oude voet verder
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een corset aan gaan schaffen (ik weet niet wat dit met seks te maken heeft, maar soit).
Ik vond een heule mooiequote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond een heule mooie. Zwart, met kant
. En niet al te duur. Eerst maar eens kijken of het bevalt.
Stoertjequote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben de puinhopen van een oud ICT-er hier aan het opruimen. Die had een website 'gebouwd' voor de PV. Gewoon platte HTML en zo.Lekker 1995. Ik maak er een kekke CMS-site van met LDAP authenticatie!
Doe eens wat minder respectloos over Krea's werk, nozemquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben de puinhopen van een oud ICT-er hier aan het opruimen. Die had een website 'gebouwd' voor de PV. Gewoon platte HTML en zo.Lekker 1995. Ik maak er een kekke CMS-site van met LDAP authenticatie!
Ik heb er vroegah eentje gehad, maar die baleinen gingen op gegeven moment bollen en lelijk worden. Hij stond wel heel gaaf met m'n langere zwierige rokquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb er ooit wel 1tje gehad, nooit wat mee gedaan
Pure html-sitesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, voor die ene update per kwartaal en die 12 hits per jaar, moet je er wel minstens 250 uur werk instoppen. En ook vooral niet simpel houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik prutsel wat met php/html/css/javascript een beetje aan. En dat noem ik werkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure html-sitesZo ben ik ook begonnen en nooit verder geraakt
Html is wel voor de ecktenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik prutsel wat met php/html/css/javascript een beetje aan. En dat noem ik werk
Wat ben je ook een n00b.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een DTS koppeling tussen CRM en AX, maar het lukt niet..
Oh no she di'int!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan even niet meer quoten. Vast doordat JavaScript uitstaat omdat FF anders direct vastloopt![]()
Ik had 4 gaatjes. Ik weet het, best ernstig. Weet niet hoe het kan, poets gewoon elke dag en vaak ook gewoon 2 keer per dag. Maargoed![]()
4 gaatjes boren is pijnlijk, dus verdoving gekregen. I love it. Niks gevoeld
Wil je even goed lezen voor je me zo bekritiseert?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poetst maar 1 keer per dag normaal gesproken?
Is toch leuk, al die frustratie uiten!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens wat minder respectloos over Krea's werk, nozem.
Bitch, what?quote:Ik heb er vroegah eentje gehad, maar die baleinen...
Gewoon elke dag en vaak ook gewoon twee keer per dag, klinkt niet alsof je standaard twee keer per dag poestquote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wil je even goed lezen voor je me zo bekritiseert?
3 uur werk. Omdat ik het leuk vind. En omdat ik het de huidige beheerder wat makkelijker wil maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, voor die ene update per kwartaal en die 12 hits per jaar, moet je er wel minstens 250 uur werk instoppen. En ook vooral niet simpel houden..
Bij mij is er tenminste nog iets gemaakt waar je commentaar op kan hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Is toch leuk, al die frustratie uiten!
In corsetten zitten van die baleinen die zorgen voor de vorm en dat het ding mooi blijft zittenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch leuk, al die frustratie uiten!
[..]
Bitch, what?
Sites uit 1996quote:Op donderdag 6 september 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Html is wel voor de ecktenKladblok openen en code typen maar
DTS?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een DTS koppeling tussen CRM en AX, maar het lukt niet..
Ik kom ermee weg ookquote:
Data Transformation Services, or DTS, is a set of objects and utilities to allow the automation of extract, transform and load operations to or from a database. The objects are DTS packages and their components, and the utilities are called DTS tools. DTS was included with earlier versions of Microsoft SQL Server, and was almost always used with SQL Server databases, although it could be used independently with other databases.quote:
O.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Data Transformation Services, or DTS, is a set of objects and utilities to allow the automation of extract, transform and load operations to or from a database. The objects are DTS packages and their components, and the utilities are called DTS tools. DTS was included with earlier versions of Microsoft SQL Server, and was almost always used with SQL Server databases, although it could be used independently with other databases.
DTS allows data to be transformed and loaded from heterogeneous sources using OLE DB, ODBC, or text-only files, into any supported database. DTS can also allow automation of data import or transformation on a scheduled basis, and can perform additional functions such as FTPing files and executing external programs. In addition, DTS provides an alternative method of version control and backup for packages when used in conjunction with a version control system, such as Microsoft Visual SourceSafe .
Maak je borst maar nat danquote:Op donderdag 6 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
Ik word altijd zo geil van die computerpraat.
quote:
Nah, ik moet zo naar buiten en dan krijg ik stijve tepels. Laat maar niet doen.quote:
CRm is SQL. Nieuwe programma Dynamics AX is ook SQL. Ik moet tabellen overpompen, maar dan wel intelligent. Maar de connectie werkt niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef ACT-F het volgende:
Maar wat is nu concreet de bedoeling? Wat voor een database gebruikt het CRM-programma? Draai je nu MSSQL?
Intelligent overpompenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
CRm is SQL. Nieuwe programma Dynamics AX is ook SQL. Ik moet tabellen overpompen, maar dan wel intelligent. Maar de connectie werkt niet.
Waarom denk je dat er opvallend veel ICT-ers hun vertier op FOK! zoeken?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou me kapotvervelen als ik zulk werk hadLaat mij maar lekker met klanten/bezoekers/etc werken
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Intelligent overpompenGewoon dom houw'n
Daar was ik al een tijdje achter, hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er opvallend veel ICT-ers hun vertier op FOK! zoeken?
'3 uurtjes werk. 'quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand ervaring met een bulkimport van AD gebruikers vanuit de WP-plugin 'AD Integration'? Ik krijg het slechts half voor mekaar met de groep Domain Users/ID 531.
Drag van de ene naar de ander... en droppen maar!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Intelligent overpompenGewoon dom houw'n
In de nieuwe zijn allemaal extra velden en tabellen. Dus je kan niet zomaar 1 op 1 kopieren, dan werkt het niet. Sommige velden komen in heel veel tabellen voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komen de tabellen niet overeen? Nou succes dan maar
Het leven is soms zo simpelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drag van de ene naar de ander... en droppen maar!
Extra functionaliteit mag best wat kosten!quote:
Professionele oplossing.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hostname aanpassen op de clients... et voila! Het werkt!
Daarom schrijf ik databaseconversies in een programmeertaal. Dat werkt het best.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de nieuwe zijn allemaal extra velden en tabellen. Dus je kan niet zomaar 1 op 1 kopieren, dan werkt het niet. Sommige velden komen in heel veel tabellen voor.
Dus dan moet je met een pakket als Scribe intelligentie inbouwen.
Is dat even makkelijk. Hoef je ook niet naar buiten.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
Men, de winkel heeft 'm niet. Dan maar bestellen.
Ben al buiten he.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dat even makkelijk. Hoef je ook niet naar buiten.
Erg wennen, mis de knopjesquote:Op donderdag 6 september 2012 15:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe is het om weer een teerpoal te zijn?
Knopjes?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erg wennen, mis de knopjes
Wat een fantasieloze gebouwen blokkenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Kreator het volgende:
Lelijke nieuwbouwbuitenkant, maar wel mooie binnenkant en goeie locatie. En de price is right.
http://www.extramakelaars(...)nschede-258585/fotos
Hoogglans!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Kreator het volgende:
Lelijke nieuwbouwbuitenkant, maar wel mooie binnenkant en goeie locatie. En de price is right.
Wat dacht jij dan? Gevarieerde vrijstaande bouw in Nederland? Er is al zo weinig groen!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een fantasieloze gebouwen blokken
Wat plantjes, leuke markiezen en een tof nummerbord maken het al veel meer eigenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Kreator het volgende:
Mja, locatie en prijs is goed. Maar ik weet niet of ik in zo'n fantasieloze blokkendoos wil.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoogglans!
Nette keuken en badkamert. Alleen jammer dat de keuken open is en je de trap in de woonkamert hebt. Wel het bezichtigen waard!
Hahaha! Het is gelukt! Met een Universal Group ging het wel goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand ervaring met een bulkimport van AD gebruikers vanuit de WP-plugin 'AD Integration'? Ik krijg het slechts half voor mekaar met de groep Domain Users/ID 531.
Volvo bedacht dat zeker. 'ik kijk wel ff' en het na 4 uur nonstop werken, alles opgelost.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hahaha! Het is gelukt! Met een Universal Group ging het wel goed!
Hij bedacht dat binnen 450 seconden! Het was fantastisch!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volvo bedacht dat zeker. 'ik kijk wel ff' en het na 4 uur nonstop werken, alles opgelost.
Draganquote:
Goed en blij. Nieren en bloed zijn voldoende hersteld voor a.s maandag, alleen over de tumormarker was nog niets bekend maar dat hoor ik maandag. Hopelijk is het nu wel gedaald.quote:
Hartstikke mooi!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een leuke week gehad in brabant maar ben zo blij dat ik weer terug ben in A'lo. Wie had dat ooit gedacht.
Ah, goed zoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan
[..]
Goed en blij. Nieren en bloed zijn voldoende hersteld voor a.s maandag, alleen over de tumormarker was nog niets bekend maar dat hoor ik maandag. Hopelijk is het nu wel gedaald.
Ik heb een leuke week gehad in brabant maar ben zo blij dat ik weer terug ben in A'lo. Wie had dat ooit gedacht.
Hoi Selquote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Vanmiddag eerst naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken en longfoto's maken en toen meteen naar huis![]()
Verwelkom mij hier onder:
------------------------------------
klinkt goed Selmaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan
[..]
Goed en blij. Nieren en bloed zijn voldoende hersteld voor a.s maandag, alleen over de tumormarker was nog niets bekend maar dat hoor ik maandag. Hopelijk is het nu wel gedaald.
hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je al honger genoeg voor zaterdag?
Heul niet, 't is net als een BIG mac wegwerkenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Dat wordt echt lomp vretn
Wouter en Jeffrey staan toch op de "misschienlijst"?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heul niet, 't is net als een BIG mac wegwerken
Alleen wij 3 of zijn er nog meer vretzakkn?
Van wouter heb ik meegekregen, Jeff niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wouter en Jeffrey staan toch op de "misschienlijst"?
Sanquote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Meh. Alle lingerieketens stellen me teleur
.
Ja en nee, maar ik ben op zoek naar een mooie body en die hebben ze geen van allen. Ja, Agent Provocateur, maar ik ga geen 500 euro uitgeven aan een setjequote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
San
want, ze hebben je maat niet?
dus als ze er al wat hebben, is je maat er niet? en ¤ 500 is best veel geldquote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en nee, maar ik ben op zoek naar een mooie body en die hebben ze geen van allen. Ja, Agent Provocateur, maar ik ga geen 500 euro uitgeven aan een setje.
Nee en dat wat er is is lelijk en corrigerendquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus als ze er al wat hebben, is je maat er niet? en ¤ 500 is best veel geld
niks mis met mooi en sexyquote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee en dat wat er is is lelijk en corrigerend. Ik wil geen corrigerend, ik wil gewoon een mooi, sexy ding hebben.
Ik bestel wel bij Christine LeDuc, die weet tenminste hoe het werkt, verdomme.
Jij mij ookquote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Meh. Alle lingerieketens stellen me teleur
.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks mis met mooi en sexyen wat moet ik me precies voorstellen bij een body?
staat je vast goedquote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Al is dit een korset.
Er zijn genoeg zaken waar je super sexy lingerie kunt kopen hoor. Kwestie van rondkijken of goed zoeken op internet.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee en dat wat er is is lelijk en corrigerend. Ik wil geen corrigerend, ik wil gewoon een mooi, sexy ding hebben.
Ik bestel wel bij Christine LeDuc, die weet tenminste hoe het werkt, verdomme.
Dan moet het toch juist uit?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Keer wat anders aan mag ook wel snachts
Dat laatstequote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat je vast goed
en dat is voor onder kleding, of voor nachtelijke avontuurtjes?
Ik draag nooit wat 's nachtsquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Keer wat anders aan mag ook wel snachts
Op internet vind ik het wel, geen probleem. Pabo of Christine LeDuc. Maar ik wil graag passen en dat is via internetbestelling omslachtigquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zaken waar je super sexy lingerie kunt kopen hoor. Kwestie van rondkijken of goed zoeken op internet.
brrrquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan moet het toch juist uit?
Daarom rondkijken in Enschede. Genoeg (sex)shops waar je ook kunt slagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op internet vind ik het wel, geen probleem. Pabo of Christine LeDuc. Maar ik wil graag passen en dat is via internetbestelling omslachtig.
Wat dacht je van body to body opwarmen? Koukleum.quote:
Noem eens eentjequote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daarom rondkijken in Enschede. Genoeg (sex)shops waar je ook kunt slagen.
[..]
Wat dacht je van body to body opwarmen? Koukleum.
je krijgt vast genoeg bekijks als je dit overdag aantrektquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik denk niet dat dit mooi is als kledingstuk
.
En waarschijnlijk ook de vraag wat ik moet kostenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je krijgt vast genoeg bekijks als je dit overdag aantrekt
Moet ik eerst googlen of die zaken nog bestaan. Ik ben niet meer zo 'kinky' als vroeger.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem eens eentje?
Ik was vandaag bij Christine LeDuc en die heeft niet dat hangen wat ik zoek.
you won't know until you tryquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook de vraag wat ik moet kosten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef miesjelle112 het volgende:
* Nieuwe import-Tukster doet melden zich *
Is goedquote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik eerst googlen of die zaken nog bestaan. Ik ben niet meer zo 'kinky' als vroeger.![]()
Ik stuur je straks wel een PM.
welkomquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef miesjelle112 het volgende:
Omgeving Utrechtquote:
Thanks! Zoals de username al doet vermoeden, Michelle. Ik ben voor mijn master studie naar Enschede gekomen en zit nu sinds een weekje of twee echt op kamers. Volop op ontdekkingstocht nog dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welkommet wie hebben we het genoegen?
Hoi en welkom hier.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef miesjelle112 het volgende:
dus de komende jaren in Enschedequote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht
[..]
Thanks! Zoals de username al doet vermoeden, Michelle. Ik ben voor mijn master studie naar Enschede gekomen en zit nu sinds een weekje of twee echt op kamers. Volop op ontdekkingstocht nog dus!
Mmm m'n master duurt in principe maar een jaartje, maar wellicht dat het me zo goed bevalt hier dat ik langer blijf!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de komende jaren in Enschedehave fun hier in het mooie Twente
Dankjeequote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mmm m'n master duurt in principe maar een jaartje, maar wellicht dat het me zo goed bevalt hier dat ik langer blijf!
welke master doe je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mmm m'n master duurt in principe maar een jaartje, maar wellicht dat het me zo goed bevalt hier dat ik langer blijf!
Educational Science and Technologyquote:
en dat houdt in?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Educational Science and Technology
Het is onderwijskunde; beetje de 'achterkant' van het onderwijs. Ontwerpen van onderwijs en advisering op het gebied van leren, verandering, leiderschap e.d. Niet alleen binnen scholen, ook binnen bedrijven.quote:
Nee helemaal niet. Goede kwaliteit voor niet teveel geld.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ratel, is die shop die je me PM'de heel duur?
Ik ga morgen gewoon even kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Goede kwaliteit voor niet teveel geld.
Maar dat was toen he dus pin me er niet op vast.
Ojee, er wordt hier ook al met accent getypt?quote:
mwoahquote:Op donderdag 6 september 2012 19:46 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ojee, er wordt hier ook al met accent getypt?
Dan adviseer ik je een woordenboek bij de hand te hebben als Ruler een topic opent.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:46 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Verstaan is al een drama, laat staan geschreven
Over het algemeen niet, hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 19:46 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Verstaan is al een drama, laat staan geschreven
Hahah ojeequote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een woordenboek bij de hand te hebben als Ruler een topic opent.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een woordenboek bij de hand te hebben als Ruler een topic opent.
Maarrrr hier heb ik wel een aardig getypt woordje twents geleerd. Zo plat praten ze niet eens in A'lo.quote:
quote:
GMTAquote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aait nich. Oh ik houd van Twents!
Dat mag ook wel als je hier al 50 jaar woontquote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maarrrr hier heb ik wel een aardig getypt woordje twents geleerd. Zo plat praten ze niet eens in A'lo.
Nee, hoor. Een geheel toevallige samenloop van omstandigheden.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Een geheel toevallige samenloop van omstandigheden.
Rocks rocksquote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef Under_Score het volgende:
straks mooi een pilsje pakken in rocksmorgenvroeg weer werken
Morgenvroeg is hoe laat?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef Under_Score het volgende:
straks mooi een pilsje pakken in rocksmorgenvroeg weer werken
25 jaar he.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je hier al 50 jaar woont
Jaja. Het begint met 1 pilsje...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Under_Score het volgende:
7 uur beginnen. wordt geen latertje dus
Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
25 jaar he.![]()
Wanneer is er een meet? Zal ik jou eens even klappen jonguh.
En dan 2...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaja. Het begint met 1 pilsje...
pff dan zit ik al in belgiquequote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Under_Score het volgende:
7 uur beginnen. wordt geen latertje dus
pijnstillers, dus ik denk dat ik er maar 1 neem, en dan nog alcoholvrij ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaja. Het begint met 1 pilsje...
daar hebben ze ook lekker bierquote:
Ben je al zo oud?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je hier al 50 jaar woont
Ik knijp liever.quote:
Kan jij me dan vertellen wat het 'Mangs wa' en 'aait nich' betekent?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik knijp liever.Vlijmscherpe nagels in je nekvel enzo.
Maar ff serieus he, ik heb in deze ToF reeks echt veel twentse woorden geleerd. Woorden die zo plat zijn dat ze alleen in dorpen gesproken worden maar het Almeloos van af is geleid.
Menig maal hier moeten vragen wat er stond en menig maal de gek aangestoken (!!) door jullie, lieve ToF users.![]()
Soms wel, niet altijdquote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kan jij me dan vertellen wat het 'Mangs wa' en 'aait nich' betekent?
Wat wordt hier verzweeg'n!?quote:
Denk eromquote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik knijp liever.Vlijmscherpe nagels in je nekvel enzo.
Ik ben er ook niet goed in hoor. Nedersaksisch is een taal op zich.quote:Maar ff serieus he, ik heb in deze ToF reeks echt veel twentse woorden geleerd. Woorden die zo plat zijn dat ze alleen in dorpen gesproken worden maar het Almeloos van af is geleid.
Menig maal hier moeten vragen wat er stond en menig maal de gek aangestoken (!!) door jullie, lieve ToF users.![]()
Dat líjkt er niet eens op!quote:
quote:
Kats noar de kloot'n, manquote:Op donderdag 6 september 2012 20:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]![]()
ik blijf heanig wel lekker vinden
mooi heanig an bier soep'n
Mangs wa, aait nichquote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat líjkt er niet eens op!
Damn, hoe ga ik dit ooit leren
Heanig zoep'n en d'r noa op hoes an kroep'n.quote:
Zo lijkt ie inderdaad wel logischer!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mangs wa, aait nich
Soms wel, altijd niet
Zo misschien makkelijker. Je zult toch ook wel een beetje utrechts dialect kennen?
Uttereg muh stadtjuh ofzo?
Ik vind het mooi om te horenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zo lijkt ie inderdaad wel logischer!
Utereg me stadsie! Haha nee volgens mij valt mijn dialect/accent/oid wel mee
Hehe eindelijk fatsoenlijk Nederlands.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Een gezellige goede avond allentesaam.
Maar gesproken woorden zijn anders dan getypte/geschreven tekst. Twents is zo ingeslikt. Dus al staat het er nog zo duidelijk geschreven (+ woordenboek erbij), als je het hoort hoor je de helft en snap je er nog niets van.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te horen
Als je een beetje duits kunt, kun je een aantal zinnen/woorden uit het Twents wel herleiden
Dag meidquote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe eindelijk fatsoenlijk Nederlands.
Hoi Jeff
Fries is een spraakgebrek!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar gesproken woorden zijn anders dan getypte/geschreven tekst. Twents is zo ingeslikt. Dus al staat het er nog zo duidelijk geschreven (+ woordenboek erbij), als je het hoort hoor je de helft en snap je er nog niets van.
Twents en het Fries zijn de moeilijkste dialecten van Nederland. Zelfs Limburgs is beter verstaanbaar zowel gesproken als geschreven.
Goed!quote:
Trusten Basquote:Op donderdag 6 september 2012 20:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fries is een spraakgebrek!
Maar het is soms wel lastig ja, zelfs voor een geboren tukker als ik..
En nu bedtijd
-----> POL.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef Under_Score het volgende:
ik snap ook niks van wat geert zegt.
Mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed!Zie eerdere posts.
[..]
Trusten Bas
Ha Justinquote:
20 september wordt er een scan gemaakt (waar alles in mijn buik te zien is, niet van mijn longen helaas) die ik zelf de 24e mee moet nemen naar het Erasmus. Hopelijk kan ik gluren maar ze zullen de envelop wel dichtgeplakt hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooihad het gelezen. Hopen dat het met die tumoren ook minder is.
Stomen moet lukken. Alleen dicht krijgen is lastig. Maar als je het vraagt moet je ze toch gewoon kunnen zien?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
20 september wordt er een scan gemaakt (waar alles in mijn buik te zien is, niet van mijn longen helaas) die ik zelf de 24e mee moet nemen naar het Erasmus. Hopelijk kan ik gluren maar ze zullen de envelop wel dichtgeplakt hebben.
Iemand een idee hoe ik dat stiekem kan openen?Stomen ofzo?
De 24e krijg ik het sowieso te zien. Maar als ik het donderdag of vrijdag dichtgeplakt ophaal is het balen dat ik niet kan gluren.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stomen moet lukken. Alleen dicht krijgen is lastig. Maar als je het vraagt moet je ze toch gewoon kunnen zien?
Ja snap ik. Maar als je gewoon vraagt of je mag kijken, zullen ze dat erg vinden?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De 24e krijg ik het sowieso te zien. Maar als ik het donderdag of vrijdag dichtgeplakt ophaal is het balen dat ik niet kan gluren.
Een heel weekend naar een dichte envelop kijken is gewoon kut.
Als ik het moet afhalen bij een balie en het is al dichtgeplakt met een tekst erop van de arts denk ik niet dat ze het gaan openen. En ik ga ervanuit dat ik het gewoon moet afhalen want voor zoiets wordt er geen speciale afspraak met de internist gemaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar als je gewoon vraagt of je mag kijken, zullen ze dat erg vinden?
Daarom! Maar * Daywalk3r gaat slapen want ik begin verkouden te worden. Bleehquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik het moet afhalen bij een balie en het is al dichtgeplakt met een tekst erop van de arts denk ik niet dat ze het gaan openen. En ik ga ervanuit dat ik het gewoon moet afhalen want voor zoiets wordt er geen speciale afspraak met de internist gemaakt.
Maar ik zal maandag chemodag wel vragen of ik de scanfoto mag bekijken voordat ik het meeneem naar R'dam.
Het gaat om mij ten slotte.![]()
Trusten en beterschapquote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom! Maar * Daywalk3r gaat slapen want ik begin verkouden te worden. Bleeh
Remcoquote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef ReMcOrE het volgende:
moigood te passe iedereen?
en Twents is een geweldige taal
Deel 1quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deel 1 of deel 2?
De eerste heb ik overdag gezien en vond het al doodeng. Deel 2 staat nog in de planning maar heb gehoord dat ie erg tegen valt. Er is toch ook al een 3e deel?
Serieus Marko? Eng?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Deel 1ik kneep 'm echt
Deel 2 en deel 3 is er ook inderdaad
Ik had serieus een kussen in de handquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef norich het volgende:
[..]
Serieus Marko? Eng?
Mijn god wat een pauperfilm is dat
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had serieus een kussen in de hand![]()
patatquote:
Ach, ie kunt ook met de benen wijd lezen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ha JustinNee maar je mag je ding wel tussen m'n tetten stoppen en zelf heen en weer gaan.
Ik lees ondertussen een spannend boek van Stephen King. Oke?
Ik ben online hoor, lieverdquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom er net achter dat MSN het doet op deze PC.Maar zowat iedereen is offline of heeft me na al die maanden geblockt.
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 7 september 2012 05:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onderweg naar mn eerste schooldag van het nieuwe schooljaar![]()
Wel vroeg
'Eerste maandag van de week'quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Laatste vrijdag van de week alweer
Kennelijk luistert u niet naar radio 3fm met Gerard Ekdom...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Eerste maandag van de week'
'Laatste vrijdag van de week'
Come on, seriously?
'Vrij'dagen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Laatste vrijdag van de week alweer
Ik ben erachter gekomen dat de koffieautomaat hier eerst koffie sterkte 5 doet en er dan een plens water bij ingooit, dus ik trek em er na 3kwart onderuit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker nipt kopje koffie sterkte 10.
...en de troep is voor de schoonmaakster?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat de koffieautomaat hier eerst koffie sterkte 5 doet en er dan een plens water bij ingooit, dus ik trek em er na 3kwart onderuit..
Morgé.
Je hebt gelijk. Even een leuk muziekje opzetten en naar het weekend toe levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is bijna weekend. Volhouden, Teun!
Die hebben we niet meer...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en de troep is voor de schoonmaakster?
En hij maar volhouden dat hij ICT'er isquote:
* Meelooptquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker pakt nog een bakkie.
Dat is er nog wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus de gratis lunch bestaat tegenwoordig uit bloembollen?
Geef hem eens ongelijk. Met behoud van salaris ga ik ook liever stofzuigen. Gebruikers.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij maar volhouden dat hij ICT'er is.
Vandaar dat hij er geen biet van snaptquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij maar volhouden dat hij ICT'er is.
Gebruikers zuigen ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Met behoud van salaris ga ik ook liever stofzuigen. Gebruikers.
Ja, ik ga alquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Dit lijkt me een mooi klusje voor... Teun. Teun? Teu-heun?"
Iets met probleem dat zit tussen computer en bureaustoel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Met behoud van salaris ga ik ook liever stofzuigen. Gebruikers.
Zelfs met een simpele DTS koppeling faalt hij al.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er geen biet van snapt
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met probleem dat zit tussen computer en bureaustoel?
Ja, dan kun je beter een carrièreswitch makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs met een simpele DTS koppeling faalt hij al.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeah....we need you to go ahead and move to storageroom Hengelo.
Fetisj pornoacteurquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter een carrièreswitch maken
Ik mag straks het grootste gedeelte van de dag bij "oké, prima, bedankt, doeg!" zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Kreator het volgende:
Denk niet dat ik vandaag nog ga opstarten. Was om 5 uur wakker.
Stoertjequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Dramtit! Toen had ik net het avondeten op!
Neem genoeg pepermuntjes mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik mag straks het grootste gedeelte van de dag bij "oké, prima, bedankt, doeg!" zitten.
Je werkt in een gaskamer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben al voorbereid.
[ afbeelding ]
Dat mis ik niet, moet ik zeggen. Damn, wat een stank... en dan de hele dag met je plannen meegaan en vervolgens niets van dat alles doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben al voorbereid.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mis ik niet, moet ik zeggen. Damn, wat een stank... en dan de hele dag met je plannen meegaan en vervolgens niets van dat alles doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |