Helaast niet! Alt-J komt alleen in de AB club (echt een veel te klein zaaltje van de AB zelf), wat dus onmiddellijk uitverkocht was en waar ik geen kaartje voor hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:10 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook Alt-J in het voorprogramma bij Two Door? Doen ze namelijk in Paradiso ook binnenkort. Maar goed, ik zou dan alleen voor het voorprogramma komen
Verder ook Grizzly Bear en Tame Impala, maar dan in Paradiso.
Veel te klein? Nee man, net prachtig zaaltjequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Helaast niet! Alt-J komt alleen in de AB club (echt een veel te klein zaaltje van de AB zelf), wat dus onmiddellijk uitverkocht was en waar ik geen kaartje voor heb
Dat gaat nooit meer gebeuren denk ik. Heb ze ontdekt in de kleine zaal van paradiso of melkweg. Kwam voor ghostpoet. Denk dat grote zalen een beetje afbreuk doet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Paardindewei het volgende:
Dat is jammer dan inderdaad. Ben blij dat ik ze op Lowlands heb kunnen zien, maar ik wil ze ooit nog wel eens in een klein zaaltje zien
Je weet dat ze in november in de Melkweg staan he?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef Paardindewei het volgende:
Ik bedoel met klein zaaltje een zaal als Paradiso of Tivoli Oudegracht. Het lijkt me sterk dat Alt-J bij hun volgende bezoek aan ons land direct de HMH aandoen
Nee. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:25 schreef Merge het volgende:
[..]
Je weet dat ze in november in de Melkweg staan he?
In een uitverkochte Melkweg jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:25 schreef Merge het volgende:
[..]
Je weet dat ze in november in de Melkweg staan he?
Ah, ik wist niet dat het al uitverkocht is. Maar het lijkt mij ook wel dat ze over een jaar of anderhalf weer terug zijn in Nederland.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
In een uitverkochte Melkweg ja
Maar goed, november is toch al druk. En The Max vermijd ik liever, volgend jaar gewoon de grote zaal van Paradiso zou leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop nieuwe nummers dus! Uit eerdere ervaringen weet ik dat ze vaker nieuwe nummers spelen (ze speelden toen Franz Ferdinand - Franz Ferdinand net uit kwam op gigs ook nummers van You Could Have It So Much Better). Nieuw album? 2013?katten zijn lief
quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Marnixos het volgende:
Hierbij setlist Franz Ferdinand op ITGWO 2012. Heb er eentje mogen opvangenFranz was natuurlijk erg makkelijk en erg standaard, maar toch well erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop nieuwe nummers dus! Uit eerdere ervaringen weet ik dat ze vaker nieuwe nummers spelen (ze speelden toen Franz Ferdinand - Franz Ferdinand net uit kwam op gigs ook nummers van You Could Have It So Much Better). Nieuw album? 2013?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Franz deed wat het moest doenquote:Op maandag 10 september 2012 16:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Franz was natuurlijk erg makkelijk en erg standaard, maar toch well erg goed
Vlieg eens even op met je hipsterpretenties.quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Marnixos het volgende:
Toch wel vervelend dat het voor kinderen toegankelijk was trouwens, heb echt last gehad van pubermeisjes die "1 hit" kenden en door de muziek van Of Monsters And Men gilden. Maar dan ook echt, GILDEN.
[..]
Franz deed wat het moest doen
Dit waren geen muziekliefhebbers, ze zaten de bedoel te verstoren door er doorheen te schreeuwen en gillen. Ze kenden geen enkel nummer of iets dergelijks maar zaten gewoon de boel voor anderen te verzieken.quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Vlieg eens even op met je hipsterpretenties.Mooi toch dat die 'kinderen' op een jonge leeftijd al goede muziek luisteren.
Ze kenden toch 1 nummer dus wat zeur je nou, get over with it of ga anders maar op je zolderkamer itunes luisteren.quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Dit waren geen muziekliefhebbers, ze zaten de bedoel te verstoren door er doorheen te schreeuwen en gillen. Ze kenden geen enkel nummer of iets dergelijks maar zaten gewoon de boel voor anderen te verzieken.
Ben benieuwd hoe goed jij je gehouden had.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kenden toch 1 nummer dus wat zeur je nou, get over with it of ga anders maar op je zolderkamer itunes luisteren.
Ik ga gewoon niet naar zo'n overrated band.quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed jij je gehouden had.
Schattig hoe je mij hipster noemtquote:Op maandag 10 september 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet naar zo'n overrated band.
Tuurlijk, maar dit was me net iets te kneuterig.quote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef MCH het volgende:
Dat kneuterige hoort toch ook een beetje op een Waddeneiland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |