abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116576774
Oh ja, en de 7-jarige is inmiddels uit haar coma.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 21:30:50 #202
184769 crew  Deisyy
pi_116580333
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Eerder in dit topic gezegd, en toen ik er 1,5week geleden was stond er een bord dat het voor auto's einde weg was over 3km.
Dus de auto is gevonden na het bord? Ik krijg dat niet helemaal duidelijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_116580759
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dus de auto is gevonden na het bord? Ik krijg dat niet helemaal duidelijk.
Ja een paar km verder. Het bord geeft aan dat de weg nog 3km doorloopt voor auto's. Bij het bord zijn wij gekeerd.

Bord:
http://maps.google.com/maps?q=Annecy&hl=nl&ie=UTF8&ll=45.757523,6.223154&spn=0.03096,0.084543&sll=37.0625,-95.677068&sspn=35.957999,86.572266&hnear=Annecy,+Haute-Savoie,+Rh%C3%B4ne-Alpes,+Frankrijk&t=m&z=14&layer=c&cbll=45.757424,6.223021&panoid=SQBqpksbidCjqyn8w4Sq-g&cbp=12,191.06,,0,9.32
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 21:38:04 #204
184769 crew  Deisyy
pi_116580882
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja een paar km verder. Het bord geeft aan dat de weg nog 3km doorloopt voor auto's. Bij het bord zijn wij gekeerd.
En is de familie dus nog een stukje doorgereden? Wat een raar verhaal blijft het, ik denk dat we nooit zullen weten wat zich daar af heeft gespeeld.
pi_116580956
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En is de familie dus nog een stukje doorgereden? Wat een raar verhaal blijft het, ik denk dat we nooit zullen weten wat zich daar af heeft gespeeld.
Ja het lijkt wel dat de familie is door gereden tot waar je niet verder kan met de auto ongeveer. Kan het niet precies zien want de auto van google streetview is ook maar tot het bord gereden.
Ik vind het ook vreemd dat je als toerist (die daar dus niet bekend is) gewoon een waarschuwingsbord negeert...ze moeten er dus heen gereden zijn met een reden. Het is ook niet echt een weg waar je zegt "goh we rijden daar heen en gaan dan wandelen" daarvoor zijn genoeg andere wel geschikte plaatsen in de buurt, die voor toeristen meer voor de hand liggen.
  zondag 9 september 2012 @ 21:39:06 #206
241662 Jian
Well, well, well
pi_116580959
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nou, dat kind van 7 is uit coma, wellicht dat die wat kan vertellen straks?
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 21:43:52 #207
184769 crew  Deisyy
pi_116581322
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja het lijkt wel dat de familie is door gereden tot waar je niet verder kan met de auto ongeveer. Kan het niet precies zien want de auto van google streetview is ook maar tot het bord gereden.
Ik vind het ook vreemd dat je als toerist (die daar dus niet bekend is) gewoon een waarschuwingsbord negeert...ze moeten er dus heen gereden zijn met een reden. Het is ook niet echt een weg waar je zegt "goh we rijden daar heen en gaan dan wandelen" daarvoor zijn genoeg andere wel geschikte plaatsen in de buurt, die voor toeristen meer voor de hand liggen.
Inderdaad, het roept allemaal vragen op, in de omgeving daar zijn genoeg mooie plekjes zonder waarschuwingsbord te vinden om te gaan wandelen, als ouder van een gezin met zulke jonge kinderen negeer je zo'n bord toch niet zo makkelijk.

Misschien heeft die dochter wel iets te vertellen Jian, maar misschien krijgen wij dat nooit te horen.
pi_116581503
Het begint mij inmiddels wel te dagen.

Een Irakees (sji'iet?) die werkzaam is in de Westerse defensie/luchtvaarindustrie met veel specifieke kennis van drones en onbemande luchtvaart. Dit zijn de feiten.
De kans is wat mij betreft het grootst dat deze Irakees lijntjes onderhield met Iraniërs. Dit is wat mij betreft een typische Mossad-afrekening. Door een gebrek aan sporen uiterst professioneel, maar voor het publiek opzettelijk slordig gemaak om hier vooral geen Mossad van te verdenken. Het publiek denkt immers dat een Mossad met louter met nauwkeurige headshots en gedempte pistoolmitrailleurs werkt.

Het past in de reeks gebeurtenissen dat de volgende zaken nu gaan plaatsvinden (en tevens in Mossad richting wijzen): Iran krijgt de schuld (dochter zal dat wel in alle media roepen straks) en de (echte) dader is voor altijd spoorloos. En dat laatste wordt min of meer al toegegeven door de dienstdoende politiechef, Marc de Tarlé: "dit onderzoek belooft 'lang en lastig' te worden". En dat is volstrekt onlogisch in deze fase, met deze moord op die plek en dat tijdstip. Deze moord wordt niet opgelost. En dit op regie van een klein groepje machtige mensen die tevens de bestelling deden.
  zondag 9 september 2012 @ 21:47:55 #209
241662 Jian
Well, well, well
pi_116581597
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien heeft die dochter wel iets te vertellen Jian, maar misschien krijgen wij dat nooit te horen.
Dat kan natuurlijk, maar de Britse media zit er wel bovenop en die zijn niet misselijk hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig, met name omdat zoveel dingen allemaal net niet lijken te kloppen.
pi_116581613
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad, het roept allemaal vragen op, in de omgeving daar zijn genoeg mooie plekjes zonder waarschuwingsbord te vinden om te gaan wandelen, als ouder van een gezin met zulke jonge kinderen negeer je zo'n bord toch niet zo makkelijk.

Inderdaad, toen ik er met mijn vriendin was begon het al wat te schemeren. Toen we bij dat bord kwamen zijn we dus ook omgekeerd. Maar in het buitenland hou ik me wel aan de regels, zo'n bord zetten ze er niet voor niets en heb geen zin in problemen in het buitenland.
  zondag 9 september 2012 @ 21:50:19 #211
241662 Jian
Well, well, well
pi_116581718
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Chooselife het volgende:

Een Irakees (sji'iet?) die werkzaam is in de Westerse defensie/luchtvaarindustrie met veel specifieke kennis van drones en onbemande luchtvaart. Dit zijn de feiten.
De kans is wat mij betreft het grootst dat deze Irakees lijntjes onderhield met Iraniërs. Dit is wat mij betreft een typische Mossad-afrekening. Door een gebrek aan sporen uiterst professioneel, maar voor het publiek opzettelijk slordig gemaak om hier vooral geen Mossad van te verdenken. Het publiek denkt immers dat een Mossad met louter met nauwkeurige headshots en gedempte pistoolmitrailleurs werkt.

Het past in de reeks gebeurtenissen dat de volgende zaken nu gaan plaatsvinden (en tevens in Mossad richting wijzen): Iran krijgt de schuld (dochter zal dat wel in alle media roepen straks) en de (echte) dader is voor altijd spoorloos. En dat laatste wordt min of meer al toegegeven door de dienstdoende politiechef, Marc de Tarlé: "dit onderzoek belooft 'lang en lastig' te worden". En dat is volstrekt onlogisch in deze fase, met deze moord op die plek en dat tijdstip. Deze moord wordt niet opgelost. Op regie van een klein groepje machtige mensen.
Ja, hier heb ik wel wat mee hoor, dat van die opzettelijke slordigheid had ik ook al geopperd.
pi_116581761
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Chooselife het volgende:

Het past in de reeks gebeurtenissen dat de volgende zaken nu gaan plaatsvinden (en tevens in Mossad richting wijzen): Iran krijgt de schuld (dochter zal dat wel in alle media roepen straks) en de (echte) dader is voor altijd spoorloos. En dat laatste wordt min of meer al toegegeven door de dienstdoende politiechef, Marc de Tarlé: "dit onderzoek belooft 'lang en lastig' te worden". En dat is volstrekt onlogisch in deze fase, met deze moord op die plek en dat tijdstip. Deze moord wordt niet opgelost. En dit op regie van een klein groepje machtige mensen die tevens de bestelling deden.
Hoe gaan ze voorkomen dat die oudste (als ze zich iets herinnert) nu of in de toekomst gaat praten met de pers?
pi_116581817
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Hoe gaan ze voorkomen dat die oudste (als ze zich iets herinnert) nu of in de toekomst gaat praten met de pers?
Die gaat roepen dat het Iraniërs waren of Iraniërs omschrijven. Let op. En de media weten daar wel raad mee.
  zondag 9 september 2012 @ 21:52:41 #214
241662 Jian
Well, well, well
pi_116581860
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk afvragen wat er te praten valt; "Ja er waren 2 mannen en die begonnen te schieten. Nee, ik weet niet wie die mannen waren" Ik bedoel ...
pi_116581899
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, hier heb ik wel wat mee hoor, dat van die opzettelijke slordigheid had ik ook al geopperd.
Ik heb zoveel gelezen over deze veiligheidsdiensten. Ik ken het patroon inmiddels wel.

Het is voor mij zo klaar als een klontje.
pi_116582057
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Die gaat roepen dat het Iraniërs waren of Iraniërs omschrijven. Let op. En de media weten daar wel raad mee.
Gebruikt Mossad dan Iraniers voor zulke acties? Sorry, ik ben niet bekend met deze dienst.
pi_116582393
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk afvragen wat er te praten valt; "Ja er waren 2 mannen en die begonnen te schieten. Nee, ik weet niet wie die mannen waren" Ik bedoel ...
Ja, maar zij kan bijvoorbeeld wel vertellen hoe ze eruit zagen en of er misschien vooraf nog (werkgerelateerde) dingen zijn gezegd.

En ik neem aan dat als zij volwassen is en dingen beter begrijpt zij ook op zoek wil naar antwoorden.

Maar goed, dit is sowieso inderdaad geen normale moord, ook afgaande op de berichten van de buurman die al aangaf dat de vader aangaf zich niet veilig te voelen.

Toch begrijp ik niet waarom ze hem op zijn vakantieadres hebben doodgeschoten en waarom heel de familie? Ik 'snap' wel dat ze niet alleen de vader konden doodschieten en daarom oma en vrouw ook hebben gedood want getuigen, maar waarom niet 'gewoon' in Engeland en alleen de vader?
pi_116582488
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Gebruikt Mossad dan Iraniers voor zulke acties? Sorry, ik ben niet bekend met deze dienst.
Nee, maar wel gelijkende personen -of ze spraken wellicht Arabisch of Farsi, wat typisch Mossad is- of de omschrijving wordt die kant op geregisseerd (veel aannemelijker). Een kind van die leeftijd kan toch niet zelfstandig een Iraniër identificeren.

Maar dat dit richting Iran gaat moge duidelijk zijn. En dat is het grootste bewijs van een groot complot. En het lijntje is er heus: het klinkt voor mij plausibel dat deze meneer interessante documentjes naar Teheran heeft gestuurd. En als je dat doet kun je er op rekenen dat je vroeg aan je einde komt, helemaal omdat het technologie betreft waar de Iraniërs bijzonder veel aan hebben. Is het een sji'itische Irakees? Is hij familie kwijtgeraakt of getart tijdens de Amerikaanse bezetting? Dat is een zet in de goede richting.
pi_116582772
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Ja, maar zij kan bijvoorbeeld wel vertellen hoe ze eruit zagen en of er misschien vooraf nog (werkgerelateerde) dingen zijn gezegd.

En ik neem aan dat als zij volwassen is en dingen beter begrijpt zij ook op zoek wil naar antwoorden.

Maar goed, dit is sowieso inderdaad geen normale moord, ook afgaande op de berichten van de buurman die al aangaf dat de vader aangaf zich niet veilig te voelen.

Toch begrijp ik niet waarom ze hem op zijn vakantieadres hebben doodgeschoten en waarom heel de familie? Ik 'snap' wel dat ze niet alleen de vader konden doodschieten en daarom oma en vrouw ook hebben gedood want getuigen, maar waarom niet 'gewoon' in Engeland en alleen de vader?
Dan is misschien nog makkelijker te wijzen naar werk gerelateerde zaken.
  zondag 9 september 2012 @ 22:09:25 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_116583088
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

En als ze het kind nu expres in leven hebben gelaten, zodat ze iets kan vertellen, bijvoorbeeld dat het Arabisch sprekende mannen waren........

quote:
Dat heb ik me ook afgevraagd, maar ???
pi_116583281
quote:
Logistiek handiger voor de daders. Bijvoorbeeld, Engeland kun je niet per auto en niet meteen verlaten.

En dat ze de familie erbij hebben gepakt is óf een statement tegen andere overtreders óf een gevolg van een nare verrassing. En mogelijk is de afspraak op de briefing of zelfs een erecode binnen zo´n deathsquad dat je elke getuige liquideert, ongeacht wat of wie dan ook.

Ik kan het allemaal wel in het professionele internationale moordcommando kader plaatsen. Uiterst doordacht, professioneel en geraffineerd.
pi_116583653
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Logistiek handiger voor de daders. Bijvoorbeeld, Engeland kun je niet per auto en niet meteen verlaten.

En dat ze de familie erbij hebben gepakt is óf een statement tegen andere overtreders óf een gevolg van een nare verrassing. En mogelijk is de afspraak op de briefing of zelfs een erecode binnen zo´n deathsquad dat je elke getuige liquideert, ongeacht wat of wie dan ook.

Ik kan het allemaal wel in het professionele internationale moordcommando kader plaatsen. Uiterst doordacht, professioneel en geraffineerd.
Als het professioneel en het bewust op het vakantieadres was dan wisten ze dat ze de vrouw, oma en kinderen ook gingen uitschakelen. Want het is op een vakantie is de kans dat je de vader alleen treft erg klein.
pi_116584007
Die auto is letterlijk vastgereden op een doodlopende weg. Die achterwielen zaten ook helemaal in de grond. Echt ziek. :{
pi_116591564
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik heb zoveel gelezen over deze veiligheidsdiensten. Ik ken het patroon inmiddels wel.

Het is voor mij zo klaar als een klontje.
Vooral met een gesloten vizier dit soort complottheorieën blijven vasthouden. Vooral niet afwijken van je eigen verzonnen verhaal, en tegenberichten negeren.

Werk jij soms bij FOXnews? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116591595
Wat was die Irakees aan het doen? Waren ze al gestationeerd daar en gingen ze "een stukje wandelen"? Ging papa in het bos wat gemene meneren ontmoeten en dacht hij zijn gezin mee te nemen als menselijk schild? Of was het gewoon een gezellige wandeling in het gebied wat ze zo prettig vinden (het was zijn vaste vakantieadres las ik ergens?).

Een veiligheidsdienst die een aanslag pleegt en getuigen in leven laat? Die "vergeet" om bijvoorbeeld mobiele telefoons mee te nemen om eventuele sporen uit te wissen?

"Expres slordig", ja zo kan je alles rechtlullen...

Vooralsnog is er geen enkel bewijs dat deze geintegreerde Irakees (met Zweedse schoonmama) iets met Iran van doen had. Schulden zouden een motief kunnen zijn, maar dan zijn er wel meer geinteresseerden (en waarschijnlijk minder vijandig naar je eigen volkerenbloed)...

De opmerking van de dochter "ik weet niet wie nu de goeien of de slechten zijn" kan ook wijzen op een familieconflict. En dan kan je ook makkelijk mensen met 1 schot in het hoofd doden (daar heb je geen Mossadtraining voor nodig, eerder gewoon een vertrouwensband met de slachtoffers).

Nog iets; die fietsers. Die fietsten op 3 minuten achter elkaar. Geen idee hoe lang die weg is, maar dan is de BMW hen dus ook gepasseerd ? In dat geval; hoe reed die man? Hard, zenuwachtig, kalm, slingerend, "normaal"?

Een fietser die zeg 15 km/u fietst en de fietser erachter rijdt zeg 10 km/u:
fietser 1 haalt fietser 2 in (0 km)
fietser 1 rijdt 5 km/u = 83 m/min harder
In 3 minuten is dat 249 m
fietser 1 stopt (wordt namelijk doodgeschoten :( )
fietser 2 rijdt met 10 km/u = 166 m/min op fietser 1 af, dat duurt dus 1,5 minuut

Hoeveel schoten heeft die 2e fietser gehoord? Die hoor je wel, op 250 m afstand. Geen idee of er daar wellicht versterkende rotswanden zijn... Geluidsdempers, ok. Maar dat hebben criminelen ook, die gevoelige informatie willen stelen.

Maar als je dat wil, dan neem je toch op zijn minst een mobiele telefoon mee?

Tenzij de fietser net voorbijkomt, opgeruimd moet worden en dan wegwezen, maar dan nog zijn ze met een groep, die instructies gehad zouden moeten hebben om alles van informatie (GSMs als eerste) mee te nemen.

Familieleden, beducht op geld, jaloers vanwege macht of liefde, hebben die motieven niet.

Expres slordig, lijkt me een sterke. _O-

En die 2e fietser kwam er dus op af, terwijl de lijken nog lagen te smeulen?

Op een doodlopende weg (voor auto's), hoe komen de daders weg? Te voet? Fiets? Motor, Quad, helikopter (maken lawaai, zeker op een verlaten bergweg). Welke sporen zijn gevonden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')