Suggereer je een verband?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
De Vuelta is er niet minder leuk om, integendeel...
De Giro was dan ook lange tijd een bijna volledig Italiaanse aangelegenheid. Dat biedt weinig interessants voor omroeporganisaties om daar iets van uit te zenden. Nu wonnen er wel Belgen en Fransen de Giro sinds de jaren 60 maar verder zag je toch vooral Italiaanse winnaars en de ritten werden ook meestal verdeeld onder de Italianen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er enkele decennia zijn geweest waarbij sowieso alleen maar de Tour in heel wielerminnend Europa dagelijks te zien was. Ik gok dat Sporza halverwege de jaren '90 is begonnen met die ook integraal uit te zenden (meen me toch te herinneren dat ik de Giro van '96 met Tonkov/Zaina daar heb gezien)
twitter:ItsCycling twitterde op donderdag 06-09-2012 om 16:00:58#Vuelta2012 The last time the peloton arrived in Valladolid during the Vuelta, Wouter Weylandt won. Too bad Farrar isn't here. reageer retweet
Haha wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Wat een sprint van Gesink!
Was het Moreno die ervoor zat nog?
1. Vicioso
2. Gesink
3. Flecha
Gesink pakt 4 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |