Ja en 10 euro betalen per set. Dat wordt dus 30 euro i.t.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Boomeister het volgende:
Waarom ga je niet de gamma of een fietsenwinkel?
Ik heb een tijdje terug dat bij de gamma gehaald.
Kan nog altijd een panty over je hoofd trekken en de benenwagen nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Ja en 10 euro betalen per set. Dat wordt dus 30 euro i.t.
Dát.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef bart13 het volgende:
Bij de action gekeken? daar hebben ze vaak wel van die puin lampjes, maar het gaat toch alleen maar om de ringen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef bart13 het volgende:
Bij de action gekeken? daar hebben ze vaak wel van die puin lampjes, maar het gaat toch alleen maar om de ringen.
Ga ik zeker doen, bedanktquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát.Of een andere euro-achtige budgetshop. Daar heb je ze vast voor wat je anders aan verzendkosten moet betalen anyways.
Ik zorg gewoon dat ik onherkenbaar ben ^,^quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef shiznuts het volgende:
No problemo, Zeeman/Wibra zal ze misschien ook hebben, als je geen zorgen maakt om je social image door zo'n zaak binnen te lopen.
Oke bedankt voor de moeite alvastquote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb het liggen, zal eens kijken wat het exact is, of het compleet is
het ding rondom je buisquote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
het houdertje of het ding rondom je buis?
Tuurlijk geen probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
mag ik ook morgen zoeken? (weet bijna zeker dat ik er een heb zwerven)
En En En?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
mag ik ook morgen zoeken? (weet bijna zeker dat ik er een heb zwerven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |