Zullen we een middenweg gaan kweken?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik mijn wenkbrauwen niet laat doen voel ik me een bosjesvrouw
En dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
Muterenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjapquote:Op donderdag 6 september 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:
Mijn gezicht begint te vervellen, mijn mutatie is begonnen.
Geen knoflook?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scrubben met een maskertje van 2 eetlepels pindakaas, een eetlepel zout en een eetlepel ketjap![]()
[/college]
Duh, dat moet je etenquote:
Klopt ja!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Mss het volgende:
Maar nee dus Lin. Het wordt een prachtig zomerweekend, en dan ga jij de hele tijd boven een dampende frituur hangen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt ja!
Plus ik bedenk me net dat ik al methad afgesproken zaterdag naar de sauna te gaan
Nope, nog helemaal niks...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Dat!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eikels... ze weten niet wat ze missen!!
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, voicemail ingesproken dat ik zaterdag niet kom
Zal ik ze even bellen? Laat ik ze even weten wat een grove fout ze maken!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, wie wil mij nou niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |