Wat een ongekende baasquote:'als je aan Anita en Ed komt, kom je aan mij'. Daarbij zou hij met zijn vuist op tafel hebben geslagen.
quote:Klos vond de man, die opmerkelijk genoeg doof is, dusdanig dreigend overkomen dat hij per direct zijn taken als voorzitter neerlegde en de fanclub ophief.
quote:
Wat is daar opmerkelijk aan? Het zou juist opmerkelijk zijn als hij wel kon horen.quote:
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubquote:
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubMaar dan nog hilarischer. Ik wist niet eens dat ze 140 fans hadden!
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben ook een Anitakloon, wat een godin
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
Was het maar zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?
Ongekende kwaliteit bijnaquote:
Dat is een ouderwets effect, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ongekende kwaliteit bijnaDie framerate ook!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een ouderwets effect, dat zie je toch
Lekker gekquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is die Anita ineens oud geworden?
Dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het lijkt wel of Anita een heel ander persoon is dan eerder. Heeft de roem haar negatief beïnvloed?
Op hun trouwdag:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk om ook eens Anita & Ed in hun beginjaren te aanschouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |