Met mijn tan kan ik momenteel door als 'luie neger'.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weekend. Waar is je VOC-mentaliteit, je CEO-urenverantwoording. Wat is deze
.
Heb je soms een Humberto Tan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met mijn tan kan ik momenteel door als 'luie neger'.
Incl. lekker kaalgeschoren ingevet bolletjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je soms een Humberto Tan?
sssssssstquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Incl. lekker kaalgeschoren ingevet bolletje
Oke dat is niet echt waar. Een aap zou nog jaloers zijn op de hoeveelheden haar op m'n hoofd/gezicht op dit momentquote:
Die chick is nu zwanger he.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom kan ik hier nogsteeds stuk om gaan.
[ afbeelding ]
Yeah.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Wiz ja? Forreal?
[..]
Dat hoeft ook weer niet idd gast.
In het echt bedoel je? Of wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
Tli heb je die ekte Jumi nou wel eens gezien of no?
Ja, of je der gewoon wel eens hebt zien lopen ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In het echt bedoel je? Of wat?
Nee, Koninginnedag etc was ze wel op dezelfde plek zag ik op instagram maar dat is alles. En nu ze in Adam zit kom ik haar nooit meer tegen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, of je der gewoon wel eens hebt zien lopen ofzo.
Dat was heel weinig tijd hoor. Ziba had het voorwerk gedaan en toen zijn we allemaal verder gaan zoeken en wd had de fb van de echte heel snel, want die heette ook gewoon Kimberley.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik verbaas me inderdaad ook over de tijd en moeite die mensen soms nemen om iemand te 'ontmaskeren' of iets van je te vinden of op te speuren
Kan inderdaad ook, maar dan is het raar dat ze hier niks meer heeft laten weten + al die facebooks etc verwijderd heetquote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien was het ook gewoon dezelfde Kimberley maar had zij inderdaad de achternaam van haar vader genomen en daar wat vrienden bij gemaakt zodat ze geen autist lijkt. Daarnaast heeft ze de voorkeur om retarded te praten op haar eigen FB, ik ken ook mensen die retarded taalgebruik prefereren in de privé omgeving.
Het is namelijk te erg als dit allemaal gespeeld zou zijn. Al die details in haar fobo enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |