SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn idee, Rijst.
Maken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Mangala RCB kan ook toch?
Ik zou zelf ook altijd voor Jean gaan btw, maar die heb je al geloof ik (?)quote:
Niet meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook altijd voor Jean gaan btw, maar die heb je al geloof ik (?)
Jij doet niets liever dan sfeervideootjes kijken hè?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
Let na 20 seconde op die kale zonder shirt, is die nou die man aan het slaan?
Dat is de capo die bepaalt wie wat en wanneer iemand wat zingt en nee hij slaat die kerel nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
Op LM zou ik voor Bastos gaan denk ik..beter voor de balans.quote:
Ik vind het wel leuk om te kijken ja. Mooi soms hoe Ajax sfeer maakt, kan ik wel van genieten ookal is het Ajax.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij doet niets liever dan sfeervideootjes kijken hè?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te kijken ja. Mooi soms hoe Ajax sfeer maakt, kan ik wel van genieten ookal is het Ajax.
Ik weet wat een capo is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is de capo die bepaalt wie wat en wanneer iemand wat zingt en nee hij slaat die kerel niet
Absoluut Nene. Bastos kan helemaal niets met zijn zwakke been en daardoor heel makkelijk om te verdedigen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, NIF Nenê of NIF Bastos?
Op LM in een 3-5-2 Bastos denk ik.
Corteo's vind ik altijd mooi om te zien.quote:
Overdag kopen en 's nachts verkopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, wat was dat nou met die IF's? Ik wil daar ook wel wat geld mee verdienen. Heb 80k te besteden
Neem gewoon TOTY Nene 90 pace, 94 shooting, 93 dribbling, 93 passing.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
Maar Bastos z'n verdedigende stats zijn wel beter. Wat Tim ook zegt, lijkt me beter qua balans. Hij is ook iets sneller, ook prettig qua verdediging.
Dat zal misschien wel zo zijn gewoon enthousiast aanmoedigen. Hij loopt hem niet te hoeken iigquote:Op woensdag 5 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet wat een capo is.
Maar het lijkt toch echt dat hij die man voor zich op zijn handen zit te rammen.
Had gister voor 45k een SIF Cabaye gekocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Overdag kopen en 's nachts verkopen.
Haha nee maar ziet er echt gek uit, die man heeft zijn armen boven zijn hoofd, en die andere gaat daar op in meppen. Maar ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal misschien wel zo zijn gewoon enthousiast aanmoedigen. Hij loopt hem niet te hoeken iig
Wat zou hetquote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha nee maar ziet er echt gek uit, die man heeft zijn armen boven zijn hoofd, en die andere gaat daar op in meppen. Maar ja.
Wat ik daar zie is echt een stel gek gemaakte mongolen die stuk voor stuk het land uitgegooid mogen worden (met name die dikke kale).quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
Die kale is wel gek jaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik daar zie is echt een stel gek gemaakte mongolen die stuk voor stuk het land uitgegooid mogen worden (met name die dikke kale).
Zeg dat eens als ie voor je staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik daar zie is echt een stel gek gemaakte mongolen die stuk voor stuk het land uitgegooid mogen worden (met name die dikke kale).
Wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
morgenochtend alle tijdquote:Op woensdag 5 september 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'huiswerk'.Ben even een uurtje zoet.
Uhm ik ga zo nog even golfen, aan me swing werken op de driving range. Maar over een uurtje kan ik wel clubben en fifa doen en dergelijke.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Give me five more minuten. Voeg me maar vast toe: barbathor
Mathijs kom je dan ook zo
10:10 tot 15:00 les.quote:
Als ik zei dat ik 'misschien' naar school ging dan was dat altijd neequote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
10:10 tot 15:00 les.Misschien ga ik niet. Ouders zijn op vakantie hehe.
Niet te hard willen slaan gewoonquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm ik ga zo nog even golfen, aan me swing werken op de driving range. Maar over een uurtje kan ik wel clubben en fifa doen en dergelijke.
Hier heb je ook al verstand van?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet te hard willen slaan gewoon
Nee serieus, ik heb golf gedaanquote:
Wat is je HCP?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm ik ga zo nog even golfen, aan me swing werken op de driving range. Maar over een uurtje kan ik wel clubben en fifa doen en dergelijke.
Hoe vaak?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb golf gedaan
It's all about the technique.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb golf gedaan
ahh okequote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
10:10 tot 15:00 les.Misschien ga ik niet. Ouders zijn op vakantie hehe.
Je moet door de bal heen slaan zei mijn leraar donderdag.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet te hard willen slaan gewoon
Paar uurtjes in totaal, maar heb iig gevoeld dat als je zachter slaat, je bal verder gaat en je geen club in je rug hebtquote:
Mijn leraar was zo'n zieke baas, die kon met 1 hand 150 meter slaanquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet door de bal heen slaan zei mijn leraar donderdag.
En ook niet te hard willen slaan ja.
Nou ja, als je hard slaat beweeg je eerder teveel en top je de bal eerder.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Paar uurtjes in totaal, maar heb iig gevoeld dat als je zachter slaat, je bal verder gaat en je geen club in je rug hebt
Man, ik zwaffel die bal nog wel 200 meter weg.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn leraar was zo'n zieke baas, die kon met 1 hand 150 meter slaan
Mja, we zijn geen Tiger Woods, dus des te harder je slaat, des te verneukter je de bal raaktquote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, als je hard slaat beweeg je eerder teveel en top je de bal eerder.
Als je hard slaat en hem goed raakt gaat ie natuurlijk verder dan als je zacht slaat en hem goed raakt.
Dan is het geen swaffelen!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Man, ik zwaffel die bal nog wel 200 meter weg.
Moet ie wel stijf zijn dat wel ...
Te droogquote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Man, ik zwaffel die bal nog wel 200 meter weg.
Moet ie wel stijf zijn dat wel ...
Dat bestaat ook niet meerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen GVB.
Dan ben je wel gekwalificeerd om advies te geven jaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Paar uurtjes in totaal, maar heb iig gevoeld dat als je zachter slaat, je bal verder gaat en je geen club in je rug hebt
Bestaat niet meer?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat bestaat ook niet meer
Doe het pas sinds na mijn eindexamens he
Ik geef door wat me verteld is, en zelf heb ervaren, meer nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je wel gekwalificeerd om advies te geven ja
Ik heb een keer gegolft met Franse profs. Een van die mannen had een bizarre swing. Hij haalde de club zeg maar achterlangs tot achter z'n achterste stand been. Die gasten waren ook echt goed, gewoon backspin geven, zodat de bal gelijk stil lag op de green. Ik heb echt veel geleerd van hun.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn leraren in Marokko waren ex profsman wat waren die goed
Khalid en Bacary
Rtl4 !quote:
Jij golft toch ook Tim, heb jij je GVB?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
GVB bestaat toch nog gewoon..
http://www.ngf.nl/static/(...)omstbestendigGVB.pdf
Ja.quote:
Peter Timoteefquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
Nu staat peter timofeef er geloof ik
jupquote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij golft toch ook Tim, heb jij je GVB?
Twijfelde nog om het te posten, maar is een matige kutgrapquote:
Nee, ik speel bijna nooit meer. Heb ook nog nooit een handicapkaart ingestuurd.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Speel je ook wedstrijden? Wat is je HCP?
Nee, ik ook niet. Speel meestal ook gewoon op de Par 3 baan.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik speel bijna nooit meer. Heb ook nog nooit een handicapkaart ingestuurd.
Het zat nogal mee met de goals, eentje was wel uitgespeeld en jij had beter moeten afmakenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
@Pascal: Laucas 4 - 1 Thorb
Hij had 16 schoten en ik 12 maar hij was wat effectiever
Die corner kreeg je ook na een longshot van 40 meterquote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Het zat nogal mee met de goals, eentje was wel uitgespeeld en jij had beter moeten afmaken
Corners van Pirlo vallen ook bijna altijd goed.
Dat eredivisie team is toch van pascal?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die corner kreeg je ook na een longshot van 40 meter
Die eerste goal was een rebound geloof ik ook na een longshot.
Die penal was wel bullshit maar je miste hem toch
Ja, eerste potje ermee.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat eredivisie team is toch van pascal?
Ik ben 9 uur klaar met werken en half 10 thuis, dus daarna kan het wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef n0ir het volgende:
Johnsie, Pascal of Iwan potje voor het toernooi??
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben 9 uur klaar met werken en half 10 thuis, dus daarna kan het wel.
http://www.easports.com/media/play/video/134132745quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef OmniRocket het volgende:
net poeier met clubs van buiten 16 met non vp
doe zo uploaden
Lekker goaltje hoor. Ga je nog een goal van de maand doen vanaf FIFA 13?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/134132745
ziet er bagger uit
Oei harde batta ouwe.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
@Pascal: Laucas 4 - 1 Thorb
Hij had 16 schoten en ik 12 maar hij was wat effectiever
Ja, ff me xbox laten afkoelen, die fans draaien ineens idioot hard.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef n0ir het volgende:
Johnsie, Pascal of Iwan potje voor het toernooi??
RROD incomingquote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ff me xbox laten afkoelen, die fans draaien ineens idioot hard.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou m'n 3e worden dan.Dit is wel een Slim, dus die zou RROD-proof moeten zijn.
Doet ie het al?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ff me xbox laten afkoelen, die fans draaien ineens idioot hard.
Ja, weet niet wat er aan de hand was. Schijnbaar vond 'ie het niet leuk dat ik het HDMI kabeltje er in en er uit deed.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat er aan de hand was. Schijnbaar vond 'ie het niet leuk dat ik het HDMI kabeltje er in en er uit deed.
Rustig aan. Schijtse.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef n0ir het volgende:
[..]duh
maar ok we doen een potje
w8 effe schijten![]()
Eerst moet ik zijn team teruggeven dan wil hij nog een fitnesspotje dus je hebt nog 30 min voor een mooie drol.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef n0ir het volgende:
[..]duh
maar ok we doen een potje
w8 effe schijten![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal is een autistje waarbij alles op 99 moet zitten.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook geen friendly, dit is een titanenstrijd.
Was het een prettige ervaring, het poepen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef n0ir het volgende:
Als je speler 80 fitness heeft zit z'n balkje heul niet vol op het begin.![]()
klaar
weinig wipequote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het een prettige ervaring, het poepen?
Ja oke, maar niet meer in de ouderwetse examenvorm.... en het heeft een iets andere naam gekregen. Mijn leraar zei in ieder geval dat het was vervangen door handicap 54.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
GVB bestaat toch nog gewoon..
http://www.ngf.nl/static/(...)omstbestendigGVB.pdf
lolquote:
Sooow die is oudquote:
Geeft niet, is en blijft een koningquote:
En wat moest ie?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. 2005 belde.
Kom dan eerst even voor het toernooi tegen mij, heb ik die vervelende vernedering ook weer gehad.quote:
4-1 verloren van Laucas dusja. Nee ik moet even iets afronden en dan nog even douchen voordat het zweten begint.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom dan eerst even voor het toernooi tegen mij, heb ik die vervelende vernedering ook weer gehad.
Je bent aan het fappen dusquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
4-1 verloren van Laucas dusja. Nee ik moet even iets afronden en dan nog even douchen voordat het zweten begint.
Ik moest effe winnen, gaat beter zonder jouw gezeik in mn oorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik wil dus commentaar horen, maar cr00kk verlaat mijn party
Lik eraanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verdomme pijn aan mijn knieholte.
Hahahquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef pascal08 het volgende:
Gelukkig scoorde jij nog cr00k, want ik wist niet wat we moesten doen bij gelijke stand na 90 minuten.
Zou een Upper Body kaartje helpen ?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zou een Upper Body kaartje helpen ?.
quote:
Ja isgoed maar daarna hoop ik dat Iwan er is voor het toernooiquote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel goed gespeeld. De eerste helft was echt genieten.
Nog een potje?
Voor de laatste keer, het was een heupblessurequote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zou een Upper Body kaartje helpen ?.
Je moet ook nog tegen Jonnsie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja isgoed maar daarna hoop ik dat Iwan er is voor het toernooi
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, het was een heupblessure
En heb je ze gewaarschuwd voor de Schipholbrand?!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. 2005 belde.
Kut. Ik bel zo nog wel even.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En heb je ze gewaarschuwd voor de Schipholbrand?!
Ik moet ook nog tegen Thorbquote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef laucas het volgende:
Geluid, speel ook even tegen thorb want dan ben ik door naar de volgende ronde
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
Allemaal attribute kaartjes bij Mathijs
maar dat komt omdat je slecht bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je slecht bent1 schot met rust en 0 goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mathijs 5 schoten en 4 goals![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je slecht bentNee ik heb mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles mag, staat in de regelsquote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Mogen jullie bij dit toernooi ook gewoon attr. kaarten gebruiken dan?![]()
Zijn Ronaldinho rende mijn verdedigers eruitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Mogen jullie bij dit toernooi ook gewoon attr. kaarten gebruiken dan?![]()
Tja, je moet het maar willenquote:
Geluid moet ook nog hehquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal, Thorb-Kamikazie is 1-4 geworden.
Dat betekend dat ik door ben na de volgende ronde
Ik ga er toch af op doelsaldoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die durft niet tegen mij, begrijpelijk
Morgen geef ik je batta. En hard ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die durft niet tegen mij, begrijpelijk
Speel nu dan anders kan ik niet slapenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Morgen geef ik je batta. En hard ook.
Nee ik heb nu totaal geen zin.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel nu dan anders kan ik niet slapen
Je komt maar gewoon want eigenlijk moesten we gister al!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik heb nu totaal geen zin.
En als ik geen zin heb ga ik maar wat klooien en dat wil ik niet hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon want eigenlijk moesten we gister al!
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon want eigenlijk moesten we gister al!
Mee eens ja, ook al doe ik niet eens mee.quote:
Ohh snepquote:
Neequote:
El Sha had die bal moeten scoren zo rond minuut 80.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Thorb het volgende:
2-0 achter met rust en toen ging ik 3-52 spelen en bleef het 2-0
Helemaal opzoeken enzoquote:
Dat was Agbonlahor.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
El Sha had die bal moeten scoren zo rond minuut 80.
En Hulk die laatste kans ook.
Ook goedquote:
Wil je nog dat ik ga scoren bij clubs? Kan je dit beter even editen!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
Laucas was wel de leukste/normaalste tegenstander
Shit, even snel mijn posts editen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
Dit is de eindstand geworden in poule A. De doelpunten tussen haakjes is het saldo zonder de wedstrijden tegen Thorb (die worden weggestreept, omdat jullie in punten gelijk zijn geëindigd).
Geluid is groepwinnaar, Kamikazie is 2e geworden.
[ afbeelding ]
WAT IS HET NOU?quote:
Ik heb een foutje gemaakt, deze klopt niet. XDquote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
Dit is de eindstand geworden in poule A. De doelpunten tussen haakjes is het saldo zonder de wedstrijden tegen Thorb (die worden weggestreept, omdat jullie in punten gelijk zijn geëindigd).
Geluid is groepwinnaar, Kamikazie is 2e geworden.
[ afbeelding ]
Gewoon een sneu manneke!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja wtf ging je Agbonlahor inzetten
Thorb zette Walcott in dus ik denk 'laat ik ook smerig doen'quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja wtf ging je Agbonlahor inzetten
Daarom deed je het tegen mij ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Thorb zette Walcott in dus ik denk 'laat ik ook smerig doen'.
Nee dat was gewoon omdat ik het nodig vond.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom deed je het tegen mij ook?
Walcott past ook niet in mijn Arsenal teamquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Thorb zette Walcott in dus ik denk 'laat ik ook smerig doen'.
Agbonlahor past ook niet in mijn teamquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Walcott past ook niet in mijn Arsenal team
Klopt want die heeft goede chem met Ibra en Pato normaal gesproken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Agbonlahor past ook niet in mijn team
Wat klopt dan wel? Want nu is het spannend he!!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt, deze klopt niet. XD
Ik denk dat jij gewoon 1 bent en ik 2 hoor maarjaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat klopt dan wel? Want nu is het spannend he!!
Klopt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt want die heeft goede chem met Ibra en Pato normaal gesproken.
quote:
jwz mainquote:
TR gemachtquote:
Zullen we erom spelen anders? Wie eerste en tweede word? We kunnen toch nog niet verder want tweede groep is niet klaar.quote:
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Post de regels dan geef ik uitsluitsel.
Mag ik niet schaken met Geluid?quote:
Oke, dat is wel eerlijk ja. Laucas is dan ook door, want die was volgens Thorb de leukste tegenstander.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal de knoop wel even doorhakken jongens. Thorb is door, want Arsenal.
Groetjes
Mathijs eerste en Geluid tweede.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Onderling resultaat is:
Laucas - Geluid: 2-1
Kamikazie - Geluid: 3-4
Kamikazie - Laucas: 5-3
Ik stem voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Groetjes
Ik wil ook meedoenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
alle 9 clubs wedstrijden gewonnen vandaag, 2 bekers. not bad
OmniGZ
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Groetjes
quote:
Wtf is het nou?!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik dacht 1: KamiKazie en 2: Laucas. Omdat hij van Geluid had gewonnen en ze het zelfde doelsaldo hadden en dus op hun onderlingen resultaat moest kijken. Maar ik weet niet zeker.
Liberaal Democratische Partij, wat een stelletje mongolen zijn dat. Ze waren gisteren op TV, ik kreeg direct plaatsvervangende schaamte.quote:
Champions League bij onderling resultaat kijk je naar de resultaten tussen de 3, allemaal evenveel punten. Daarna kijk je naar het doelsaldo onderling, en daar zou Laucas eruit gaan met -1. Kamikazie met +1 eerste en Geluidssysteem met 0 2e :p.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik dacht 1: KamiKazie en 2: Laucas. Omdat hij van Geluid had gewonnen en ze het zelfde doelsaldo hadden en dus op hun onderlingen resultaat moest kijken. Maar ik weet niet zeker.
ik ben het op 10 punten met ze oneens, is dat goed?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liberaal Democratische Partij, wat een stelletje mongolen zijn dat. Ze waren gisteren op TV, ik kreeg direct plaatsvervangende schaamte.![]()
Dat zei ik ook al!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Champions League bij onderling resultaat kijk je naar de resultaten tussen de 3, allemaal evenveel punten. Daarna kijk je naar het doelsaldo onderling, en daar zou Laucas eruit gaan met -1. Kamikazie met +1 eerste en Geluidssysteem met 0 2e :p.
Maar goed, dat is volgens CL regels :p
Maar goed dat je die pingel erin luckte via de keeper ! ;Pquote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
alle 9 clubs wedstrijden gewonnen vandaag, 2 bekers. not bad
OmniGZ
Mijn hoogste was 5 oneens.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben het op 10 punten met ze oneens, is dat goed?
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar goed dat je die pingel erin luckte via de keeper ! ;P
serieus?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die bovenste wil de inkomstenbelasting afschaffen
Ja, dat lijkt me eigenlijk logischer. Nu is Kamikazie 2e met een beter doelsaldo en aangezien het onderling resultaat voor alle drie, drie punten is, kijk je daar niet meer naar.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Champions League bij onderling resultaat kijk je naar de resultaten tussen de 3, allemaal evenveel punten. Daarna kijk je naar het doelsaldo onderling, en daar zou Laucas eruit gaan met -1. Kamikazie met +1 eerste en Geluidssysteem met 0 2e :p.
Maar goed, dat is volgens CL regels :p
Kamikazie is 1quote:Op woensdag 5 september 2012 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me eigenlijk logischer. Nu is Kamikazie 2e met een beter doelsaldo en aangezien het onderling resultaat voor alle drie, drie punten is, kijk je daar niet meer naar.
Bedankt
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die bovenste wil de inkomstenbelasting afschaffen
Verander mijn naam eens in Vandermarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef pascal08 het volgende:
Hier is dan de definitieve eindstand.
[ afbeelding ]
Maar waarom is laucas niet door?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef pascal08 het volgende:
Hier is dan de definitieve eindstand.
[ afbeelding ]
Schaam je je?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verander mijn naam eens in Vandermar
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Als er in de CL 3 teams gelijk staan worden de resultaten tegen de nummer 4 weggestreept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |