Op lowlands gezien tijdens de nacht filmquote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Vlarp het volgende:
Over nazi's gesproken. Ik heb vandaag Iron Sky gekeken. Echt een briljant.... slechte, mislukte, belachelijke film.
draaaaaaaamaaaaa!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Mijn teen is dik en wil niet echt meer meewerken
O. Nu is ie ook nog donkerpaarsquote:
Had ik een keer met een keukendeur. Achteraf bleek het ding toch gebroken te zijn, en idd, de huisarts vertelde me dat zelfs als ik er meteen mee langs was gekomen hij er toch niets aan gedaan had. En nu staat het ding dus altijd een klein beetje naar buiten gericht...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Au. Volgens mij heb ik net m'n kleine teen gekneusd tegen de bank aan
GODGLOEIENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar de huisarts!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen, maar met een kleine teen kunnen ze toch niet zo heel veel doen geloof ik.
Bovendien kan ik 'm wel "bewegen". Heb het wel eens eerder zo paars gehad en daar ben ik gewoon doorheen gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Goed idee jahquote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, hier tapen ze een gebroken teen gewoon een tijdje aan de teen ernaast. Misschien een idee om hem te ontlasten?
Toch best handig met evenwicht en dergelijke bij dans hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon met een goede schaar of tang die teen er af knippen. Kleine teen heb je toch niet nodig.
Hetero mannen in de zorgquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ach, het draait er hoe dan ook op uit, dat Ang3l met pijnlijke teen en al in bed eindigt met een hetero.
Misschien een hetero broeder van de Eerste Hulp post
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een kleine obsessie met dit nummer. En ik ben gefascineerd door zijn articulatie vanaf 1.02.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een kleine obsessie met dit nummer. En ik ben gefascineerd door zijn articulatie vanaf 1.02.
Ja, maar dat is nu al wel weer een oud nummer heurquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:27 schreef Steve het volgende:
Al had ik de obsessie meer met We Are Young.
Misschien dat ik er morgen wel eentje krijgquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ach, het draait er hoe dan ook op uit, dat Ang3l met pijnlijke teen en al in bed eindigt met een hetero.
Misschien een hetero broeder van de Eerste Hulp post, of een hetero buurman die hem komt verzorgen als hij straks niet meer kan lopen, of een hetero schoenenverkoper voor als hij een All Star in een grotere maat gaat kopen.
van mij krijg je een mooie gebronsde gespierde goddelijkequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik er morgen wel eentje krijg
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga geen halal hapjes in huis halen en er wordt alcohol gedronkenIs dat een nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
zo zou je het kunnen opvatten jaquote:
dat kan ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Of je zou t als sarcasme op kunnen vatten
Nou ik heb een bericht van hem in mijn fotoboek, maar dat was voordta hij mijn innerlijk leerde kennenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dan blijkt Cavalinho gewoon he-le-maal Ang3ls type te zijn. Z'n droomprinses, zeg maar. Dat zou grappig zijn.
Heeft hij jou innerlijk leren kennen dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb een bericht van hem in mijn fotoboek, maar dat was voordta hij mijn innerlijk leerde kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen wist ik nog niet dat je verborgen hoorntjes, staart en bokkenpoten had.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb een bericht van hem in mijn fotoboek, maar dat was voordta hij mijn innerlijk leerde kennen
Dus dat werd een grote orgie voor jou?quote:Op zondag 9 september 2012 04:40 schreef Ang3l het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaalalala, wat een verjaardag
De eerste met meer hetero's dan homo's
Sinds wanneer is Cava hetero?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dan blijkt Cavalinho gewoon he-le-maal Ang3ls type te zijn. Z'n droomprinses, zeg maar. Dat zou grappig zijn.
Nah, vandaar die opname. Alleen snap ik niet waarom hem nog steeds alcohol wordt gegeven. Ik zie een stukje verkeerde nazorg.quote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Cava pakt alles wat zich aan 'm aanbied als ie dronken is.
Boven de 40, onder de 14. Ik zit niet in die range. Nog nietquote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Cava pakt alles wat zich aan 'm aanbied als ie dronken is.
Je wacht met smart?quote:Op zondag 9 september 2012 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boven de 40, onder de 14. Ik zit niet in die range. Nog niet
Leerzaam?quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leerzame avond zonder plus 1... Maar die krijgt er vandaag van langs.
Ik zie op de foto's wel een niet onaantrekkelijke meneer.quote:Op zondag 9 september 2012 04:40 schreef Ang3l het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaalalala, wat een verjaardag
De eerste met meer hetero's dan homo's
quote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nawww, eigenlijk zijn de 2 Fok/Friso-Steefjes best schattig samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vriend heb ik nog niet eens in bed gehad sinds hij 40 is geworden (in augustus).“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
Nee joh. Ik wil toch niet meer geplugt zitten in/aan een vrouwmensch?quote:
Sure. Gedroogd, op sterk water, en een nog aan een baby en aan (comateuze) moeder.quote:
Schoot nodig? Heb niet zo'n royale, maar wel een warme...quote:Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Even mijzelf de foetushouding aanmeten.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nawww, eigenlijk zijn de 2 Fok/Friso-Steefjes best schattig samen
Is dit nu een Techno of een Cavalinho verwijzing?quote:Op zondag 9 september 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
Nog achter de 15-jarige jongetjes aangegaan?
Meer een verwijzing naar de hele discussie, inclusief het verhaal dat in IJsland 15 de age of consent is.quote:Op zondag 9 september 2012 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Is dit nu een Techno of een Cavalinho verwijzing?
Ware het waarschijnlijk zo dat je bij die activiteit je teen stoot aan de deur.quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Zojuist mijn 2e teen gekneusdIk smijt die hocker nog een keer de deur uit!!!!
Hij heeft daar duidelijk weer eens een Handige-Hetero voor nodigquote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ware het waarschijnlijk zo dat je bij die activiteit je teen stoot aan de deur.
Ja maar die bukt dan weer naar voren om die hocker op te liften en dat zie Ang3l weer als iets anders.quote:Op maandag 10 september 2012 01:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft daar duidelijk weer eens een Handige-Hetero voor nodig.
Dan staat de Handige-Hetero voor hem en wordt het in ieder geval lastig om zijn teen te stotenquote:Op maandag 10 september 2012 01:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar die bukt dan weer naar voren om die hocker op te liften en dat zie Ang3l weer als iets anders.
Weet ik veel aan wat voor harde voorwerpen Ang3l zijn teen allemaal kan stoten.quote:Op maandag 10 september 2012 01:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan staat de Handige-Hetero voor hem en wordt het in ieder geval lastig om zijn teen te stoten.
"Hoe heeft u uw teen gekneusd?" Nou uuuh....quote:Op maandag 10 september 2012 01:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet ik veel aan wat voor harde voorwerpen Ang3l zijn teen allemaal kan stoten.
Ik ga geloof ik niet alles teruglezen, maar heb geen tieners aangeraaktquote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Meer een verwijzing naar de hele discussie, inclusief het verhaal dat in IJsland 15 de age of consent is..
Oehquote:Op maandag 10 september 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Eriiiik!!!
[ afbeelding ]
Lee Pace (The Fall) als Koning Thranduil (de papa van Legolas)
So gay.
So pretty.
LSD tripje?quote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ze hebben hier net een collega platgespoten en afgevoerd met een ambulance en 2 politiewagens (hadden zeker niks te doen) omdat ie allemaal auto's aanzsag voor engelen en al 2,5 uur buiten stond..... weird.
Nou ik bedoelde meer dat als je iemand kent, je ook wel weet of het een drugsgebruiker is.quote:Op maandag 10 september 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee, want iedereen kan een psychose krijgen. Daar hoef je iemand dus niet voor te kennen om die gok te maken
Het valt me gewoon op dat in verschillende topics mensen reageren met XTC, LSD etc. Snap heus wel dat SAJ het niet serieus bedoelde, maar in andere topics wel
Ja was super, de natuur is fantastisch, zoveel verschillende landschappen, allemaal even adembenemend.... en ik vond Reykjavik ook erg knus dorperig gezellig!quote:Op maandag 10 september 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat mocht niet van de Bal
Heb je 't leuk gehad? Mooie natuur en zo? (Mijn vooroordeel is nl dat er alleen natuur is)
Mooie muziek geluisterd?Kortom: genoten?
Ga je ook varen op de Jokulsarlon? Dat vond ik echt het mooiste wat ik heb gezienquote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Vlarp het volgende:
*zwaait vanaf IJsland*
We zitten in Vik nu in een schattig hotel met vreselijk jaren 70 inrichting.
Wie wie wie dan.gaan we je meteen koppelenquote:Op zondag 9 september 2012 20:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie op de foto's wel een niet onaantrekkelijke meneer..
Leukquote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb officieel een relatie![]()
Bah nu ben ik saai en huiselijk.
welkom bij de clubquote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zeg, mijn vrienden worden niet gekoppeldquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wie wie wie dan.gaan we je meteen koppelen
Als je nog maar wel spelletjesavond mee komt doen en niet van dat "Moet ik overleggen thuis"quote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Aldus Mr. Independentquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nog maar wel spelletjesavond mee komt doen en niet van dat "Moet ik overleggen thuis"
Als vrienden al een tijdje een relatie hebben nodig ik automatisch ook de partner uit...quote:Op maandag 10 september 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het zaterdag wel af en toe onhandig was. Dat je dat een vriendin uitnodigt en zij dan zonder te zeggen (want ze gaat er vanuit) haar vriend meeneemt. Zo had ik dus een aantal +1's waar ik niet echt op gerekend had, dus kwam stoelen te kortIk ga daar dus nl NIET vanuit dat je relatie automatisch maar meekomt als JIJ uitgenodigd wordt. Ik vind t opz ich niet erg, maar vraag het dan wel ff vooraf of zo, of meldt 't in ieder geval.
Als ik beide uitnodig dan vraag ik: Heb je zin om te komen, en je vriend ook? Of: neem je vriend mee joh!quote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als vrienden al een tijdje een relatie hebben nodig ik automatisch ook de partner uit...
Dan ben je daar redelijk uniek in, volgens mij is het normaal dat mensen hun partner meenemen naar verjaardagen e.d.quote:Op maandag 10 september 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga daar dus nl NIET vanuit dat je relatie automatisch maar meekomt als JIJ uitgenodigd wordt.
Waarom zit daar dan verschil in? Het gezin is dan toch ook 1 geheel?quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan ben je daar redelijk uniek in, volgens mij is het normaal dat mensen hun partner meenemen naar verjaardagen e.d.
Dat mensen onaangekondigd hun (kleine) kinderen meenemen, dat vind ik dan weer minder normaal.
Ja, koningin, dat kun je wel vinden, maar dat maakt het nog niet tot de maatschappelijke norm.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik beide uitnodig dan vraag ik: Heb je zin om te komen, en je vriend ook? Of: neem je vriend mee joh!
Ik hou niet van dat autoamtisch uitgaan van. Dat gooit het hele individu weg voor mij
Als ik jou uitnodig nodig ik jou uit.
Als ik jullie uitnodig, nodig ik jullie uit.
Nodig ik jou uit en je wilt je partner meenemen, dan vraag je dat gewoon ff.
Ja, klopt, maar je moet toch ergens een grens trekken, straks nemen ze nog een hele familie met facebookvriendenlijst mee. Plus aanhang. En kinderen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zit daar dan verschil in? Het gezin is dan toch ook 1 geheel?
quote:Op maandag 10 september 2012 17:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar je moet toch ergens een grens trekken, straks nemen ze nog een hele familie met facebookvriendenlijst mee. Plus aanhang. En kinderen.
Bij veel mensen sprake van afnemende individualiteit naar mate ze hun gezinssituatie uitbreiden.
Dus als ze een partner krijgen, bestaan ze nog maar voor 50% uit een autonoom denkend wezen met een vrije wil. Krijgen ze kinderen, dan is dat nog maar 30% (1 kind) of 25% of minder (bij meer kinderen). Je kunt dat ook zien tijdens de vakantieperiode langs de snelweg, als er zo'n auto staat met een gezin & caravan. Die vaders lopen er dan als zombies bij, omdat ze helemaal geen autonome geest meer over hebben.
Hallo hier spreekt Saai en Huiselijk, goedemiddag!quote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Die fase hebben de ooms en tantes. "Witte wie dr dood is?!"quote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef wizarddragon het volgende:
Na verloop van tijd worden de kindjes vervangen door ziektes
quote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind je anders behoorlijk opgeknapt.quote:
Oiiiii!quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je anders behoorlijk opgeknapt.
Ik zeg niks want ik wíl niet gekoppeld worden.quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wie wie wie dan.gaan we je meteen koppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |