Als TS toch al weg moet zou ik dit ook uitzoeken, er valt niets te verliezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef Daboman het volgende:
Denk dat je beter kunt kijken of je werkgever je wil houden en of je zelf wil blijven ipv je teveel vastklampen aan een regel. Principieel doen is in dit soort gevallen meestal niet zo bevorderlijk voor de sfeer.
Stel dat het dan fase C word. Vooral pas melden op het werk na je slaapdienst. Succes.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef MaltWhiskey het volgende:
Ik heb met mijn contactpersoon gesproken een aantal weken geleden, en mijn contract word niet verlengt naar fase C. Nu ben ik benaderd door een andere medewerker, of ik wil OVERwerken een extra nachtdienst, waarschijnlijk heeft deze gemist dat mijn contract afloopt. Ik heb al contact opgenomen met het juridisch loket, en deze wisten het niet zeker omdat de dienst dus begint binnen de contract periode, en eindigt erna. Ze bellen mij morgen terug nadat ze het uitgezocht hebben.
door een andere medewerker.. is dit een directe collega op werk, of van het uitzendbureau.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef MaltWhiskey het volgende:
Ik heb met mijn contactpersoon gesproken een aantal weken geleden, en mijn contract word niet verlengt naar fase C. Nu ben ik benaderd door een andere medewerker, of ik wil OVERwerken een extra nachtdienst, waarschijnlijk heeft deze gemist dat mijn contract afloopt. Ik heb al contact opgenomen met het juridisch loket, en deze wisten het niet zeker omdat de dienst dus begint binnen de contract periode, en eindigt erna. Ze bellen mij morgen terug nadat ze het uitgezocht hebben.
Dat maakt niet uit wie hem laat werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:40 schreef rood_wit_blauw het volgende:
[..]
door een andere medewerker.. is dit een directe collega op werk, of van het uitzendbureau.
Door een collega op werk, geen kans op fase c, hij weet immers niets over jouw afspraken met uitzendbureau
Als het van het uitzendbureau is dan maak je naar mijn idee er wel kans op, hun maken immers de fout (al verzinnen ze hier meestal wel een oplossing op. Aangezien jij al weet dat het niet verlengd wordt naar fase C)
Heb je al gebeld ts?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef sanger het volgende:
Bel de ABU, dit is degene die de CAO heeft opgesteld
juist daarom ben ik ook razend nieuwsgierig hoe het af gaat lopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je al gebeld ts?
Ik ben zelf goed bekend met de CAO, en in de uitzend branche, maar dit is zo specifiek dat ik vermoed dat het uitzendbureau ook niet direct het antwoord zou weten (tenzij ze dit eerder hebben meegemaakt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |