Beak ken ik niet, rest heb ik wel eens live gezien. Deerhoof zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
En op Le Guess Who, met bijna de allerbriljantste lineup (ook Beak>, Destroyer, Fuck Buttons, Deerhoof, Why?) die ik ooit op een festival heb gezien....maar ik kan niet![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef Moody het volgende:
Tip: Asaf Avidan. Gaat ongetwijfeld flink gehyped worden over enkele weken/maanden.
Zijn nieuwe album is erg goed. Sterker nog, naar mijn mening het beste album van 2012 tot nu toe.
Soft Moon is mij een beetje te, uuh...ik weet niet...te ruig ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef On het volgende:
Dit is pas tof. Fijne no wave.
Binnenkort komt hun tweede album uit.
Het is ook verschrikkelijk koortsige muziek. Maar ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Soft Moon is mij een beetje te, uuh...ik weet niet...te ruig ofzoKan er niet inkomen, vooralsnog.
Asaf Avidan heeft nu al een grote hit gescoord met One Day (Reckoning Song) door de Wankelmut remix. Dus beetje een late tipquote:Op donderdag 20 september 2012 08:58 schreef Norrage het volgende:
Hey hier een leuke tip van Moody die steeds in het verkeerde topic post!
[..]
Ik had er persoonlijk nog absoluut nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Asaf Avidan heeft nu al een grote hit gescoord met One Day (Reckoning Song) door de Wankelmut remix. Dus beetje een late tip
Kijk, dit zijn de betere tips, klinkt erg goed.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:58 schreef Norrage het volgende:
Hey hier een leuke tip van Moody die steeds in het verkeerde topic post!
[..]
Goeie muziek mag natuurlijk altijd nog eens extra getipt wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had er persoonlijk nog absoluut nooit van gehoord
Hey dat is een leuke TT voor de volgendequote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef Felagund het volgende:
We kunnen het volgende topic wel Indie Coexists noemen, dan weet Moody het topic ook weer te vinden.
quote:
quote:
Vreselijk idd.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
ik moet 3 december in san francisco zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |