ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakkenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakken
Waarom is in jouw Fobo alleen je kat met een fatsoenlijke camera vastgelegd trouwens?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had van de week mn rode hakken even aangetrokken, maar knie begaf het onderhand meteen. Dus beter wacht ik nog even met overdreven hoge hakken
Ik heb mijn teen zwaar gekneust en ik kan alleen teenslippers aanquote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat mijn katquote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom is in jouw Fobo alleen je kat met een fatsoenlijke camera vastgelegd trouwens?
Oh wat heb je dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb de knie inmiddels zover dat ik 8-10 uur zonder brace kan werken zonder savonds jankend op de bank te zitten, doet wel een beetje zeer, maar ik zeg verbetering!
been there done thatquote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn teen zwaar gekneust en ik kan alleen teenslippers aan
Geil.quote:
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij platvoeten hebt, en het is door de dokter bevestigd krijg je geloof ik een gedeelte terug van de zorgverzekeraar. Ik heb gelukkig geen platvoeten, mn zus had ze wel en na die zooltjes zijn ze al een stuk meer 'voet'
euhm. hoe leg je het precies uit.quote:
Jij bikkelquote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there done that![]()
Maar zelfs toen liep ik gewoon op hoge hakken, de pijn verbijtend
Toen ik mn knie zwaar gekneusd had rende ik zelfs nog op mn hoge hakken om de bus te halen.
Mja oke, dan moet je er misschien veel geld aan uitgeven, maar uiteindelijk verbeterd het wel je voet enormquote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.![]()
Ik doe mee.
[..]
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.
Ik hou gewoon van hakken. Ik hoef het nu alleen niet echt te proberen. Ja een sleehakje kan ik een uurtje aan, en daarmee houdt het wel opquote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bikkel![]()
Ik krijg mijn schoenen/sneakers aan en dat is het dan, ik kan er verder niet mee lopende gedachte aan rennen en dan ook nog op hoge hakken
Maar dat is dus iets waar je nooit meer van afkomt, toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm. hoe leg je het precies uit.
De aanhechting van de pees over de knie hoort recht tegenover elkaar te staan, bij mij verschilt het 11mm. En een operatie was het niet waard zei de arts
ja maar het is niet mijn favo haksoortquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Sleehakken ben ik ook meer gaan waarderen.
Mijne ook niet, stilettoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar het is niet mijn favo haksoort
Met open tenenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Sleehakken ben ik ook meer gaan waarderen.
Nope. Maar ik ben al een stuk vooruit zonder de hulp van een arts, ik kon op een gegeven moment niet eens meer een half uur lopen zonder savonds jankend van de pijn op de bank te zitten.. en nu kan ik dus 8-10 uur lopen zonder jankend op de bank te zittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is dus iets waar je nooit meer van afkomt, toch?
uhuhquote:
Waarin moet ik make-overen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.![]()
Ik doe mee.
[..]
Ik kreeg geloof ik 18 euro terug. Van de 250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |