abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116526673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:33 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Het lijkt me juist dat de kinderen niet dood hoeften, de 4 jarige leeft nog en de andere buiten de auto is een paar keer geslagen. Waarschijnlijk werd deze panisch en rende op de daders af, i.p.v. schieten hebben ze haar een paar keer een klap moeten geven om haar rustig te krijgen.
Het kind had een schotwond en een gecompliceerde schedelbasisfractuur. Dat is niet een tikje om haar te kalmeren, dat is zelfs niet iemand knock-out slaan. Dat is gewoon zo hard mogelijk met iets (het pistool?) iemands hersenpan in rammen. Waarschijnlijk is de enige reden dat ze nog leeft dat ze niet zo vaak sloegen.
pi_116526789
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het kind had een schotwond en een gecompliceerde schedelbasisfractuur. Dat is niet een tikje om haar te kalmeren, dat is zelfs niet iemand knock-out slaan. Dat is gewoon zo hard mogelijk met iets (het pistool?) iemands hersenpan in rammen. Waarschijnlijk is de enige reden dat ze nog leeft dat ze niet zo vaak sloegen.
Mja en toch was ze nog bij bewustzijn toen de andere fietser kwam. Wellicht ging ze niet zo makkelijk neer. De rest is ook allemaal met 2 kogels vermoord om er zeker van te zijn dus waarom zij niet?
  zaterdag 8 september 2012 @ 02:31:35 #153
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116527253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:44 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Mja en toch was ze nog bij bewustzijn toen de andere fietser kwam. Wellicht ging ze niet zo makkelijk neer. De rest is ook allemaal met 2 kogels vermoord om er zeker van te zijn dus waarom zij niet?
ja dat vind ik zelf ook raar..
En voor zo ver het bekende van de familie waren die ze uit de weg wilde ruimen waarom hebben ze dan de jongste kind niets aangedaan .. Want dan weet je toch ook dat ze 2 kinderen hebben ..

hier zit zo veel vage en rare dingen aan deze hele gedoe

[ Bericht 1% gewijzigd door RAVW op 08-09-2012 02:42:41 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2012 @ 03:09:44 #154
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116527414
Ik dacht eerst ook "het moet wel door familie gebeurd zijn en daarom leven die kinderen nog" maar aan de andere kant snijdt dat geen hout. Want waarom wel dat grootste kind zo zwaar verwonden en gruwelijk verwonden als je het wil sparen?

Ik denk nu dat het kan zijn dat het toeval is dat die kinderen nog leven. De kleinste heeft zich tussen de bagage en rok van moeders kunnen verstoppen dat ze haar waarschijnlijk niet gezien hebben. Maar dat oudste kind... hoe komt het dat zij zich buiten de auto bevond? Waarom slaan en niet schieten(in het hoofd ipv schouder)? Misschien leeft ze nog omdat ze uiteindelijk het bewustzijn even verloor of dood speelden waardoor de daders dachten dat de klus geklaard was.

Wat een triest verhaal...

Nog iets bekend over dat vermeende derde kind? Daar heb ik in de Belgische pers niets meer over vernomen...
Are you fokking to me?
pi_116527507
Misschien is de oudste dochter mishandeld om informatie uit de vader te krijgen?
pi_116528596
ma, oma en de jongste zaten achterin de auto. de oudste dochter zat voorin naast pa?

er stond 1 deur open, de passagierskant.

wellicht is zij erin geslaagd uit de auto te vluchten, waardoor zij slechts door 1 kogel is geraakt, ipv de professionele dubbeltab in het hoofd zoals de anderen.

de dader probeert alsnog de oudste dood te schieten, maar op dat moment komt de Franse fietser eraan. schreeuwt, wordt neer geschoten. en in paniek dat er nog meer getuigen aan komen, en misschien waren de kogels op (minumum 15x geschoten), wordt de oudste "alleen"" flink gemept met het pistool

waarna de dader er in grote haast en dus de klus niet volledig gedaan hebbende, er vandoor in een groene 4x4

zo zal het ongeveer gegaan zijn denk ik
pi_116528730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef Jian het volgende:

Neuh, ik zie helemaal niets, ik breng slechts enkele feiten naar voren. Wat er precies gebeurd is weet ik niet. Jij schijnbaar wel

Ok fair.
maar het is niet echt logisch eerst een compleet gezin vermoorden vlak voordat het echte doel, de Fransman, op de fiets arriveerd. zelfs als er geluidsdempers gebruikt zijn, wordt het doelwit gealarmeerd.

daarom denk ik dat het beroep en de nationalitiet van de fietsers er niet toe doen. ik geef alleen mijn mening.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:45:21 #158
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_116530239
Ik las net iets over 15 geloste schoten, misschien was het pistool van de dader leeg en kon daarom die oudste dochter niet meer neergeschoten worden?
pi_116531476
Zeer onprofessioneel. Een hitman met gewetensproblemen? Meisje niet willen doden maar haar zo hard slaan dat ze haar geheugen kwijt is om als getuige van waarde te kunnen zijn.
pi_116531882
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik las net iets over 15 geloste schoten, misschien was het pistool van de dader leeg en kon daarom die oudste dochter niet meer neergeschoten worden?
wat is gebruikelijk aan kogels in een pistool magazijn?
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:20:24 #161
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116532026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:11 schreef Alleskids het volgende:

[..]

wat is gebruikelijk aan kogels in een pistool magazijn?
kan je nog niet zeggen als je niet weet welk wapen er is geschoten ..

en die waren er genoeg hij heeft na dat kind toch die fietser overhoop geschoten dus kogels waren er nog wel
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_116532047
Hij zeg je, ik denk eerder twee man.
pi_116532318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Jian het volgende:
Interessant?!

Security service link
Hilli was known to the security services and was put under Metropolitan Police Special Branch surveillance during the second Gulf war, according to the Daily Mail.

A Scotland Yard spokesman said they could not comment because Hilli had not yet been formally identified.

http://www.guardian.co.uk(...)h-alps-shooting-live

Op verschillende Britse Fora wordt hier over gespeculeerd;

An interesting point is a claim that the murdered French cyclist worked for Cezus
(Nuclear fuel)
Given Hilli's alleged nuclear background, is this just coincidence?

http://www.pprune.org/jet(...)r-eight-hours-5.html

De andere fietser was overigens (ex)-Royal Air Force ......

Tsja, wat moet je ervan zeggen?!
Als het 15 jaar terug was zou ik Mossad zeggen maar dat lijkt me nu onwaarschijnlijk. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:02 schreef Alleskids het volgende:
ma, oma en de jongste zaten achterin de auto. de oudste dochter zat voorin naast pa?

er stond 1 deur open, de passagierskant.

wellicht is zij erin geslaagd uit de auto te vluchten, waardoor zij slechts door 1 kogel is geraakt, ipv de professionele dubbeltab in het hoofd zoals de anderen.

de dader probeert alsnog de oudste dood te schieten, maar op dat moment komt de Franse fietser eraan. schreeuwt, wordt neer geschoten. en in paniek dat er nog meer getuigen aan komen, en misschien waren de kogels op (minumum 15x geschoten), wordt de oudste "alleen"" flink gemept met het pistool

waarna de dader er in grote haast en dus de klus niet volledig gedaan hebbende, er vandoor in een groene 4x4

zo zal het ongeveer gegaan zijn denk ik
Klinkt plausibel
pi_116533623
Lees ook dat iemand denkt aan een zaak als de Kebabmoorden in Duitsland.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:31:31 #165
241662 Jian
Well, well, well
pi_116535187
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als het 15 jaar terug was zou ik Mossad zeggen maar dat lijkt me nu onwaarschijnlijk. ;)

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik had het er niet bijgezet, maar op meerdere (Britse) Fora wordt over een commando-actie van de Mossad gespeculeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 08-09-2012 15:43:38 ]
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:34:55 #166
241662 Jian
Well, well, well
pi_116535284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:48 schreef Lagrinta het volgende:
Zeer onprofessioneel. Een hitman met gewetensproblemen? Meisje niet willen doden maar haar zo hard slaan dat ze haar geheugen kwijt is om als getuige van waarde te kunnen zijn.
Of professionals die verwarring willen stichten door het wat minder professioneel te laten lijken?!
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:24:05 #167
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116536572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Of professionals die verwarring willen stichten door het wat minder professioneel te laten lijken?!
dat was ook mijn gedachten , zeker omdat die 2 de fietser geen daders of wat ook heb gezien het moet dus heel snel gebeurd zijn
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2012 @ 16:37:44 #168
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116536911
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef RAVW het volgende:

[..]

kan je nog niet zeggen als je niet weet welk wapen er is geschoten ..

en die waren er genoeg hij heeft na dat kind toch die fietser overhoop geschoten dus kogels waren er nog wel
Is de volgorde dan geweten of forensisch reeds vastgesteld? Alleen nog maar speculatie en aannames toch?
Are you fokking to me?
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:41:36 #169
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116536998
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Is de volgorde dan geweten of forensisch reeds vastgesteld? Alleen nog maar speculatie en aannames toch?
dan zou het wel knap zijn omdat 3 min eerder die fietser nog in leven was in die tijd moet hij dan even snel 1 fietser ombrengen en twee volwassenen en dan ook een kind der kop in slaan om vervolgens dus weg te rijden zonder dat de andere fietser hem gezien heb ..

het lijkt me aannemelijker dat hij de daad al gedaan had en dat de eerste fietser aankwam en die vanuit de auto is neergeschoten en toen gelijk is weg gereden dan heb je nog ruim 2 min voor dat de andere fietser er aan kwam

maar oke het is nog gissen
pi_116540053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik had het er niet bijgezet, maar op meerdere (Britse) Fora wordt over een commando-actie van de Mossad gespeculeerd.
Na mijn reactie over de Mossad heb ik nog even op dat piloten forum gelezen en daar wordt ook een gezoek aan Iran gesproken in combinatie met nucleaire techniek dus dan komt Mossad weer in beeld, maar om eerlijk te zijn lijkt me dan onwaarschijnlijk omdat die volgens mij niet zo bloederig te werk gaan.
pi_116540496
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Na mijn reactie over de Mossad heb ik nog even op dat piloten forum gelezen en daar wordt ook een gezoek aan Iran gesproken in combinatie met nucleaire techniek dus dan komt Mossad weer in beeld, maar om eerlijk te zijn lijkt me dan onwaarschijnlijk omdat die volgens mij niet zo bloederig te werk gaan.
De Mossad doet volgens mij niet zo moeilijk over bloederig. Althans niet in de periodes na WOII waarbij ze op zoek gingen naar oud SS-ers in Zuid Amerika etc.
pi_116544872
Bij acties van de Mossad die plaatsvinden buiten het Midden-Oosten denk ik meer aan "cleane" aanslagen zoals die op Gerald Bull en Mahmoud al-Mabhouh, althans niet aan aanslagen waarbij een hele familie uitgemoord wordt.
pi_116546123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je gewend bent een volwassen kerel knock-out te slaan sla je met de kolf van een geweer echt wel een breuk in de schedel van zo'n meisje. Wellicht heeft ze terug willen vechten en moest ze afgehouden worden, maar is ze uiteindelijk bewust gespaard.
Maarja who knows... Ik ben benieuwd wat er uit komt.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:42:41 #174
3542 Gia
User under construction
pi_116546275
K heb ergens gelezen dat het meiske kunstmatig in coma wordt gehouden, maar wel buiten levensgevaar is.
pi_116546296
Ik ben bang dat er niks uit komt. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')