Mag ik die ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM.Het duurde echt 5 minuutjes in totaal. Ik vind het vreemd van jullie dat jullie het niet simpelweg is opgevallen, het lag in feite voor het oprapen.
Kan iemand het vertalen?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gekopieerd voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Ga trainen ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had niets te doen dus heb Jumi's fobo gelezen. Twijfel nu wel of het een vent of een vrouw is.Sowieso de ziekste en meest mysterieuze ontmaskering ooit.
Noem je wel 2 dingen waar je me inderdaad altijd voor kan wakker makenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou zo dWc kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ga je PS3 maken kneus, dan gaan we zien wie moet trainen.quote:
Rustdag? Wat is dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga je PS3 maken kneus, dan gaan we zien wie moet trainen.
Tevens rustdag.
Met mijn tan kan ik momenteel door als 'luie neger'.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weekend. Waar is je VOC-mentaliteit, je CEO-urenverantwoording. Wat is deze
.
Heb je soms een Humberto Tan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met mijn tan kan ik momenteel door als 'luie neger'.
Incl. lekker kaalgeschoren ingevet bolletjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je soms een Humberto Tan?
sssssssstquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Incl. lekker kaalgeschoren ingevet bolletje
Oke dat is niet echt waar. Een aap zou nog jaloers zijn op de hoeveelheden haar op m'n hoofd/gezicht op dit momentquote:
Die chick is nu zwanger he.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom kan ik hier nogsteeds stuk om gaan.
[ afbeelding ]
Yeah.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Wiz ja? Forreal?
[..]
Dat hoeft ook weer niet idd gast.
In het echt bedoel je? Of wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
Tli heb je die ekte Jumi nou wel eens gezien of no?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |