ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakkenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakken
Waarom is in jouw Fobo alleen je kat met een fatsoenlijke camera vastgelegd trouwens?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakken
Ik heb mijn teen zwaar gekneust en ik kan alleen teenslippers aanquote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat mijn katquote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom is in jouw Fobo alleen je kat met een fatsoenlijke camera vastgelegd trouwens?
Oh wat heb je dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb de knie inmiddels zover dat ik 8-10 uur zonder brace kan werken zonder savonds jankend op de bank te zitten, doet wel een beetje zeer, maar ik zeg verbetering!
been there done thatquote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn teen zwaar gekneust en ik kan alleen teenslippers aan
Geil.quote:
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij platvoeten hebt, en het is door de dokter bevestigd krijg je geloof ik een gedeelte terug van de zorgverzekeraar. Ik heb gelukkig geen platvoeten, mn zus had ze wel en na die zooltjes zijn ze al een stuk meer 'voet'
euhm. hoe leg je het precies uit.quote:
Jij bikkelquote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there done that![]()
Maar zelfs toen liep ik gewoon op hoge hakken, de pijn verbijtend
Toen ik mn knie zwaar gekneusd had rende ik zelfs nog op mn hoge hakken om de bus te halen.
Mja oke, dan moet je er misschien veel geld aan uitgeven, maar uiteindelijk verbeterd het wel je voet enormquote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.![]()
Ik doe mee.
[..]
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.
Ik hou gewoon van hakken. Ik hoef het nu alleen niet echt te proberen. Ja een sleehakje kan ik een uurtje aan, en daarmee houdt het wel opquote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bikkel![]()
Ik krijg mijn schoenen/sneakers aan en dat is het dan, ik kan er verder niet mee lopende gedachte aan rennen en dan ook nog op hoge hakken
Maar dat is dus iets waar je nooit meer van afkomt, toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm. hoe leg je het precies uit.
De aanhechting van de pees over de knie hoort recht tegenover elkaar te staan, bij mij verschilt het 11mm. En een operatie was het niet waard zei de arts
ja maar het is niet mijn favo haksoortquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Sleehakken ben ik ook meer gaan waarderen.
Mijne ook niet, stilettoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar het is niet mijn favo haksoort
Met open tenenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Sleehakken ben ik ook meer gaan waarderen.
Nope. Maar ik ben al een stuk vooruit zonder de hulp van een arts, ik kon op een gegeven moment niet eens meer een half uur lopen zonder savonds jankend van de pijn op de bank te zitten.. en nu kan ik dus 8-10 uur lopen zonder jankend op de bank te zittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is dus iets waar je nooit meer van afkomt, toch?
uhuhquote:
Waarin moet ik make-overen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.![]()
Ik doe mee.
[..]
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.
Beetje ordinairquote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze. Ze zijn niet duur en dus ook niet heel zonde om maar heul af en toe een half uurtje op rond te sjouwen
Dat is dan wel weer fijnquote:Op woensdag 5 september 2012 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope. Maar ik ben al een stuk vooruit zonder de hulp van een arts, ik kon op een gegeven moment niet eens meer een half uur lopen zonder savonds jankend van de pijn op de bank te zitten.. en nu kan ik dus 8-10 uur lopen zonder jankend op de bank te zitten![]()
Dank u dokter
In andere schoenen Lokaquote:
Maar als je gaat shoppen of zo, zijn sleehakken makkelijker.quote:
ligt eraan hoe je ze draagt vind ik.quote:
Ik kies mn vans op dit momentquote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als je gaat shoppen of zo, zijn sleehakken makkelijker.
Als je knie goed was geweest nietquote:Op woensdag 5 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kies mn vans op dit moment
Mja, als hun niet helpen, train ik mezelf wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijnwat een gare arts zeg!
[..]
In andere schoenen Loka
Dat is ook waarquote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je knie goed was geweest niet.
Wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet wel leukere dingen om te kopen dan schoenen
ik ook, maar schoenen kopen vind ik ook heerlijk wanneer ik echt aankan wat ik wilquote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tot je geen schoenen meer hebt om op te lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Damn, jouw fotoboekquote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, maar schoenen kopen vind ik ook heerlijk wanneer ik echt aankan wat ik wil
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn, jouw fotoboekSooo bad ass
Die rookfotoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Zo erg is Varken toch niet?
minnie mouse?quote:
Ze zegt fuck youquote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien. Maar ik ga ook wel 1 paar kopen, het is alleen zo zonde van zoveel geld waar ik ook een maand of 3 lang van had kunnen gamen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijkmaar zou het niet tof zijn als je meer zou kunnen dragen dan alleen je beige schoenen?
Kaartjes voor fairs, concerten, optredens.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een boek, een game, spullen voor hobby.
nee, ze poseert gewoon mooi met dr poot onder dr kop. Alleen dan iets ervoor omdat het niet helemaal luktequote:
Ik ben niet zo into dat laatste. De eerste rij zijn wel toffe kostenpostenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaartjes voor fairs, concerten, optredens.
Zweepjes, boeien, touwen, messen.
schoenen zijn belangrijker dan gamesquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ga ook wel 1 paar kopen, het is alleen zo zonde van zoveel geld waar ik ook een maand of 3 lang van had kunnen gamen.
Op die onderste dingen na jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kies voor de laatste rijquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi beestjequote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niet als het een tweede, of derde, of vierde paar is toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schoenen zijn belangrijker dan games
Mijn geld gaat naar:quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into dat laatste. De eerste rij zijn wel toffe kostenposten
En cd's bij jou natuurlijk.quote:
Ik zie een matchquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kies voor de laatste rij
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als het een tweede, of derde, of vierde paar is toch?
Ik match niet.quote:
ZOMG.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kies voor de laatste rij
Ik vind dat iedereen eigenlijk wel 3-4 paar schoenen moet hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn geld gaat naar:
Huur, eten, trein.
[..]
En cd's bij jou natuurlijk.
Kun je makkelijker combinerenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
omdat?quote:
iets met konijnen enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG.
[..]
Ik vind dat iedereen eigenlijk wel 3-4 paar schoenen moet hebben.
En je kunt ook games spelen die maar éénmalig geld kosten.
Bij mij collegegeld, boeken en zorgkosten, fucking verzekeraars met hun alles zelf betalen methode, ik kan er toch ook niets aan doen dat ik huidproblemen heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn geld gaat naar:
Huur, eten, trein.
[..]
En cd's bij jou natuurlijk.
Terecht.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
Naast schoenen hou ik ook érg van tassen
Pics?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht.
Ik heb in Antwerpen een gaaf exemplaar gekocht. Met allemaal verschillende lapjes in verschillende kleurtjes en printjes.
ik loop eigenlijk bijna altijd met mn rugtasquote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht.
Ik heb in Antwerpen een gaaf exemplaar gekocht. Met allemaal verschillende lapjes in verschillende kleurtjes en printjes.
Slakkenslijmgel, 4 euro bij de Action.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij collegegeld, boeken en zorgkosten, fucking verzekeraars met hun alles zelf betalen methode, ik kan er toch ook niets aan doen dat ik huidproblemen heb.
doe mij die luxequote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
En ik kan niet tegen vanaf 4 uur thuiszitten en geen flikker te doen hebben behalve stofzuigen en strijken en dat soort meuk
Rotdag.
Totaal random eigenlijk, ben gewoon kei gelukkig de laatste tijd.quote:
doe mij die drugs ook eens? Klinkt goed iigquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Totaal random eigenlijk, ben gewoon kei gelukkig de laatste tijd.Alles lijkt gewoon te kloppen ineens.
Hoe was het concert lieverd?quote:
Owja, fuck.quote:
Sja, ons zorgsysteem is nou eenmaal suboptimaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij collegegeld, boeken en zorgkosten, fucking verzekeraars met hun alles zelf betalen methode, ik kan er toch ook niets aan doen dat ik huidproblemen heb.
Heb ik nietquote:
Ik heb dat zout enzo al geprobeerd, en honing erop smeren en dat soort dingen, maar die hormoonzalf is toch echt het enige dat wel redelijk helpt. Dus ik blijf het maar gewoon betalen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slakkenslijmgel, 4 euro bij de Action.
Iedere avond je huid goed reinigen en dat opbrengen en in laten trekken/op laten drogen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Totaal random eigenlijk, ben gewoon kei gelukkig de laatste tijd.Alles lijkt gewoon te kloppen ineens.
Aaaaahhhhhh.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke huidproblemen heb je, eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat zout enzo al geprobeerd, en honing erop smeren en dat soort dingen, maar die hormoonzalf is toch echt het enige dat wel redelijk helpt. Dus ik blijf het maar gewoon betalen.
200 euro per maand, da's de helft van mijn inkomen, verdomme!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ons zorgsysteem is nou eenmaal suboptimaal.
Mijn zorgkosten vallen gelukkig wel mee, maar ik baal er wel altijd van.
Iets met saaiquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, fuck.
Ik hou van mijn Thor.
Hij is echt te lief.
Goedquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Herinner me daar mogen even aan, dan kan ik met daglicht een goede foto maken.
make up heb ik zoveel dat ik op een paar keer rode lippenstift, mascara en zwart oogpotlood kopen na wel jaren vooruit kanquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed![]()
En parfum en cosmeticade begane grond van de Bijenkorf
Dat geef ik dus uit aan stappenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
200 euro per maand, da's de helft van mijn inkomen, verdomme!
ik geef euhm. 0,00 euro uit aan stappenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat geef ik dus uit aan stappen
Handeczeem, ik heb erop gedaan wat ze aangeraden hadden bij zo'n natuurgeneesmiddelzaak bij mij in de buurt, weet niet precies hoe het heette. Maar eigenlijk lijkt het meeste niet zo te helpen, hoogstens om het minder te laten jeuken.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke huidproblemen heb je, eigenlijk?
En welke honing heb je erop gesmeerd?
Ja, dat is kut. Maar je hoeft het niet eeuwig te smeren toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
200 euro per maand, da's de helft van mijn inkomen, verdomme!
Ik ben ook vreselijk saai.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
make up heb ik zoveel dat ik op een paar keer rode lippenstift, mascara en zwart oogpotlood kopen na wel jaren vooruit kan
Tofquote:
Boeken en films over herequote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Maar je hoeft het niet eeuwig te smeren toch?
[..]
Ik ben ook vreselijk saai.
Comics, games, films, mede.
Ik ben wel eens gestopt maar dan kwam het meteen weer terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Maar je hoeft het niet eeuwig te smeren toch?
[..]
Ik ben ook vreselijk saai.
Comics, games, films, mede.
Het klinkt heel raar, maar heb je bleek al eens geprobeerdquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Handeczeem, ik heb erop gedaan wat ze aangeraden hadden bij zo'n natuurgeneesmiddelzaak bij mij in de buurt, weet niet precies hoe het heette. Maar eigenlijk lijkt het meeste niet zo te helpen, hoogstens om het minder te laten jeuken.
Ja, ik had de perfecte, maar die was tijdelijk bij de kruidvat bleek later. De vuile hondenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar de voor mij perfect rode lippenstift. Deze winter wil ik 'm echt wel hebben
Wel deze erbij doen:quote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze. Ze zijn niet duur en dus ook niet heel zonde om maar heul af en toe een half uurtje op rond te sjouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat geef ik dus uit aan stappen
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wel deze erbij doen:
[ afbeelding ]nee, die zou ik eerder combineren met mijn platte nieuwe schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dat is zo lulligquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik had de perfecte, maar die was tijdelijk bij de kruidvat bleek later. De vuile honden
Ja, ik hoorde het van de springer. Gebeurt helaas met grote regelmaat hier.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
TofErg leuk om ze zo te zijn, was mijn eerste concert.
Lekker mee kunnen schreeuwen met de liedjes die ik al wel kende en wat (voor mij) nieuwe liedjes gehoord.
De trein was wel een hel, ze waren nog voor Leiden voor een trein gesprongen. Dus we kwamen vanuit Rotterdam, waren al in den haag en moesten weer terug naar Gouda om over Utrecht naar Amsterdam te gaan.
Maar dat maakte de avond niet minder tof.
ja precies, want van de essence, dus kei cheap. Bam. Weg. Allesquote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is zo lulligals je het had geweten had je in ieder geval nog een hele batch kunnen kopen
2 saaie mensen gaat niet werken GvsE.quote:
Ik weet niet zoveel van eczeem, maar is het niet iets dat weer in remissie gaat oid?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gestopt maar dan kwam het meteen weer terug.
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het van de springer. Gebeurt helaas met grote regelmaat hier.
Maar leuk wel dat je het naar je zin hebt gehad. Heb he Twitje wel een kusje gegeven na afloop?
Dan houdt het al helemaal op! Varken is mn popje en Kip is er vanaf 14 oktoberquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 saaie mensen gaat niet werken GvsE.
En ik kan niet tegen katten, opzich.
[..]
Ik weet niet zoveel van eczeem, maar is het niet iets dat weer in remissie gaat oid?
Je bedoelt die schoenen waar je niet mee over straat kan lopen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die zou ik eerder combineren met mijn platte nieuwe schoenen
Het is helaas vrij hardnekkig en kan zelfs chronisch zijn. Met het vermijden van contact met water heb je de meeste kans dat het weer verdwijnt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van eczeem, maar is het niet iets dat weer in remissie gaat oid?
ik heb geen schoenen waarmee ik niet over straat kan?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die schoenen waar je niet mee over straat kan lopen?
Ok....quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan houdt het al helemaal op! Varken is mn popje en Kip is er vanaf 14 oktober
Contact met water vermijden, dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is helaas vrij hardnekkig en kan zelfs chronisch zijn. Met het vermijden van contact met water heb je de meeste kans dat het weer verdwijnt.
Hoezo? /fapfapfapquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok....
Ik had zonder deze informatie gekund.
Ja, ik moet nog steeds ander werk zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Contact met water vermijden, dat is wel vervelend.
Ik welquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen schoenen waarmee ik niet over straat kan?
die heb ik ook nog wel ergensquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Nou ja, had. Van die pornopumps
.
Jammer, had wel goed uit gekomen. Met zo'n legging en iPhone-hoesje kun je namelijk ook niet over straat.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen schoenen waarmee ik niet over straat kan?
Een hoesje voor je poesje?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, had wel goed uit gekomen. Met zo'n legging en iPhone-hoesje kun je namelijk ook niet over straat.
met zo'n legging kan ik prima over straatquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, had wel goed uit gekomen. Met zo'n legging en iPhone-hoesje kun je namelijk ook niet over straat.
Je bent de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met zo'n legging kan ik prima over straat
zo'n iphone hoesje niet. maar ik heb dan ook niet eens een iphone dus dat scheelt weer
altijd al geweestquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering die de regel bevestigt?
Want ik ben jelly.quote:
Beter doe je dat wel binnenkort.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog steeds ander werk zoeken.
Ik heb kei veel mensen met zulk soort schoenen zien lopen, ze rammelen zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Voor platte schoenen vind ik ze erg tof iig. Als ik ze aan heb zijn ze leuker
Dat past echt totaal niet bij mijquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Voor platte schoenen vind ik ze erg tof iig. Als ik ze aan heb zijn ze leuker
ik moet zeggen dat ik er idd niet mee kan sluipenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb kei veel mensen met zulk soort schoenen zien lopen, ze rammelen zo.Zou me gaan ergeren, maar het ziet er wel tof uit.
Ik heb ze weggedaan. Echt hele foute met een plateau van 10 cm en doorzichtige band over de voetquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik ook nog wel ergens
ik had ze laatst aan met een panterprint panty (gewoon zwart) met een zwart rokje en een skull hempje. Ik hou van panterprint en skullsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat past echt totaal niet bij mij.
Skulls vind ik ook leukquote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had ze laatst aan met een panterprint panty (gewoon zwart) met een zwart rokje en een skull hempje. Ik hou van panterprint en skulls
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had ze laatst aan met een panterprint panty (gewoon zwart) met een zwart rokje en een skull hempje. Ik hou van panterprint en skulls
nee, bij mij waren het echt van die naaldhakken, en dan met een elastiek die je op 203209984343 manieren om je voet kon binden en dan het einde van dat elastiek kon je met een ringetje over de hak schuiven zodat het bleef zitten. Die heb ik wel 2x aangehadquote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze weggedaan. Echt hele foute met een plateau van 10 cm en doorzichtige band over de voet.
Wauw, wel twee keerquote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, bij mij waren het echt van die naaldhakken, en dan met een elastiek die je op 203209984343 manieren om je voet kon binden en dan het einde van dat elastiek kon je met een ringetje over de hak schuiven zodat het bleef zitten. Die heb ik wel 2x aangehad
dankzij al die kampernellies hebben mensen een hele verkeerde gedachte bij panterprintquote:
och, ze waren best mooi, maar ze sneden aan alle kantenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, wel twee keer. Ik heb die van mij ook maar een paar keer aangehad. Het ziet er gewoon ook niet uit
.
Panterprint is een van de weinige jaren '80 dingen die ik niet terug hoef te zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij al die kampernellies hebben mensen een hele verkeerde gedachte bij panterprint![]()
Panterprint kan ook rock n roll zijn
met jou hoef ik sowieso al geen rekening te houdenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Panterprint is een van de weinige jaren '80 dingen die ik niet terug hoef te zien.
Klopt. Van dat zwarte kunstleer wat een beetje glimt met zwarte panterprint in een stofje eropquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij al die kampernellies hebben mensen een hele verkeerde gedachte bij panterprint![]()
Panterprint kan ook rock n roll zijn
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met jou hoef ik sowieso al geen rekening te houden![]()
konijnenloverquote:
Dat lijkt me echt een typische bob-film.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een typische bob-film.Ik heb hem nooit gezien, dus ik kan daar niet over oordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een typische bob-film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was bijna net zo slecht als The Big Lebowski. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, dus ik kan daar niet over oordelen.
Twi@ignore.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was bijna net zo slecht als The Big Lebowski. Kun je nagaan.
Dat is toch die film die je 3x moet zien voor je hem kan waarderen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een film waarvan ik na 3x bij Leiden De Vink voor de trein spring.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch die film die je 3x moet zien voor je hem kan waarderen?
In dat geval: zin om een filmpje te pakken?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een film waarvan ik na 3x bij Leiden De Vink voor de trein spring.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dat geval: zin om een filmpje te pakken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een film waarvan ik na 3x bij Leiden De Vink voor de trein spring.
dan. moet. je. eten.quote:
Firmware updatenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ah crap.. heb ik een nieuwe tv gekocht, met internet, met youtube app, speelt ie 9 van de 10 liedjes niet af
Ja, en dan is niet eten de oplossing?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Mag niet, ik ben de afgelopen drie maanden in totaal 8 kilo aangekomen. Dat moet er van af
t is net een nieuwequote:
Ga dan sportenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Mag niet, ik ben de afgelopen drie maanden in totaal 8 kilo aangekomen. Dat moet er van af
Een nieuwe die misschien een paar maanden in een magazijn heeft doorgebrachtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
t is net een nieuwe
en hoe??
Philips 42pfl4007hquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een nieuwe die misschien een paar maanden in een magazijn heeft doorgebracht.
Welk merk/model is het?
Check.quote:
Ik eet nu mijn tweede appel op de avond, maar de afgelopen weken ben ik wat andere late-avond-snacks gewend geraaktquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en dan is niet eten de oplossing?
Gewoon je maaltijden volgen en als je honger hebt een paar crackers ofzo met mager beleg
Appels zijn bedriegers. Boordevol suikerquote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Check.
[..]
Ik eet nu mijn tweede appel op de avond, maar de afgelopen weken ben ik wat andere late-avond-snacks gewend geraakt
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Check.
[..]
Ik eet nu mijn tweede appel op de avond, maar de afgelopen weken ben ik wat andere late-avond-snaceks gewend geraakt
Natuurlijke suikers. Een appel is een goede keuze.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Appels zijn bedriegers. Boordevol suiker
Ja, vertel dat maar aan mn moederquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijke suikers. Een appel is een goede keuze.
Firmware-upgrade mogelijk: Auto-upgradewizard voor firmware, Firmware-upgrade mogelijk via USB, Onlinefirmware-upgradequote:
uhm. als ik zeg dat ik een vrouw ben, kan je het dan vertalen in hoe wat waar en wanneer enzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Firmware-upgrade mogelijk: Auto-upgradewizard voor firmware, Firmware-upgrade mogelijk via USB, Onlinefirmware-upgrade
Ik was nog aan het kijken, ik krijg echt grandioos veel reclame sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm. als ik zeg dat ik een vrouw ben, kan je het dan vertalen in hoe wat waar en wanneer enzo?
braafquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was nog aan het kijken, ik krijg echt grandioos veel reclame sites
6 appels zijn 360 kcal. Je kan niet dik worden alleen omdat je veel appels eet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, vertel dat maar aan mn moeder![]()
Ma had een appelverslaving onderhand. At 5 a 6 appels per dag. Bam. Rollen.
verder de normale maaltijden, en dan zonder sausjes en dingen die dikmakend zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
6 appels zijn 360 kcal. Je kan niet dik worden alleen omdat je veel appels eet.
Je raakt er wel aan de ciderschijt vanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
6 appels zijn 360 kcal. Je kan niet dik worden alleen omdat je veel appels eet.
Zo. En dat was 2 sec.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef twi het volgende:
Ga bij de instelling naar het knopje "Firmware updaten" en klik op OK. Klaar.
ciderquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je raakt er wel aan de ciderschijt van.
De frikandellen speciaal, broodjes bapao, bakken Ben & Jerry's, regenboogtaarten van 5kg, koekjes, kwarktaart, stokbroden met Allioli en pizza's schrap ik ook maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verder de normale maaltijden, en dan zonder sausjes en dingen die dikmakend zijn.
Kinder. De reepjes. Mijn verslavingquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
De frikandellen speciaal, broodjes baopao, bakken Ben & Jerry's, regenboogtaarten van 5kg, koekjes, kwarktaart, stokbroden met Allioli en pizza's schrap ik ook maar.
Hamburgers McFlurry's, McKroketjes, spareribs, speklapjes, chips, aardbeien in extra romige Milka melkchocolade, chocolade/aardbeien/vanille-softijs, Magnum Almonds en Snickerijsjes. Ja, ja, ik ga nog wel even door.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kinder. De reepjes. Mijn verslaving
die ijsjes in dat plastic wat je omhoog moet duwen die je zelf in moet vriezen. Die zijn pas uberlekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hamburgers McFlurry's, McKroketjes, spareribs, speklapjes, chips, aardbeien in extra romige Milka melkchocolade, chocolade/aardbeien/vanille-softijs, Magnum Almonds en Snickerijsjes. Ja, ja, ik ga nog wel even door.
*knijpt billen*quote:
Jep, sorry, ik weet dat je alleen voor billetjes gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt billen*
Ja, dat is te voelen ook. Jezus, wat zijn die dik geworden zeg
Ja, da's lekkerquote:
Ga squatten danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, sorry, ik weet dat je alleen voor billetjes gaat
*prikt er een keer in*quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, sorry, ik weet dat je alleen voor billetjes gaat
ik lees alleen ciderquote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, da's lekker. Maar ciderschijt niet
.
Houd dat zoquote:
wees niet bang, ik doe zuinig aan met de viezemientjesquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd dat zo.
Maar, de moraal van het verhaal is, eet niet teveel appels, dat vindt je lichaam niet leuk.
Haha terug naar je beeldbuisquote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, niet dus.
'' deze video is niet beschikbaar ''
die had helemaal niksquote:
Ja daarom, jij bent gezakt voor een LCD tv met internetquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had helemaal niks
maar ik heb wel een svideo kabel waarmee ik youtube kon kijken op t beeldscherm
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja daarom, jij bent gezakt voor een LCD tv met internet
Ieks, s-video. Jeugdtrauma's aan over gehoudenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had helemaal niks
maar ik heb wel een svideo kabel waarmee ik youtube kon kijken op t beeldscherm
Kun je alsnog doen, stuk of 50quote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Kom net van de sportschool toevallig, maar ben niet wezen squatten
Die zou je nog zelf best gezond kunnen maken ook. Misschien maar eens zo'n setje kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ijsjes in dat plastic wat je omhoog moet duwen die je zelf in moet vriezen. Die zijn pas uberlekker
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, werkte primaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ieks, s-video. Jeugdtrauma's aan over gehouden
Wij vinden niet dezelfde dingen leuk en lekker, ik waarschuw jequote:
hmm, bbqquote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*prikt er een keer in*
Nja, misschien kunnen we dat vet eruit bakken. Even een enorme bbq fixen
schroei je gelijk al dat haar erafquote:
Al dat haar? Zoveel is het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schroei je gelijk al dat haar eraf
Nou, die rommel die jij opnoemde kom je direct van aan. Zoveel suikersquote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Die zou je nog zelf best gezond kunnen maken ook. Misschien maar eens zo'n setje kopen.
altijd te veelquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Als je van het haarloos bent, zal het waarschijnlijk teveel zijn ja
Dan moet ie wel om de zoveel tijd een zoutzuurbadje nemenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Is jouw ideale man totaal haarloos?
Tot aan de nekgrens mag ie haar hebben. Maar geen overloper tussen zn ogen. En eventueel mogen zn hoofdharen wel over zn schouders hangen hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Is jouw ideale man totaal haarloos?
Unibrow heet datquote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot aan de nekgrens mag ie haar hebben. Maar geen overloper tussen zn ogen. En eventueel mogen zn hoofdharen wel over zn schouders hangen hoor
Dus geen been- en armhaar bijv.?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot aan de nekgrens mag ie haar hebben. Maar geen overloper tussen zn ogen. En eventueel mogen zn hoofdharen wel over zn schouders hangen hoor
Ik denk meer dat ze doelt op een dooie rat tussen zijn tetten of zo een vergroeide kat op zijn rugquote:
geen wollen trui nee. een paar haartjes mag, maar niet BAM. beenhaar.quote:
Klopt. Ik hou van toffe dingen. Jij van saaie dingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij vinden niet dezelfde dingen leuk en lekker, ik waarschuw je
konijnen zijn saai, katten zijn tofquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou van toffe dingen. Jij van saaie dingen.
WT wilde mijn beenhaar epileren bij Myr.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen wollen trui nee. een paar haartjes mag, maar niet BAM. beenhaar.
Kun je denk ik beter op vrouwen vallen, is wat praktischerquote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen wollen trui nee. een paar haartjes mag, maar niet BAM. beenhaar.
Reactie daarop:quote:Slechte boeketreeksporno...
.quote:ja daarom koopt IEDEREEN ook deel 1 2 en 3 omdat het zo slecht is! Gelukkig is de Donald Duck er ook nog voor je ;-)
Ik heb toen een keer de eerste ochtend nadat ik een dude had leren kennen zn 12 borstharen eruit getrokken met een pincetquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT wilde mijn beenhaar epileren bij Myr.
Nee, dat heb ik geprobeerd, maar die hebben geen pielquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je denk ik beter op vrouwen vallen, is wat praktischer
alleen de rest nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Eigenlijk voldoe ik gevaarlijk veel aan GvsE's beeld qua haar
Konijnen zijn bijna even tof als katten.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
konijnen zijn saai, katten zijn tof
Jullie belanden de eerste avond in bed?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer de eerste ochtend nadat ik een dude had leren kennen zn 12 borstharen eruit getrokken met een pincet
Ik heb foto's gezien. Daar doel ik op schatquote:
Heul niet, katten zijn veul tofferquote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn bijna even tof als katten.
[..]
Jullie belanden de eerste avond in bed?
Een vrouw daten en een man voor erbijquote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik geprobeerd, maar die hebben geen piel
maar die moet ook haarloos zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw daten en een man voor erbij.
Voorbinddildoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik geprobeerd, maar die hebben geen piel
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw daten en een man voor erbij.
Ik zal van de week eens nieuwe foto's maken van mijn nijn en jou groen van jaloezie maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heul niet, katten zijn veul toffer
Uiteraard. Waarvoor date je anders?
Oja?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien. Daar doel ik op schat
toch niet hetzelfdequote:
ik ga niet jaloers worden op een bontkraagquote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Die man zijn dan.
[..]
Ik zal van de week eens nieuwe foto's maken van mijn nijn en jou groen van jaloezie maken.
En dat tweede is niet mijn stijl.
Kan makkelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die moet ook haarloos zijn
Oke. Maar ze zijn verder wel mannelijk dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Ik ken ze.
Dus, daten?
Zeker mannelijk, kickboksersquote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. Maar ze zijn verder wel mannelijk dan?
En ook niet van die broekies he?![]()
In dat geval, deal
Slotje?quote:
quote:
telepathiequote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, dat woordje dacht ik aan, maar typte het niet
neuh vandaag niet. Ik ben sowieso met een half uurtje weg, want afgelopen 2 nachten bar slecht geslapen en nu zo knetter als een garnaalquote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snel het topic afmaken voordat je gaat
Wij passen totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niet jaloers worden op een bontkraag
en relaties zijn niet mijn stijl
Kut is dat hequote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh vandaag niet. Ik ben sowieso met een half uurtje weg, want afgelopen 2 nachten bar slecht geslapen en nu zo knetter als een garnaal
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij passen totaal niet bij elkaar.
Goede zaak wel.
Ja, met de nare gedachte dat morgen mn wekker weer gaat en het nog steeds geen weekend isquote:Op woensdag 5 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kut is dat he. Dan val je dalijk als een blok in slaap
Eerst waren het kleine stukjes, maar nu heb je er een geheel van gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Och dat heb ik elke ochtendquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met de nare gedachte dat morgen mn wekker weer gaat en het nog steeds geen weekend is
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst waren het kleine stukjes, maar nu heb je er een geheel van gemaakt.
Dan is het duidelijker.wanneer heb ik er een geheel van gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Soms wel. Zodat ik m dan uit kan zetten en met een grijns op mn gezicht weer in slaap kan vallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och dat heb ik elke ochtend(behalve zaterdag en zondag uiteraard want dan gaat dat klereding niet
)
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer heb ik er een geheel van gemaakt?Zojuist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oh god. dacht je alles gezien te hebbenquote:
Ik gebruik mijn toestel als wekker, die is zo afgesteld dat hij alleen doordeweeks afgaatquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms wel. Zodat ik m dan uit kan zetten en met een grijns op mn gezicht weer in slaap kan vallen.
Of omdat het een van de 3 zaterdagen in het jaar is dat ik moet werken
Wat nu weer?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god. dacht je alles gezien te hebben
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zojuist.Ik heb geen verhaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
ik zet elke dag braaf mijn wekker want onregelmatige werktijdenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn toestel als wekker, die is zo afgesteld dat hij alleen doordeweeks afgaat
wil je voor mij mn ijsjes uit de vriezer pakken en dan weer weggaan als ik ze op heb, want dan ga ik naar bed..quote:
neequote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je voor mij mn ijsjes uit de vriezer pakken en dan weer weggaan als ik ze op heb, want dan ga ik naar bed..
Hm dat is iets minder danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zet elke dag braaf mijn wekker want onregelmatige werktijden
flauw weer van jequote:
horeca/catering/barvrouwquote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is iets minder dan. Wat voor werk doe je dat je er elke dag op een ander tijdstip eruit moet.
ik ookquote:
Ik ben de hele dag aan het klussen geweestquote:Op woensdag 5 september 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ookIk heb gewerkt, en daarna mn eten opgewarmd, en daarna varkens haarbal opgeruimd, en tussendoor ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest (jaja, dat zie je in soaps zelden dat ze dat doen
) en ik heb een joint gedraaid en gerookt en geFok!t enzo
quote:
zie, dus ik heb meer gedaanquote:Op woensdag 5 september 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag aan het klussen geweest
Minder gedaan!!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zie, dus ik heb meer gedaanJij maar 1 zinnetje
Arme medeklussersquote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Minder gedaan!!
Ik heb me uit de naad gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme medeklussers
Die was heel blij met mijn hulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan weer omkleden zonder dat de achterbuurman kan kijken, weer douchen, kamer voor haar zoontje is helemaal af en alle schilderijen, fotolijstjes en alle andere shit hangt netjes.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen verhaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik gun die oudjes aan de overkant een beetje uitzicht hierquote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die was heel blij met mijn hulp.
Ze kan weer omkleden zonder dat de achterbuurman kan kijken, weer douchen, kamer voor haar zoontje is helemaal af en alle schilderijen, fotolijstjes en alle andere shit hangt netjes.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
jij wil ze snel dood hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gun die oudjes aan de overkant een beetje uitzicht hier![]()
heb de luxaflex nog niet
ik hoor hier wel vaker een ambulance dan in beuningenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Arme oudjesquote:Op woensdag 5 september 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoor hier wel vaker een ambulance dan in beuningen
of juist niet, ik creeer vrije woningen voor andere oudjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |