abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116782491
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116782626
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier vaker, en dan krijg je van die posts van Big Pharma dit en dat en het gaat alleen om geld.
Men vergeet het grote aantal patienten die wél genezen zijn door de goede behandeling en de medicijnen.
En ja, chemo is een gif, gif om gif te bestrijden in zekere zin,dus wat jij zegt, elke patient kan overwegen om wel of geen chemo te nemen.
Is idd een zware beslissing.
Ik had 'n soort chemo therapie 'n aantal jaren terug.
Ik was meer ziek van die kuur dan van die conditie ik had, maar ik ben wel geneesd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116782801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had 'n soort chemo therapie 'n aantal jaren terug.
Ik was meer ziek van die kuur dan van die conditie ik had, maar ik ben wel geneesd.
Ja, chemo en de bijwerkingen zijn vreselijk, maar het is nu eenmaal het enige dat nog redding biedt bij kanker.
pi_116783153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, chemo en de bijwerkingen zijn vreselijk, maar het is nu eenmaal het enige dat nog redding biedt bij kanker.
Bij mij was het niet kanker en 'n hoge dosis van chemo had ik niet....maar ik was wel geconfronteerd met bepaalde vragen zoals :
Oh dear,I wonder how long I've got left :)
pi_116783294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bij mij was het niet kanker en 'n hoge dosis van chemo had ik niet....maar ik was wel geconfronteerd met bepaalde vragen zoals :
Oh dear,I wonder how long I've got left :)
Gelukkig ben je helemaal genezen ^O^
pi_116783334
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig ben je helemaal genezen ^O^
Dankje wel -
dat is lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')