naalden gebruikenquote:
kusj op duimquote:
Kusje er opquote:
waarom moet je overal een label op plakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die is zeg maar een beetje voor de coole of hipster kids? Waar alto's van die spikes doen, beetje het zelfde idee
Heul nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Allemaal kusjes :S
Vieze players
Daar heb ik helaas wel een beetje 'een handje van'quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moet je overal een label op plakken
Jij bent wel een klein saabje ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
heloef heeft mijn naam in zijn ondertitel, wat een baas
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent wel een klein saabje ja.
ik play niet, ik kus alleen amarquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Allemaal kusjes :S
Vieze players
Net zoals dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die is zeg maar een beetje voor de coole of hipster kids? Waar alto's van die spikes doen, beetje het zelfde idee
Als het herfst is, kan je de hele tijd bladeren eraf gaan plukken.quote:
kan je wel lekker mee schoppenquote:
hoe kan jij eten op de wcquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme veel kanslozer dan dit kan bijna niet. Ik zit lekker op de pot een dikke bolus te draaien met een bord nasi op schoot en op mijn mobiel te fokken
Waar is het four gegaan..
je geboortequote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme veel kanslozer dan dit kan bijna niet. Ik zit lekker op de pot een dikke bolus te draaien met een bord nasi op schoot en op mijn mobiel te fokken
Waar is het four gegaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |