Nee, jij bent eng.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Samzz het volgende:
Is it me you're looking for?
*Zingt verder.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, jij bent eng.
En je hebt een vriend.
dat eerste niet, dat tweede boeit nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, jij bent eng.
En je hebt een vriend.
Mwah, wel als je tegelijk gaat.quote:
Heb je Samzz wel eens gezien?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat eerste niet, dat tweede boeit niet
Sorry.quote:
Ik ben niet moeders mooiste, maar zo weerzinwekkend ben ik toch ook weer nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, wel als je tegelijk gaat.
[..]
Heb je Samzz wel eens gezien?
[..]
Sorry.
Issie zelf zo klein dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bang voor grote tieten, Tally.
Waar kan je roosters vinden op blackboard oid?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, wel als je tegelijk gaat.
[..]
Heb je Samzz wel eens gezien?
[..]
Sorry.
ik heb jouw fobo gezien, kaneel moet niet piepenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet moeders mooiste, maar zo weerzinwekkend ben ik toch ook weer niet?
Volgens mij valt dat wel mee. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, toen ik hem zag zat hij op een stoel.quote:
Ik heb lelijkere FOK!sters gemeet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet moeders mooiste, maar zo weerzinwekkend ben ik toch ook weer niet?
1,74.quote:
Hangt van het vak af. Selecteer je vak, daarna links in de kantlijn bij Course Documents ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar kan je roosters vinden op blackboard oid?
Dus je moet per vak kijken wanneer je iets hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb lelijkere FOK!sters gemeet.
[..]
1,74.
[..]
Hangt van het vak af. Selecteer je vak, daarna links in de kantlijn bij Course Documents ofzo.
Hangt er van af waar de docent het neer heeft gezet.
Hij is bang voor grote borsten. Vraag me niet waarom...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik heb jouw fobo gezien, kaneel moet niet piepen
Heb je dubbel F?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bang voor grote borsten. Vraag me niet waarom...
Misschien dat het tegenwoordig anders is, kan altijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je moet per vak kijken wanneer je iets hebt?
Is er niet gewoon iets van een rooster...?
Hoeveel uur per week had je dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat het tegenwoordig anders is, kan altijd.
Maar ik had maar 1 of 2 vakken per keer. Dan is het wel gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |