Ik d8 ook al.quote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een babyshower voorstellen, dat we dan allemaal leuke zelfgemaakte alukleertjes zouden geven, maar als ik de reacties van een paar users hier lees lijkt me dat geen goed idee.
De een wil meteen 3 jaar weg als hij een kind verwekt en vergeet even zijn verantwoordelijkheid en de ander vindt dat we een onvruchtbaarheids'godin' van plastic moeten aanbidden.
quote:Ik vind het gewoon hartstikke leuk en fijn en mooi dat jullie een kindjekrijgen en denk dat het de mooiste vakantieweken ooit worden
Ach, je komt een heel eind, toch? ;-)quote:Op zondag 23 september 2012 10:42 schreef Gray het volgende:
Oh zeker, de domheid van baby's is hun zegen. Die state of mind is heerlijk om te hebben, denk ik.
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, je komt een heel eind, toch? ;-)
Wat ik meer bedoelde is tegen de tijd dat ze die informatie moeten verwerken, ze ook wat beter in staat zijn het te verwerken. Zolang een baby in een gezonde, liefdevolle, warme omgeving verkeert, is er niet veel 'zielig' voor een baby.quote:Op zondag 23 september 2012 10:42 schreef Gray het volgende:
Oh zeker, de domheid van baby's is hun zegen. Die state of mind is heerlijk om te hebben, denk ik.
Precies, veel knuffelen tot ze een jaar of 15 zijn en dan de wereld in sturen. Tenzij het een meisje wordt, die wordt tot haar 21e bewaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is tegen de tijd dat ze die informatie moeten verwerken, ze ook wat beter in staat zijn het te verwerken. Zolang een baby in een gezonde, liefdevolle, warme omgeving verkeert, is er niet veel 'zielig' voor een baby.
of er wel genoeg korrels om te scrubben in je douchegel zittenquote:Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Howly crap. Ik mot gewoon op BNW blijven, anders kom je dit soort shit tegen:
Goede douchegel met veel scrubkorrels voor mannen
Totdat de omgeving niet langer slechts pappa en mamma is, maar de hele wereld. Dan ontdekt een mens dat hun omgeving helemaal niet gezond, liefdevol en warm is. En dat vind ik best zielig.quote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is tegen de tijd dat ze die informatie moeten verwerken, ze ook wat beter in staat zijn het te verwerken. Zolang een baby in een gezonde, liefdevolle, warme omgeving verkeert, is er niet veel 'zielig' voor een baby.
Sommige mensen ontdekken dat nooit hoor. Die werken dan wel aan de lopende band in de nachtdienst, maar ze zijn er bij.quote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Totdat de omgeving niet langer slechts pappa en mamma is, maar de hele wereld. Dan ontdekt een mens dat hun omgeving helemaal niet gezond, liefdevol en warm is. En dat vind ik best zielig.
Gewoon BNW naar hen brengen:quote:Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Howly crap. Ik mot gewoon op BNW blijven, anders kom je dit soort shit tegen:
Goede douchegel met veel scrubkorrels voor mannen
Gewoon besnijden bij de geboorte. Heb je er geen kind aan.quote:Op zondag 23 september 2012 10:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies, veel knuffelen tot ze een jaar of 15 zijn en dan de wereld in sturen. Tenzij het een meisje wordt, die wordt tot haar 21e bewaakt.
Zeg heyquote:Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon besnijden bij de geboorte. Heb je er geen kind aan.
Wij hebben het toch ook overleefd? Dat is nu eenmaal de werkelijkheid.quote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Totdat de omgeving niet langer slechts pappa en mamma is, maar de hele wereld. Dan ontdekt een mens dat hun omgeving helemaal niet gezond, liefdevol en warm is. En dat vind ik best zielig.
Maar leven en overleven zijn niet hetzelfde.quote:Op zondag 23 september 2012 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij hebben het toch ook overleefd? Dat is nu eenmaal de werkelijkheid.
En als ze het geluk hebben thuis wel een warme liefdevolle omgeving te hebben kunnen ze daar altijd op terugvallen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar leven en overleven zijn niet hetzelfde.
De kans is groter dat het de volgende pauper-MBO-voetbalfan wordt. Genocide lijkt plots zo slecht nog niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:28 schreef heartz het volgende:
Misschien weet het mensje als het volwassen is wel warmte in de wereld te brengen. Zo kunnen we een discussie voeren over hoe en tot wat een mens zijn persoonlijkheid kan ontwikkelen. En wat de factoren zijn die deze ontwikkelingen beïnvloeden.
Dat wordt iedere baby??quote:Op zondag 23 september 2012 11:31 schreef Gray het volgende:
[..]
De kans is groter dat het de volgende pauper-MBO-voetbalfan wordt. Genocide lijkt plots zo slecht nog niet.
Daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef Gray het volgende:
[..]
De meesten. Enkelen zitten jaren later erover te klagen op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |