deze usertquote:
misschienquote:
Dat tere smoeltje ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe eet jij dan?![]()
Ik krijg altijd snijwondjes van hamka's in mn gehemelte
Ja, maar ik zit niet onder het oranjequote:
Deze vrouw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe eet jij dan?![]()
Ik krijg altijd snijwondjes van hamka's in mn gehemelte
Mwa, gewoon snel reageren met alt+tab.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar een beetje paranoia van worden
Ja idd. Daar heb ik hardop om moeten lachenquote:
Sowieso.. ook met hete vloeistoffenquote:
Deze eh... jongen.quote:
Dat is meestal zo aan het einde van de dag dat van die hele slechte grappen ineens hilarisch zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Daar heb ik hardop om moeten lachen
neequote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
Maar Moeraskat heb je Argo nog ontmoet?
Hey beterebob wil jij bearik ontmoeten?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
Maar Moeraskat heb je Argo nog ontmoet?
nat? waarvan?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Keer wat anders dan natte vingers en een natte bek toch.
Nee, niet oranje neequote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit niet onder het oranje
ben je in kaapstad?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Gridlok het volgende:
Als ik werk heb ik geen bereik, ik kan alleen op internet als ik in Kaapstad ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Klik klik klik weg.. niets te zien hierquote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, gewoon snel reageren met alt+tab.
Je wil gewoon dat ik spermagrappen ga maken of niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso.. ook met hete vloeistoffen
Ik snap echt niet dat mensen zulke hete dingen kunnen eten of drinken
Link naar fobo?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey beterebob wil jij bearik ontmoeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |