Die gebruik ik nooit, die gaan zo snel kapot.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt! Maar weer naar de Action dus
.
De hold up's hebben ze ook? Of dat niet.
Hold ups draag ik meestal los, al kunnen er ook jarretels aan. Ik vind dat mooier dan een panty, namelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die gebruik ik nooit, die gaan zo snel kapot.
Draag je hold up's los of met jarretel?
Trustenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Nou schatjuhs ik duik onder de douche en ga slapen![]()
Ver boven het gemiddelde, gok ikquote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
Is dat normaal zoveel speeltjes of liggen jullie een beetje erg ver boven het gemiddelde?
I knowquote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toycleaner is er niet voor niets..
VER boven het gemiddelde. we hebben nog veel meer maar dat ga ik niet aan de grote klok hangenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
Is dat normaal zoveel speeltjes of liggen jullie een beetje erg ver boven het gemiddelde?
Dan bezwijkt de klok van het gewicht?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
VER boven het gemiddelde. we hebben nog veel meer maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen
Lol... Ik wil jouw dungeon wel eens een keer bekijken...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
VER boven het gemiddelde. we hebben nog veel meer maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen
jaquote:Op woensdag 5 september 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan bezwijkt de klok van het gewicht?
Maar zakken ze dan niet af, bij mij echt altijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hold ups draag ik meestal los, al kunnen er ook jarretels aan. Ik vind dat mooier dan een panty, namelijk.
proper hurquote:Op woensdag 5 september 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ik moet meteen terugdenken aan Hardcore Pawn, daar wilde een stel een seksschommel (gebruikt) verkopen.
Ik heb bijna niks. Hou meer van geest en fysiek.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
gewoon je benen niet scherenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar zakken ze dan niet af, bij mij echt altijd.
Wut?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoon je benen niet scherenblijven ze wel hangen.
Als lesbisch stel mis je toch soms een beetje opvulling lijkt me...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks. Hou meer van geest en fysiek.
wij 'missen' geen opvulling maar goedquote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als lesbisch stel mis je toch soms een beetje opvulling lijkt me...
Ik bedoel... Dan zjin speeltjes wat dat betrefd.... Iets meer toegevoegde waarde wat dat betrefd of nie?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wij 'missen' geen opvulling maar goed
ik bedoel in niet missen dat wij die niet missen omdat die aanwezig is.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel... Dan zjin speeltjes wat dat betrefd.... Iets meer toegevoegde waarde wat dat betrefd of nie?
Damn girl.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |