Zullen we een middenweg gaan kweken?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik mijn wenkbrauwen niet laat doen voel ik me een bosjesvrouw
En dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
Muterenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjapquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Geen knoflook?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjap![]()
[/college]
Duh, dat moet je etenquote:
Klopt ja!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt ja!
Plus ik bedenk me net dat ik al methad afgesproken zaterdag naar de sauna te gaan
Nope, nog helemaal niks...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Dat!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Zal ik ze even bellen? Laat ik ze even weten wat een grove fout ze maken!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, wie wil mij nou niet?
En bij jou ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord.
Gaarnequote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik ze even bellen? Laat ik ze even weten wat een grove fout ze maken!
Ja, zoietsquote:Op donderdag 6 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Hallo, waarom heeft u Lindy/IJs niet aangenomen? Ik zit met hen op een internetforum waar ze zeer actief zijn en altijd zeer nuttigen bijdrages geven. Waar we het over hebben? Nagellak en tetten, hoezo?"
![]()
ik maak ook wel eens een fout, ga je mij ook bellen?quote:
Maak jij fouten?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik maak ook wel eens een fout, ga je mij ook bellen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
Iedere keer als ik eerste post open denk ik........
[ afbeelding ]
Maar ik heb het zelf gedaan... dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu staat het voor aaaaaaaaaaaaaaaltijd op the internetzquote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc openquote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nu staat het voor aaaaaaaaaaaaaaaltijd op the internetz
Lapohunten dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc open
Jawelquote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat besef ik me wel en boeit me verder ook niet. Maar ik hoef het niet persé telkens te zien als ik de sc open
!!!111!!quote:
Goeden oplossing!quote:
genoeg> MAAAAR ze zijn wel altijd fabulus.quote:
Omdat studieboek.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Waarom hebben studieboeken altijd zo'n onhandig formaat
O dan mag hetquote:Op donderdag 6 september 2012 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
genoeg> MAAAAR ze zijn wel altijd fabulus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |