JA KKquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
ALS JE NIE GEPOST HAD DAT ZE FAKE WAS HAD ZE NOG TERUG GEKOMEN EN HADDEN WE DAN KUNNEN CONFRONTEREN NU HEB JIJ JE MELIS OPEN GEDAAN EN KOMT ZE DUS HELEMAAL NIET MEER
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.quote:
Whatsap hem maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
hey maar thanks he ziba. je hebt verpest. nu moet ik haar gaan whatsappen
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kledingquote:
Haha wolvendagen,quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kleding
Had half uurtje geleden nog bijna hierop gereageerd ookquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKENquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
Enige wat ik raar vind ze leek wel verstand van zaken te hebben. Als make up en alles.
Kan me niet voorstellen dat een lelijke game nerd dat heeft achter haar computer.
tgoh je kan je altijd een beetje inlezen enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kleding
Moet je vooral dit posten jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKEN
Wat voor info wil je dan? Kom op, hoe oud ben je? Ik vind het echt vreemd, serieus vreemd, dat jij denkt dat zo iemand de waarheid gaat vertellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKEN
Leek alsof ze er wel echt interesse in had.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Loppe het volgende:
[..]
tgoh je kan je altijd een beetje inlezen enzo
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli is dus de enige gamechick?
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.
acteertalent, maar ja dit forum is ook zo grootquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek alsof ze er wel echt interesse in had.
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enigequote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli is dus de enige gamechick?
Gast ik ga je echt een keer koud laten maken door je nigger, maar ik moest hardop lachen door kankermensquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.
kankermens, als het nu allemaal super edgy was enzo dan was het wel grappig dat we genept zijn. Maar alles klopte enzo, dan is het niet zo raar dat je erin trapt. Zelfs dWc geloofde het, en die nigger wantrouwend als neuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |