Op lowlands gezien tijdens de nacht filmquote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Vlarp het volgende:
Over nazi's gesproken. Ik heb vandaag Iron Sky gekeken. Echt een briljant.... slechte, mislukte, belachelijke film.
draaaaaaaamaaaaa!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Mijn teen is dik en wil niet echt meer meewerken
O. Nu is ie ook nog donkerpaarsquote:
Had ik een keer met een keukendeur. Achteraf bleek het ding toch gebroken te zijn, en idd, de huisarts vertelde me dat zelfs als ik er meteen mee langs was gekomen hij er toch niets aan gedaan had. En nu staat het ding dus altijd een klein beetje naar buiten gericht...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Au. Volgens mij heb ik net m'n kleine teen gekneusd tegen de bank aan
GODGLOEIENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar de huisarts!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen, maar met een kleine teen kunnen ze toch niet zo heel veel doen geloof ik.
Bovendien kan ik 'm wel "bewegen". Heb het wel eens eerder zo paars gehad en daar ben ik gewoon doorheen gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Goed idee jahquote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, hier tapen ze een gebroken teen gewoon een tijdje aan de teen ernaast. Misschien een idee om hem te ontlasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |