Goede inderdaad, vroeg ik me ook af gister.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef JackieBrown het volgende:
Kwamen die voedselpics ook van dr fb eigenlijk?
True, je moet wel een goede kronkel in je bovenkamer hebben voor dezequote:Op donderdag 6 september 2012 18:07 schreef Jajong het volgende:
Holy shit als die persoon die dit alles heeft gefaked dit leest:
PLEASE ZOEK FUCKING HULP VOOR JE SHIT BREIVIK'ED UP IN DEZE TEEF
Meest epische fake FOK!user-exposings tot nu toe.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Jajong het volgende:
Geen woorden, deze ontstijgt Krentenbol en Emimich.
Beter begin jij ook met bewijs te komen dat dat eten wel echt van je moeder komtquote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede inderdaad, vroeg ik me ook af gister.
[..]
True, je moet wel een goede kronkel in je bovenkamer hebben voor deze.
Ik ben voorquote:Op donderdag 6 september 2012 18:12 schreef Jajong het volgende:
Okay iedereen die in de OP staat moet ter verificatie een pic met naam FOK! allusz etc. posten holy fuck
Volgende keer een pic met De Ware Tijd van die dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef jna het volgende:
[..]
Beter begin jij ook met bewijs te komen dat dat eten wel echt van je moeder komt
Sowieso tijd voor nieuwe pics in de OPquote:
Ik spreek het phonetisch altijd uit met een z, automatismequote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pek ende veeren.
Ik doe wel een rear glute spread met 'jajong' op m'n linker en rechter cheek.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:12 schreef Jajong het volgende:
Okay iedereen die in de OP staat moet ter verificatie een pic met naam FOK! allusz etc. posten holy fuck
quote:
Haha, jij bent de enige die zich daadwerkelijk verraden/genaaid voelt, of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Wat me nu te binnen schiet, het moet wel iemand uit Arnhem of omstreken zijn, want die negerclub enzo wist ze van binnen precies te omschrijven en dat ie nu weg was enzo. Wel meer dingen die alleen iemand weet als hij/zij er echt is geweest, wat ziek
Misschien is het Laster #mindfuckquote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Wat me nu te binnen schiet, het moet wel iemand uit Arnhem of omstreken zijn, want die negerclub enzo wist ze van binnen precies te omschrijven en dat ie nu weg was enzo. Wel meer dingen die alleen iemand weet als hij/zij er echt is geweest, wat ziek
Ik las ook vandaag dat je zei dat zij bij de Douglas werkte? Ik dacht juist die schoenenwinkel vlakbij de passage, ben de naam even kwijt maar is een vrij bekende (wat duurdere).quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien is het Laster #mindfuck
Wacht, ik herinner me ineens een FOK!chick die een zus had die zogenaamd een collega was van Juminelle.. Alleen twijfelden sommigen volgens mij ook aan de echtheid van die FOK!chick.. Kut, wie was het ook alweer.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las ook vandaag dat je zei dat zij bij de Douglas werkte? Ik dacht juist die schoenenwinkel vlakbij de passage, ben de naam even kwijt maar is een vrij bekende (wat duurdere).
Cher en invitoquote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wacht, ik herinner me ineens een FOK!chick die een zus had die zogenaamd een collega was van Juminelle.. Alleen twijfelden sommigen volgens mij ook aan de echtheid van die FOK!chick.. Kut, wie was het ook alweer.
Iets met een S ofzo?
Godverdomme inderdaad. En Cher- was Ziba las ik vandaag in KLB SC?quote:
FOK!ception up in hurrrquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme inderdaad. En Cher- was Ziba las ik vandaag in KLB SC?En Ziba ontdekte de ware Jumi. WAUW.
Dafuq, shit gets weirder and weirder. Dan is Ziba toch Juminelle?
Cher/Ziba/Jumi got us all.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme inderdaad. En Cher- was Ziba las ik vandaag in KLB SC?En Ziba ontdekte de ware Jumi. WAUW.
Dafuq, shit gets weirder and weirder. Dan is Ziba toch Juminelle?
Yeah, als je iemand 2 jaar lang dagelijks spreekt. Wel de eer nu om de enige gamechick te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, jij bent de enige die zich daadwerkelijk verraden/genaaid voelt, of niet?Aahww
.
Except notquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah, als je iemand 2 jaar lang dagelijks spreekt. Wel de eer nu om de enige gamechick te zijn.
Daarom mix ik real life zo weinig mogelijk met deze shit hierquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah, als je iemand 2 jaar lang dagelijks spreekt. Wel de eer nu om de enige gamechick te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |