quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)rice-van-houten.html
quote:Ook gooide hij condooms en scheermesjes bij haar door de brievenbus
Exact.quote:
Ik was vorige week in het boek bij dat deel, en ik las het in Carices stemquote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Exact.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat dat sowieso tot vervelens toe geroepen werd.
Met of zonder lelijk accent.
Oh, maar jij moet de boeken nog lezen, dus wat zit je nou te zeuren dat je nog zo lang moet wachten voordat je ook maar één keer per week kunt kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik was vorige week in het boek bij dat deel, en ik las het in Carices stemInclusief accent
Nou, het boek en de serie zijn niet helemaal hetzelfde heb ik al gemerkt. Dus ik ben vooral héél erg benieuwd naar hoe ze het gaan uitvoeren, en ik ben nu pas bij het deel wat ik nog niet ken in de boeken. Ik ga nu denk ik ook nog even 2 uurtjes lezenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, maar jij moet de boeken nog lezen, dus wat zit je nou te zeuren dat je nog zo lang moet wachten voordat je ook maar één keer per week kunt kijken
Mhm, misschien dat ik maar binnenkort ga beginnen met één keer per week, en dan af en toe eentje overslaan ofzo?
Je bent bij boek 1 begonnen, en nu bij boek 3?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nou, het boek en de serie zijn niet helemaal hetzelfde heb ik al gemerkt. Dus ik ben vooral héél erg benieuwd naar hoe ze het gaan uitvoeren, en ik ben nu pas bij het deel wat ik nog niet ken in de boeken. Ik ga nu denk ik ook nog even 2 uurtjes lezen
Ik ben ook net bij het begin van waar de serie stopte. Wat ik wel jammer vind is dat je toch gaat denken, "nou in de serie gaat het anders dus is het vast niet belangrijk" en dan is het wel belangrijk. Ik vond het het boek toch wel iets minder spannend maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nou, het boek en de serie zijn niet helemaal hetzelfde heb ik al gemerkt. Dus ik ben vooral héél erg benieuwd naar hoe ze het gaan uitvoeren, en ik ben nu pas bij het deel wat ik nog niet ken in de boeken. Ik ga nu denk ik ook nog even 2 uurtjes lezen
die zijn allebei in de serie nog toffer dan in het boek. En joffrey is geniaal. Echt.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef DO2 het volgende:
Zitten verder verdomd veel goede vertolkingen tussen.
Ik bedoel, hoe kan je dat vervelende joch op de troon niet niet uitstaan...?
En niet 'n enorm zwak hebben voor karakters alsTyrion en Ayra...?
'n Hoop karakters komen zeer geloofwaardig over.
Jepquote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bent bij boek 1 begonnen, en nu bij boek 3?
Ik vind juist dat het boek een stuk leuker, maar ik hou ook wel van een wat uitgebreider verhaal. Plus dat er in de boeken gewoon meer mogelijk is, wat met het beperkte budget voor de serie niet uitvoerbaar is. Dus dan mag je fantasie aan het werk en dat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben ook net bij het begin van waar de serie stopte. Wat ik wel jammer vind is dat je toch gaat denken, "nou in de serie gaat het anders dus is het vast niet belangrijk" en dan is het wel belangrijk. Ik vond het het boek toch wel iets minder spannend maken.
Klopt, dat vind ik ook wel mooi hoor. Maar ik kijk liever eerst de serie en dat ik daarna de boeken lees dan dat ik eerst de boeken lees, aangezien ik het niet echt spannend vind als er iets in de boeken gebeurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het boek een stuk leuker, maar ik hou ook wel van een wat uitgebreider verhaal. Plus dat er in de boeken gewoon meer mogelijk is, wat met het beperkte budget voor de serie niet uitvoerbaar is. Dus dan mag je fantasie aan het werk en dat vind ik eigenlijk wel leuk
Andersom ook een beetje, maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben ook net bij het begin van waar de serie stopte. Wat ik wel jammer vind is dat je toch gaat denken, "nou in de serie gaat het anders dus is het vast niet belangrijk" en dan is het wel belangrijk. Ik vond het het boek toch wel iets minder spannend maken.
acok is ook verneukt als serie imo, zie het ook meer los van het boek dan agot, waar ze zich erg goed aan gehouden hadden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Andersom ook een beetje, maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijkenBoek 2 is wel erg anders in bepaalde opzichten, dus daar zullen nog genoeg verrassingen in zitten.
Nee ben nu bij begin boek 3 bedoel ik. Boek 2 was idd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Andersom ook een beetje, maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijkenBoek 2 is wel erg anders in bepaalde opzichten, dus daar zullen nog genoeg verrassingen in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |