Misschien moet van dat geld ook wel de studie en andere shit betaald worden en is hij bang dat zijn dochter het uitgeeft aan treinen en kleren?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje rare vader heb jij vind ikniet de eerste keer dat ik dingen lees die normaal lijken maar jij niet kan/mag.
Het niet, of jou niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik hethij vertrouwd het niet
jouw geld jouw verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik hethij vertrouwd het niet
Het is niet perse mijn gewicht het is meer ook conditie en bierbuik enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, valt wel mee toch?
Ik 1.72 en 78.1 (met kleding aan, geen schoenen)
eigenlijk is het zijn geld, gestort op mijn rekeningquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jouw geld jouw verantwoordelijkheid
Straks wil haar vader de vervolg opleiding gaan betalen, gaat hij naar de bank staat er nog maar 10euro op .. heeft ze alles opgemaakt aan kledingquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet van dat geld ook wel de studie en andere shit betaald worden en is hij bang dat zijn dochter het uitgeeft aan treinen en kleren?
Naja bij sommige winkels is het inderdaad wat gammeler maar bij de grote zoals Wehkamp, Zalandoo,H&M etc is dat gewoon veiligquote:
Ah okequote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is niet perse mijn gewicht het is meer ook conditie en bierbuik enz.
pics van de wasa crackers kruimelsquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bh uit doen en ineens kruimels van wasa crackers van gister vinden die aan je lichaam plakken
ja dat weet ik zelf ookquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja bij sommige winkels is het inderdaad wat gammeler maar bij de grote zoals Wehkamp, Zalandoo,H&M etc is dat gewoon veilig
Oke dat is echt ranzig.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bh uit doen en ineens kruimels van wasa crackers van gister vinden die aan je lichaam plakken
Nu je vader nogquote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat weet ik zelf ook
net als aan het begin vand e vakantiequote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja volgende week even centrum in
ga werkenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eigenlijk is het zijn geld, gestort op mijn rekening
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als aan het begin vand e vakantie
pics van crackers of van jou die bh uit doetquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |