ferrer gun ik het welquote:
een beetjequote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Rosario het volgende:
Is er trouwens iemand die Nadal mist? Ik niet namelijk. Ook niet op Wimbledon eigenlijk.
Ieder jaar een paar kilo erbijquote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Hazzard het volgende:
Tering wat is die Matkowski ongelofelijk ranzig dik zeg
Echt hè. 't Is heel vreemd, maar ik voel altijd een soort van machteloosheid als ik Ferrer zie serveren. Z'n eerste service gaat de helft van de tijd in het net, en als de bal wel in het vak valt dan is het eigenlijk altijd een soort van veredelde tweede service.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dit zal wel een breakfest worden.
Daar lijkt het wel op ja. Hoewel dit een redelijk goede ondergrond is voor deze ontmoeting voor Tipsy.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Tips wordt op den duur gek van Ferrer denk ik.
Tja, er is naast een echte top 4 ook een echte top 8 imo. Ferrer, Berdych, Del Potro en Tsonga horen daar gewoon standaard in nu. Momenteel zijn plek 9 en 10 echt een beetje up for grabs nu Roddick niet meer mee doet met de big boys en dus stopt, Soders ziek is en veel anderen de laatste stap niet kunnen zetten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:47 schreef Rosario het volgende:
Mja. Toch vind ik Tipsarevic wel de minst goede speler in de top tien, denk ik.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, er is naast een echte top 4 ook een echte top 8 imo. Ferrer, Berdych, Del Potro en Tsonga horen daar gewoon standaard in nu. Momenteel zijn plek 9 en 10 echt een beetje up for grabs nu Roddick niet meer mee doet met de big boys en dus stopt, Soders ziek is en veel anderen de laatste stap niet kunnen zetten.
Imo is van de nummer 4 tm 8, Ferrer het meest constant, maar dan alleen tegen spelers buiten de top8. Tsonga, Berdych en DelPo kunnen van de top4 winnen mede omdat het echte hardhitters zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, er is naast een echte top 4 ook een echte top 8 imo. Ferrer, Berdych, Del Potro en Tsonga horen daar gewoon standaard in nu. Momenteel zijn plek 9 en 10 echt een beetje up for grabs nu Roddick niet meer mee doet met de big boys en dus stopt, Soders ziek is en veel anderen de laatste stap niet kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |