quote:We hebben bikkels nodig in de politiek, geen geblondeerde nep-ariërs of kerels die alles beloven maar niks brengen. Oh, en geen schoothondjes die de USA achternalopen.
En hersencellen....quote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben bikkels nodig in de politiek, geen geblondeerde nep-ariërs of kerels die alles beloven maar niks brengen. Oh, en geen schoothondjes die de USA achternalopen.
Dus daarom SGP! Geen stemrecht maar aanrecht!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen met Miss Tuk, fervent PvdD-stemmert.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus daarom SGP! Geen stemrecht maar aanrecht!
Die trilt wel lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen vibratormachine, maar de wasmachine!
Laten ze eerst die 1e kamer maar eens wieberen. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:59 schreef Redbaron het volgende:
Alles leuk en aardig met die standpunten.. maar met coalitiegeneuzel krijg je het er toch nooit door dus gaan we op oude voet verder
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een corset aan gaan schaffen (ik weet niet wat dit met seks te maken heeft, maar soit).
Ik vond een heule mooiequote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond een heule mooie. Zwart, met kant
. En niet al te duur. Eerst maar eens kijken of het bevalt.
Stoertjequote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben de puinhopen van een oud ICT-er hier aan het opruimen. Die had een website 'gebouwd' voor de PV. Gewoon platte HTML en zo.Lekker 1995. Ik maak er een kekke CMS-site van met LDAP authenticatie!
Doe eens wat minder respectloos over Krea's werk, nozemquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben de puinhopen van een oud ICT-er hier aan het opruimen. Die had een website 'gebouwd' voor de PV. Gewoon platte HTML en zo.Lekker 1995. Ik maak er een kekke CMS-site van met LDAP authenticatie!
Ik heb er vroegah eentje gehad, maar die baleinen gingen op gegeven moment bollen en lelijk worden. Hij stond wel heel gaaf met m'n langere zwierige rokquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb er ooit wel 1tje gehad, nooit wat mee gedaan
Pure html-sitesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, voor die ene update per kwartaal en die 12 hits per jaar, moet je er wel minstens 250 uur werk instoppen. En ook vooral niet simpel houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik prutsel wat met php/html/css/javascript een beetje aan. En dat noem ik werkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure html-sitesZo ben ik ook begonnen en nooit verder geraakt
Html is wel voor de ecktenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik prutsel wat met php/html/css/javascript een beetje aan. En dat noem ik werk
Wat ben je ook een n00b.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een DTS koppeling tussen CRM en AX, maar het lukt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |