Zullen we een middenweg gaan kweken?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik mijn wenkbrauwen niet laat doen voel ik me een bosjesvrouw
En dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
Muterenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjapquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Geen knoflook?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjap![]()
[/college]
Duh, dat moet je etenquote:
Klopt ja!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt ja!
Plus ik bedenk me net dat ik al methad afgesproken zaterdag naar de sauna te gaan
Nope, nog helemaal niks...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Dat!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Zal ik ze even bellen? Laat ik ze even weten wat een grove fout ze maken!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, wie wil mij nou niet?
En bij jou ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord.
Gaarnequote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik ze even bellen? Laat ik ze even weten wat een grove fout ze maken!
Ja, zoietsquote:Op donderdag 6 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Hallo, waarom heeft u Lindy/IJs niet aangenomen? Ik zit met hen op een internetforum waar ze zeer actief zijn en altijd zeer nuttigen bijdrages geven. Waar we het over hebben? Nagellak en tetten, hoezo?"
![]()
ik maak ook wel eens een fout, ga je mij ook bellen?quote:
Maak jij fouten?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik maak ook wel eens een fout, ga je mij ook bellen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
Iedere keer als ik eerste post open denk ik........
[ afbeelding ]
Maar ik heb het zelf gedaan... dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu staat het voor aaaaaaaaaaaaaaaltijd op the internetzquote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc openquote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nu staat het voor aaaaaaaaaaaaaaaltijd op the internetz
Lapohunten dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc open
Jawelquote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc open
!!!111!!quote:
Goeden oplossing!quote:
genoeg> MAAAAR ze zijn wel altijd fabulus.quote:
Omdat studieboek.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Waarom hebben studieboeken altijd zo'n onhandig formaat
O dan mag hetquote:Op donderdag 6 september 2012 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
genoeg> MAAAAR ze zijn wel altijd fabulus.
Ja maar daarom is het zo onlogischquote:
Ghehehe.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daarom is het zo onlogischis toch helemaal niet fijn om te handelen en daardoor heb je minder zin om te beginnen met leren
Dat had ik inderdaad op Fontys ookquote:Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ik heb alles in prints momenteel, ook niet alles.
Het mag gelukkig op m'n bureau blijven liggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad op Fontys ookAlles gekreukt
Goeden tip! Dankjequote:Op donderdag 6 september 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss, sorry late reactiemaar hij zit op Rozegracht. Bianco
ik zit klaar bij de telefoon.quote:
7,50 voor wenkbrauwen en 2,50 voor bovenlip erbijquote:
Dat lijkt mij zooooo gaafquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... ik wil gaan roller derby-en![]()
Jupquote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zooooo gaafGewoon tegen iedereen aanknallen
Break all the bonesquote:Roller derby-schaatsers zijn verplicht deze uitrusting te dragen:
rolschaatsen: quads
kniebeschermers
elleboogbeschermers
polsbeschermers
helm
mondstuk
Seriously..?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2091817%20D0051%2034%200979%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
want
En zoals altijd ben ik alweer overenthousiast en zit ik al naar rolschaatsen te kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Break all the bones
Nee lijkt me tof priem
krigj je een negerinnen reet in.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2091817%20D0051%2034%200979%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
want
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
90 euro voor een stel rolschaatsen die ik misschien wel niet mogelijks nodig hebHmmm...
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
want
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
want
Er staat wel dat t een jeans is, niet een legging trouwens. Maar dan nog draag ik over broeken vaak iets langers. Sowieso draag ik lange dingen omdat ik een hekel heb aan korte topjesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
Overigens bedoelde ik ook iets langersBij leggings moet je sowieso tot halverwege je kont ergens iets dragen, anders ben je een negerin.
Ik vind hem zo op het plaatje echt verschikkelijk lelijk..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er staat wel dat t een jeans is, niet een legging trouwens. Maar dan nog draag ik over broeken vaak iets langers. Sowieso draag ik lange dingen omdat ik een hekel heb aan korte topjes
Maar was het op zich wel een leuk printje zo of toch niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben te dik voor die broek. 42 ging net dicht maar tering strak hihaho
als je appt wanneer je bus aanrijdt kom ik wel ff.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar was het op zich wel een leuk printje zo of toch niet?
Weet je al of je over een uurtje of wat in de buurt van het centrum bent?
Thnx! Zal rond 10 over 6 zijn gok ik. Kan ik meteen naar Kruidvat voor een nieuwe lading chocolade pepernoten want we krijgen onwennigsverschijnselen hieroquote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je appt wanneer je bus aanrijdt kom ik wel ff.
Print was wel ok, had het gevoel alsof mn benen er nog dikker door leken
Jij wil gewoon 2 dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
Sinds (toekomstig) schoonzusje van skjoe het aan mij heeft getoond; ben ik er behoorlijk door gefascineerd geraaktBen nu haar aan het bestoken met vragen
Eind oktober eens gaan kijken naar een scrimmage
Hoe kom ik daar?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schaar, jij houdt van paupertv: Achter Gesloten Deuren.
Oeh is dat dat programma over al die geheimen?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is sowieso nu op net 5. En ook terug te kijken op de website.
Scripted realityquote:Achter Gesloten Deuren
Scripted reality
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh is dat dat programma over al die geheimen?
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 6 september 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En het is zoooo erg. Slecht geacteerd ook, want dat het geacteerd is, is vrij duidelijk.
Maar de reclame is nu voorbij!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend![]()
Ben nu "Stop! Politie" aan het kijken, maar daarna ga ik dat proberen
quote:Melisa says:
06/09/2012 at 19:36
wollah egt een top artilkel heeel top!
quote:Reply
fatma says:
06/09/2012 at 19:38
mashaillah je hebt gelijk
Emoslinger.gifquote:Reply
Hasan says:
06/09/2012 at 19:41
fatmaa wat doe jij hierr wollah thuis jij krijgt izzie slipper gaan we sien
Ja maar dan zijn ze al halverwege en ik kijk nu naar slekte matige chauffeursquote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de reclame is nu voorbij!
RELLEN? WAAR???quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een mooien matigen Juminelle rel gemistiemand beter op de hoogte?
Ja ene Juminelle op FOK!, onwijs mooi meisje blijkt een faker te zijn die ALLES van de 'echte' Jumi gekopieerd heeft, fb twitter noem maar op. Ze schijnt ook een fake fb account aangemaakt te hebben met 23 fake accounts als vrienden.quote:
Srsly?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ene Juminelle op FOK!, onwijs mooi meisje blijkt een faker te zijn die ALLES van de 'echte' Jumi gekopieerd heeft, fb twitter noem maar op. Ze schijnt ook een fake fb account aangemaakt te hebben met 23 fake accounts als vrienden.
En ze zit al 2 jaar op fok
Ik begrijp het heul niet helemaal, maar het klinkt tofquote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ene Juminelle op FOK!, onwijs mooi meisje blijkt een faker te zijn die ALLES van de 'echte' Jumi gekopieerd heeft, fb twitter noem maar op. Ze schijnt ook een fake fb account aangemaakt te hebben met 23 fake accounts als vrienden.
En ze zit al 2 jaar op fok
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp het heul niet helemaal, maar het klinkt tof
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.
ik moest lachen om de reacties in haar foboquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ze heeft eens in mijn fobo gepost
Ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest lachen om de reacties in haar fobo
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Dwyn het volgende:
Hallo maisjes.![]()
Zouden we al Kiko mail hebben?Eerst nog een uur in de trein.
Ja, idd... ik heb nog niks binnenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wut? Het is nu al sinds maandag onderweg.
Snel een shaggie pielen dan!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
Volgens de conducteur moeten we niet vergeten om uit te sjecken.
Ik ben te moe om op te staan.quote:
Nou ik zal het zien zo. Rij net pas Deventer uitquote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd... ik heb nog niks binnen
Vandaarquote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
LIN! DWYN! Jullie kiko mail kwam wat later, ik hadh em in de verkeerde postzak gemikt, voor intern, dus hij is eerst een rondje langs alle gemeente locaties geweestmaar ze komen eraan hoor
!
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
LIN! DWYN! Jullie kiko mail kwam wat later, ik hadh em in de verkeerde postzak gemikt, voor intern, dus hij is eerst een rondje langs alle gemeente locaties geweestmaar ze komen eraan hoor
!
Dat jaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee hoor! We vinden je al lief omdat je deze voor ons gekocht hebt.
PWEP!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
I haz a bored in de trein.
[ afbeelding ]
DAT MAG IK HOPEN JA!!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WEET ZEKER DAT ZE ER BETER DOOR LAKKEN!
... echt!
Poor you...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
I haz a bored in de trein.
[ afbeelding ]
Ik heb toch tet genoegquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
PWEP!
* BBQ-kip in je tet knijpt, gewoon, omdat het kan
Dankje, H&Mquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poor you...
Wel een tof truitje aan
Oh, dat komt wel goed! Anders zet ik wel een italiaans youtube-filmpje voor ze opquote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je moet alleen wel papidipoepie tegen ze praten want nederlands verstaan ze niet
Ik zie het ook al 3x langskomen op fb ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb spijt dat ik geen kaartjes heb gekocht voor Coldplay.... arggg...
En bijna al mijn collega's zijn er wel heen en het zag er vet cool uit toen ik langs het Malieveld reed...
Arme ik
(ik dacht namelijk, het zal vast wel gaan regenen en het is in de open lucht, dus daar had ik geen zin in...)
Dat kijk ik ook!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Grenzeloos Verliefd, ook altijd goed vermaak
ik heb ook echt expres 3FM niet aangezet want die zenden het volledig live uitquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zie het ook al 3x langskomen op fb ofzo.
Zo, nagels gelakt voor den bruiloft. Ben alleen m'n cleanup brush vergeten.
Naïef meisje reist naar verweggistan. Denk dat ze wel even een baan kan vinden. Zit alleen maar thuis in zijn derde wereld hok. Oh en raakt zwanger. Hmm. Misschien toch maar in Nederland proberen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Grenzeloos Verliefd, ook altijd goed vermaak
die plek waar ze wonen ziet er wel tof uit hoor, ik ben ook zo'n back to basic natuur muts. Maar een béétje faciliteiten moeten er wel zijn, tééééring....quote:
vergeet de vent niet die toch tegen valt eenmaal daar, de schoonfamilie die ze niet verstaat want die praten geen Nederlands/Engels en dan blijkt het briljante businessplan van de meneer ook puin en gaan ze faillietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Naïef meisje reist naar verweggistan. Denk dat ze wel even een baan kan vinden. Zit alleen maar thuis in zijn derde wereld hok. Oh en raakt zwanger. Hmm. Misschien toch maar in Nederland proberen.
Slecht he.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vanavond dat slechte programma gezien: Achter gesloten deuren. Damn, wat slecht!!![]()
En toen miste ik ook nog de ontknoping omdat mijn zusje belde
Het is echt heeeeelemaal niks voor mij, haha.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die plek waar ze wonen ziet er wel tof uit hoor, ik ben ook zo'n back to basic natuur muts. Maar een béétje faciliteiten moeten er wel zijn, tééééring....
ja ik heb het deze week ook een paar gezien, MY GOOOOOODDDDDDDquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vanavond dat slechte programma gezien: Achter gesloten deuren. Damn, wat slecht!!![]()
En toen miste ik ook nog de ontknoping omdat mijn zusje belde
Zijn ze nou samen gaan wonen en zijn de ouders uit elkaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slecht he.Ik heb het helemaal gezien. Wat wil je weten?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Oh jee. Er is een aanrijding gebeurd bij Wolfheze. Het zal ook eens niet. Dat is echt zelfmoordcentral.
Perfect om te kijken tijdens het etenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik heb het deze week ook een paar gezien, MY GOOOOOODDDDDDD
en wat slecht geacteerd man, DAMNNNN!
Ze wonen nu samen ja, en gingen bij ouders eten om dat te vieren. Paps is in therapie gegaan en ouders volgen samen relatietherapie. Ze hebben nog een lange weg te gaan maar het begin is er. Paps en dochter proberen ook weer een goede band terug te krijgen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn ze nou samen gaan wonen en zijn de ouders uit elkaar?
Ah, kijk eens aanquote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wonen nu samen ja, en gingen bij ouders eten om dat te vieren. Paps is in therapie gegaan en ouders volgen samen relatietherapie. Ze hebben nog een lange weg te gaan maar het begin is er. Paps en dochter proberen ook weer een goede band terug te krijgen.
hij probeert vast ook met die dochter en haar vriend te neuken, de smeeraapquote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wonen nu samen ja, en gingen bij ouders eten om dat te vieren. Paps is in therapie gegaan en ouders volgen samen relatietherapie. Ze hebben nog een lange weg te gaan maar het begin is er. Paps en dochter proberen ook weer een goede band terug te krijgen.
Dat wisten we al langquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb een zieke geest, had ik dat al verteld?
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan
Man man man, wat slecht![]()
zo stellen mijn collega's me tegenwoordig ook voor aan nieuwe collega'squote:
Neuh, maar mensen die naar Utrecht moeten, moeten dan vanaf Arnhem omreizen met deze trein (vier bakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Heb jij daar last van, of valt dat wel weer mee?
Oh ja, maar van Utrecht naar Arnhem (en andersom) is zoooooo vaak gezeik idd.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neuh, maar mensen die naar Utrecht moeten, moeten dan vanaf Arnhem omreizen met deze trein (vier bakken) maar ik ga er gelukkig in Arnhem uit.
Mjah, bij Wolfheze springt er regelmatig eentje voor, blijkbaar omdat daar zo'n inrichting zitquote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, maar van Utrecht naar Anrhem (en andersom) is zoooooo vaak gezeik idd.
echt he, waarom plaatsen ze die inrichtingen altijd vlakbij treinrailsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, bij Wolfheze springt er regelmatig eentje voor, blijkbaar omdat daar zo'n inrichting zit
Ja, ik had klasgenootjes die daar dan heen moesten. En die hadden zo vaak vertraging, of er reed gewoon niks dus dan konden ze helemaal niet komen enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, bij Wolfheze springt er regelmatig eentje voor, blijkbaar omdat daar zo'n inrichting zit
Dat.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt he, waarom plaatsen ze die inrichtingen altijd vlakbij treinrails
Lekker makkelijk, hoeven ze al die zeikerds niet te helpen: 'Daar is het spoor!'-->quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mjah echt he. Nu moeten de mensen omreizen via Den Bosch, waar deze trein dus langs komt. Maar Den Bosch is al zowat een uur vanaf Arnhem en dan moet je nog weer naar Utrecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik had klasgenootjes die daar dan heen moesten. En die hadden zo vaak vertraging, of er reed gewoon niks dus dan konden ze helemaal niet komen enzo.
Ja, lijkt me echt heel erg rot!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes?
[..]
Mjah echt he. Nu moeten de mensen omreizen via Den Bosch, waar deze trein dus langs komt. Maar Den Bosch is al zowat een uur vanaf Arnhem en dan moet je nog weer naar Utrecht.
prima plan, maar zorg dan dat het een apart traject is waar alleen zelfmoordtreinen rijden, geen gewone rails. Zodat niemand er last van heeft enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, hoeven ze al die zeikerds niet te helpen: 'Daar is het spoor!'-->
Den Bosch - Utrecht is ook een uurquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes?
[..]
Mjah echt he. Nu moeten de mensen omreizen via Den Bosch, waar deze trein dus langs komt. Maar Den Bosch is al zowat een uur vanaf Arnhem en dan moet je nog weer naar Utrecht.
Terwijl Arnhem-Utrecht dus 35 minuten is.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Den Bosch - Utrecht is ook een uur
Ik zou zeggen, ga daar even langs en stop het in de ideeënbusquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima plan, maar zorg dan dat het een apart traject is waar alleen zelfmoordtreinen rijden, geen gewone rails. Zodat niemand er last van heeft enzo.
Met een automatisch sproeisysteem zodat stukjes er meteen afgespoeld worden en de suicidetrain weer kan gaan karren direct na een hit
Arme mensenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Terwijl Arnhem-Utrecht dus 35 minuten is.![]()
Volgens mij kom ik in de buurt van arnhem!
oh kut nu staat het al op internet, nu gaan ze mijn briljante idee stelen!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga daar even langs en stop het in de ideeënbusZullen ze vast waarderen
quote:
HAAL HET WEG!!!!!!!!!!!!!!111!!111!!!!!11!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh kut nu staat het al op internet, nu gaan ze mijn briljante idee stelen!![]()
it doesn't work that way on the internetzzzzquote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HAAL HET WEG!!!!!!!!!!!!!!111!!111!!!!!11!!!!!!!!!
Daar gaan je miljoenenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
it doesn't work that way on the internetzzzz
I had to fix that because you were wrongquote:
Oh, ja... sorry...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I had to fix that because you were wrong
Mij laten lolleren hehehequote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat hebben we nou weer gedaan?
op je knieën voor mij!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mij laten lolleren hehehe
lekker wijf!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mij laten lolleren hehehe
pica's?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
mijn hont ligt op zo'n bubbeltjesplasticding. Met elke beweging die ze maakt knapt er 1 en kijkt ze verschrikt op met een kop van: WHAT DA FACK MAIN?!!!
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker wijf!
(ik denk steeds dat Dean een hoofdwond heeft in jouw UI)
is er een snij-smiley? Zo ja, dan zou ik die nu in willen zettenquote:
ahhhh, arm beestje.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
mijn hont ligt op zo'n bubbeltjesplasticding. Met elke beweging die ze maakt knapt er 1 en kijkt ze verschrikt op met een kop van: WHAT DA FACK MAIN?!!!
Die zou zo briljant zijn... die had ik al 100x in willen zettenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is er een snij-smiley? Zo ja, dan zou ik die nu in willen zetten
bwehehehehe!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]loller, door dat petje.
Hoeveel mensen trouwens wel niet vroegen of ik dat zelf was in mijn oude UI
Morgen maak ik pics (ook van den outfit want bruiloftquote:
kan iemand hier die niet maken?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die zou zo briljant zijn... die had ik al 100x in willen zetten
oh is dat morgen, leuk! En mooi weer ookquote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Morgen maak ik pics (ook van den outfit want bruiloft).
H&M Notoriously Beautiful (precies dezelfde kleur als de bloemen die ik morgen in m'n haar frot) met CND Gold Sparklequote:
Hebben we gezellig allebei een bruiloft.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Morgen maak ik pics (ook van den outfit want bruiloft).
Yesquote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hebben we gezellig allebei een bruiloft.
Ik weet het niet. Ze is eigenlijk nog helemaal zichzelf, maar wel gewoon oud. Dus alles gaat wat moeizamer undso. Het enige wat nu wel opvalt is dat ze vaak bij mij in de kamer komt liggen, omdat het daar meestal stil is of in een kamer waar niemand zit. Terwijl ze vroeger altijd de gezelligheid opzocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhh, arm beestje.
Heeft ze het nou zelf door dat het mis is denk je?
Omdat het vroeger goedkope grond was omdat niemand vlak bij het spoor wilde wonenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr, waar beeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn je??quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan iemand hier die niet maken?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bwehehehehe!
Jij bent ook een lekker wijf maar gelukkig ietsjes meer spek dan die in je UI
da's Beyonce toch?
Misschien morgen alquote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Uft, wanneer zie ik je weer bij de Jumbo?
Och, want sneu van je hondje... dat had ik helemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze is eigenlijk nog helemaal zichzelf, maar wel gewoon oud. Dus alles gaat wat moeizamer undso. Het enige wat nu wel opvalt is dat ze vaak bij mij in de kamer komt liggen, omdat het daar meestal stil is of in een kamer waar niemand zit. Terwijl ze vroeger altijd de gezelligheid opzocht.
Ze heeft trouwens een zeldzame vorm van huidkanker en de dierenartsen zelf weten er ook eigenlijk zo goed als niets overze kunnen ook totaal geen indicatie geven van hoelang het nog goed (kan) gaan of wat dan ook.
Sounds pretty.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
H&M Notoriously Beautiful (precies dezelfde kleur als de bloemen die ik morgen in m'n haar frot) met CND Gold Sparkle.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien morgen alof dit weekend
neem je dan wel je pasje mee?
vaak zaait dat niet heel erg uit naar zenuwstelsel, dus pijn valt dan vaak mee, en raar gedrag valt ook dan mee, omdat de hersenen niet "mee doen".quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze is eigenlijk nog helemaal zichzelf, maar wel gewoon oud. Dus alles gaat wat moeizamer undso. Het enige wat nu wel opvalt is dat ze vaak bij mij in de kamer komt liggen, omdat het daar meestal stil is of in een kamer waar niemand zit. Terwijl ze vroeger altijd de gezelligheid opzocht.
Ze heeft trouwens een zeldzame vorm van huidkanker en de dierenartsen zelf weten er ook eigenlijk zo goed als niets overze kunnen ook totaal geen indicatie geven van hoelang het nog goed (kan) gaan of wat dan ook.
?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien morgen alof dit weekend
neem je dan wel je pasje mee?
ou est les ciseaux?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr, waar beeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn je??
Thanks chickquote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Och, want sneu van je hondje... dat had ik helemaal niet meegekregen
Ik vind dat eigenlijk wel fijn om te horenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vaak zaait dat niet heel erg uit naar zenuwstelsel, dus pijn valt dan vaak mee, en raar gedrag valt ook dan mee, omdat de hersenen niet "mee doen".
Is niet echt topnieuws, maar misschien minibeetje geruststelling.
Lekker veel knuffelen en lief doen tegen d'r, dat is in ieder geval altijd goed
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
?
Of woont je nieuwe vent in Braboland?
Nice!quote:
Het is wel echt heel zielig... Hoop dat dogsie niet veel pijn gaat krijgen ofzo!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks chickwe weten het nu pas een week ofzo hoor
nog niet zo lang.
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel fijn om te horen![]()
Ze is ook al bijna 13 he, dus ik had er wel al rekening mee gehouden dat het niet altijd goed zou blijven gaan.
Ik wil ook deels naar Brabolandquote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon bij mij om de hoek zo ongeveer jonguh, BAM!
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is wel echt heel zielig... Hoop dat dogsie niet veel pijn gaat krijgen ofzo!
quote:
Ik denk, jullie wonen zowat allemaal aan die kant, ik zoek wel een vent daaroquote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon bij mij om de hoek zo ongeveer jonguh, BAM!
Ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil ook deels naar Braboland
Deserteur.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dan wil ik haar het liefst meteen in laten slapen. Maargoed het is niet alleen mijn keuze.
[..]
[..]
Ik denk, jullie wonen zowat allemaal aan die kant, ik zoek wel een vent daaro![]()
Come to the dark side wif me!quote:
Ergens wel een idee natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Come to the dark side wif me!Genoeg leuke Brabanders
als wij ooit mini kippen hebben wil ik wel een mini vakantiekotje ergens in Brabant. Zo'n half hok wat meer op een bouwkeet lijkt dan een huisje. Lekker simpelquote:
nee joh, want die hebben allemaal emoties en gevoel enzo, wat moet JIJ daar nou mee als Noord Hollanderquote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens wel een idee natuurlijk.
In de kiem smoren natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, want die hebben allemaal emoties en gevoel enzo, wat moet JIJ daar nou mee als Noord Hollander
ik vind het zo grappigquote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
En alles is KEIgaaf
En overal in zinnen: EEN BIETJE MESKE! proppen is ook leuk
Houdoe hé, heb ik ook al bijna onder de knie
Ja en die zachte Gquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig
Echt het leukste dialectje/accent in Nederland
en leuken meneren welquote:
Ja ik ga nu eindelijk eens een keertje carnaval vierenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en leuken meneren wel
biertjes erin, kroketten, lekker ander vreten, idiote humor, ik hou ervan!
Leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ga nu eindelijk eens een keertje carnaval vieren![]()
Ik weet het niet. Toen ik zei dat ik nog nooit carnaval had gevierd werd ik met verbijstering aangekeken en zei hij: 'Dat gaat nu dus veranderen.'quote:
Is dat die vage gast die ook zo raar deed tijdens een kerst of sinterklaas spel oid?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendin van me heeft het op de whatsapp over de onwijs goeie sex met haar nieuwe vriend, maar ik word er misselijk van... Ik mag die gozer niet en hij is lelijk.... en onsmakelijk... en gewoonen hij zit onder de acne op zijn 33e enzo.... blerghhh
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Come to the dark side wif me!Genoeg leuke Brabanders
hahahaha, dat wordt me 'n mooi feestje dan!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Toen ik zei dat ik nog nooit carnaval had gevierd werd ik met verbijstering aangekeken en zei hij: 'Dat gaat nu dus veranderen.'
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat die vage gast die ook zo raar deed tijdens een kerst of sinterklaas spel oid?
Als ik de verhalen hoor over voorgaande jarenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, dat wordt me 'n mooi feestje dan!
Carnaval in Brabant is tof joh
Bah, altijd jammer als er zo'n flappie tussenzit.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is vies en onsmakelijk en lomp (als in: niet leuk lomp)![]()
dit weekend was hij ook mee en hij viel ook helemaal niet goed in de groep.
volgens mij is het gewoon een gestoord wijf wat blij is dat ze aan de vent is, en die familie denkt ook "prima, dan zit ze voorlopig in ieder geval daar":Dquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Ik zei ook al, ik zou echt niet tevreden zijn met zo'n jurk hoor.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een gestoord wijf wat blij is dat ze aan de vent is, en die familie denkt ook "prima, dan zit ze voorlopig in ieder geval daar":D
hij kent ons allemaal nog niet goed he, en we hadden een sauna dus we zaten daar lekker te chillen. Komt een vriend van me in zijn handdoek en blote bast naar buiten om af te koelen. Vrij logisch, want de sauna is best heet, we hadden 'm opgestookt tot 100 gradenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bah, altijd jammer als er zo'n flappie tussenzit.
Heb het al een aantal jaren goed weten te ontwijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar doe ik ook echt NIET aan mee![]()
![]()
een bruiloft en een goed feest is geen feest als er geen polonaise is geweest jonguh!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij kent ons allemaal nog niet goed he, en we hadden een sauna dus we zaten daar lekker te chillen. Komt een vriend van me in zijn handdoek en blote bast naar buiten om af te koelen. Vrij logisch, want de sauna is best heet, we hadden 'm opgestookt tot 100 graden
zegt die acne-knakker "ach ja, ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen door in blote bast rond te lopen" terwijl hij er zo bij kijkt:![]()
Echt... dude.....
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij kent ons allemaal nog niet goed he, en we hadden een sauna dus we zaten daar lekker te chillen. Komt een vriend van me in zijn handdoek en blote bast naar buiten om af te koelen. Vrij logisch, want de sauna is best heet, we hadden 'm opgestookt tot 100 graden
zegt die acne-knakker "ach ja, ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen door in blote bast rond te lopen" terwijl hij er zo bij kijkt:![]()
Echt... dude.....
Oh, bij mij wel hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een bruiloft en een goed feest is geen feest als er geen polonaise is geweest jonguh!
Echt welquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een bruiloft en een goed feest is geen feest als er geen polonaise is geweest jonguh!
yep, en hij liet zich goed kennen ook, met zijn acne bakkus en rug en borst en allesquote:
ik ben meestal die 2e van links!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben meestal die 2e van links!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind de polonaise altijd wel vermakelijk.
Hoe praat de aap van Dora dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb wel meer vriendinnen die mannen hebben die er niet geweldig hunkerig hot uit zien, maar waarvan ik allemaal wel snap dat ze erop vallen.
Deze heeft gewoon een kutkop en is niet aardig en hij praat als hij tegen haar praat als die aap van Dora ook nog.... onsmakelijke engnek
HET LUKTE!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe praat de aap van Dora dan?
ik kan geen voorbeeld vinden, volgens mij blockt youtube dat allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe praat de aap van Dora dan?
MI van een kruising mens met aap die acne heeft, in een sauna zit en dat zegtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HET LUKTE!HET LUKTE!
D-D-D-D-DORA!
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
MI van een kruising mens met aap die acne heeft, in een sauna zit en dat zegt
http://www.nickelodeon.nl/videos/9810-roberto-the-robotquote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan geen voorbeeld vinden, volgens mij blockt youtube dat allemaal
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
MI van een kruising mens met aap die acne heeft, in een sauna zit en dat zegt
doe maar welquote:
zelfde denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Godver
Maar wat ik mij nu afvraag. Hier in Nederland is Dora om de kinderen Engels te leren, wat doet ze dan in godsnaam in de USA?
Spaans.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Godver
Maar wat ik mij nu afvraag. Hier in Nederland is Dora om de kinderen Engels te leren, wat doet ze dan in godsnaam in de USA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spaans.Ja ik zag het op wikipedia. En toen ging naar Diego kijken, want ik dacht dat hij ook Spaans sprak maar nu zie ik weer dat hij gewoon Engels spreekt. Dus nu snap ik er niets meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Ni Hao Kai Lan is leuk door de lieve zon![]()
吴 曼 迪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |