abonnement Unibet Coolblue
pi_116937011
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 23:19 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ah! Vandaar. Gekocht en nu aan het installeren. thx.
Is idd Steam only:) Ben ook een source speler, maar dit is toch wel even wennen. Het voelt totaal niet als source, volgens mij is het ook gewoon 1.6 met moderne graphics. Maar is het wel waard voor die 14 euro..

Alleen heul weinig servers of ligt dat aan mij? Ik krijg er ong 30 ofzo.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:29:06 #52
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116944288
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:45 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Is idd Steam only:) Ben ook een source speler, maar dit is toch wel even wennen. Het voelt totaal niet als source, volgens mij is het ook gewoon 1.6 met moderne graphics. Maar is het wel waard voor die 14 euro..

Alleen heul weinig servers of ligt dat aan mij? Ik krijg er ong 30 ofzo.
Ik heb er 2930 gevonden :P Maar zijn echt heel veel franse servers? Of ligt dat aan mij? Ik haat fransen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_117085278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Erg nice! Thanks! Wallbangen is een groot onderdeel van CS. Gister even naar de finale gekeken waarin NIP speelde, die hadden ook erg leuke plekjes :D
NiP is hier ook weer bezig

http://www.twitch.tv/gamecasts

Is DreamHack in Valencia
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_117147253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

NiP is hier ook weer bezig

http://www.twitch.tv/gamecasts

Is DreamHack in Valencia
Klopt ja, heb alle games gevolgd van NIP en Verygames.. om 2 uur vanmiddag de finale tussen die 2!
pi_117232328
Heb 'm vandaag gekocht (Steam uiteraard) en heb regelmatig last van een bug dat alle letters opeens bizar uitzien en onleesbaar zijn. Pic komt er zo aan.



Kent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?

[ Bericht 41% gewijzigd door Gezicht op 25-09-2012 14:52:59 ]
Flesje bier
pi_117233501
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef Gezicht het volgende:
Heb 'm vandaag gekocht (Steam uiteraard) en heb regelmatig last van een bug dat alle letters opeens bizar uitzien en onleesbaar zijn. Pic komt er zo aan.

[ afbeelding ]

Kent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?
weird, dat heb ik nog nooit gezien. Eerste tip die ik kan geven is checken of je drivers kunt updaten? en sowieso bij steam ff 'varify integrety of game cache' aanklikken. wellicht dat een herinstall al kan helpen
There are only 151 Pokémon.
pi_117234079
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

weird, dat heb ik nog nooit gezien. Eerste tip die ik kan geven is checken of je drivers kunt updaten? en sowieso bij steam ff 'varify integrety of game cache' aanklikken. wellicht dat een herinstall al kan helpen
Ah, kreeg inderdaad na het 'varify intergry of game cache' een melding dat aan 1 file iets niet klopte en die is opnieuw gedownload. Denk dat dat het probleem heeft opgelost, zo even proberen. ^O^
Flesje bier
pi_117236007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ah, kreeg inderdaad na het 'varify intergry of game cache' een melding dat aan 1 file iets niet klopte en die is opnieuw gedownload. Denk dat dat het probleem heeft opgelost, zo even proberen. ^O^
Dat heeft het dus toch niet opgelost. :{
Flesje bier
pi_117236193
Is GO een beetje leuk in vergelijk met Source? Beter of is het kut? Hoe zit het met console spelers, hebben die hulp van hun console of zijn het allemaal failbobs?


quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef Andyy het volgende:
Ik heb nog 1.5 gespeeld, pre-steam :')
HLSW _O_
pi_117238088
beta 5 gespeeld :) twijfel nog of ik hem ga kopen.. het lonkt :s)
pi_117269779
Ik vind naast de oude gamemodes het af en toe ook wel leuk om Arms Race en Demolition te spelen, alleen worden die maps een beetje saai. Nou ben ik weleens op servers terecht gekomen waar alle maps langskwamen, weet iemand toevallig een paar van die servers?
I'm the motherfucking baboon
  zondag 30 september 2012 @ 22:01:51 #62
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117443106
Ik vind de aim van de m41a en de ak47 maar slecht. En de p90 heeft super aim EN 50 kogels voor een beetje spray.
Grootste nadeel is als je het gevoel krijgt dat een ander zit te cheaten. Dan maar weer even demolition doen.. lekker closeby combat.

En leuk dat er zoveel Nederlanders spelen.

Als je me een keer voor mn sokken wilt schieten.. steam-id: spuugvuur
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_117447520
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef zbbrox het volgende:
Ik vind de aim van de m41a en de ak47 maar slecht. En de p90 heeft super aim EN 50 kogels voor een beetje spray.
Grootste nadeel is als je het gevoel krijgt dat een ander zit te cheaten. Dan maar weer even demolition doen.. lekker closeby combat.

En leuk dat er zoveel Nederlanders spelen.

Als je me een keer voor mn sokken wilt schieten.. steam-id: spuugvuur
Je moet ook niet sprayen met de AK en m4. AK kun je ongeveer de meest cleane headshots mee geven. Als je gaat sprayen is ie echter vrijwel niks waard en maakt eigenlijk alleen veel lawaai.
Hoe gedragen jullie je trouwens online? Ik vind het altijd wel leuk om ook via de chat de mensen een beetje te fokken maar daar kunnen veel mensen niet zo goed tegen :')
I'm the motherfucking baboon
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:37:13 #64
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117479810
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Je moet ook niet sprayen met de AK en m4. AK kun je ongeveer de meest cleane headshots mee geven. Als je gaat sprayen is ie echter vrijwel niks waard en maakt eigenlijk alleen veel lawaai.
Hoe gedragen jullie je trouwens online? Ik vind het altijd wel leuk om ook via de chat de mensen een beetje te fokken maar daar kunnen veel mensen niet zo goed tegen :')
Ik spray alleen als we beide een hoek omlopen en mn loop in iemands neus zit. Mijn aim curve zal wel belabberd zijn. Eerst even demolition of arms race doen dan gaat het al snel stukken beter, maar cold turkey een classic doen dan aim ik gewoon shit. Predator muis wellicht te gevoelig.

In de chat zeg ik meestal geen fluit. De mike staat ook uit. Lees wel een beetje, maar als het genaab is dat lees ik dat gewoon even niet. :P

Daarom P90. Werkt met en zonder spray. Spray is heus geen schande als je ermee domineert. :P
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_117490940
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef zbbrox het volgende:

[..]

Ik spray alleen als we beide een hoek omlopen en mn loop in iemands neus zit. Mijn aim curve zal wel belabberd zijn. Eerst even demolition of arms race doen dan gaat het al snel stukken beter, maar cold turkey een classic doen dan aim ik gewoon shit. Predator muis wellicht te gevoelig.

In de chat zeg ik meestal geen fluit. De mike staat ook uit. Lees wel een beetje, maar als het genaab is dat lees ik dat gewoon even niet. :P

Daarom P90. Werkt met en zonder spray. Spray is heus geen schande als je ermee domineert. :P
Tuurlijk is het geen schande, maar een spraykill met een P90 geeft net wat minder voldoening dan een instaheadshot met een Deagle of SSG of iets dergelijks :P
I'm the motherfucking baboon
pi_117491114
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Tuurlijk is het geen schande, maar een spraykill met een P90 geeft net wat minder voldoening dan een instaheadshot met een Deagle of SSG of iets dergelijks :P
Deze man weet _O_ unscoped kills zijn ook badass
There are only 151 Pokémon.
pi_117491154
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:53 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Deze man weet _O_ unscoped kills zijn ook badass
Dat is trouwens ook veelste makkelijk met die SCAR. Aardig vaak gehad dat je gewoon 3 noscope kills van dichtbij achter elkaar maakt. Met SSG is dat me nog niet gelukt.
I'm the motherfucking baboon
pi_117492292
Overigens komt vandaag een update (of is die al geweest :? ) http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/09/5240/

Met nieuwe map, vertigo :) en ze zeggen wat bugs te fixen, maar er staat niet bij welke. ben benieuwd.
There are only 151 Pokémon.
pi_117495818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:31 schreef Eenskijken het volgende:
Overigens komt vandaag een update (of is die al geweest :? ) http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/09/5240/

Met nieuwe map, vertigo :) en ze zeggen wat bugs te fixen, maar er staat niet bij welke. ben benieuwd.
Of die om 00:31 al was geweest dunno maar ik weet wel dat hij nu live is ;)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:16:53 #70
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117513300
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Tuurlijk is het geen schande, maar een spraykill met een P90 geeft net wat minder voldoening dan een instaheadshot met een Deagle of SSG of iets dergelijks :P
Geef mij een deagle en ik ga dood helaas. Zal wel psychoogisch zijn, maar zelfs met een glock ga ik beter. Misschien de terugslag of het hardere geluid dat m'n focus pleite is ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:31 schreef Eenskijken het volgende:
Overigens komt vandaag een update (of is die al geweest :? ) http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/09/5240/

Met nieuwe map, vertigo :) en ze zeggen wat bugs te fixen, maar er staat niet bij welke. ben benieuwd.
Leuk Vertigo! Gaat tijd worden dat er meer oude mappen terugkomen. Boeing, 747, assault (ben m nog niet tegengekomen) en zombiemods. Liever zag ik zo'n serverlijst als vanouds.
Today we lived a thousand years
All we have is now
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:25:32 #71
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117519016
Vertigo vind ik maar lastig als T. Tenzij je de trap pakt en er staat toevallig eens geen CT. Dan rape je iedereen van achter. Die dixies zijn ook vet. Had m al in Lake een keer bezet. :P
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_117519908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef zbbrox het volgende:
Liever zag ik zo'n serverlijst als vanouds.
Als in "browse community servers"? :P
Conscience do cost.
pi_117535687
Idd, serverlijst is er gewoon :p zou wel heel bizar zijn als csgo geen dedicated servers had.

En zombiemods zijn er ook al een tijdje :D
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:09:39 #74
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117559951
wat praten jullie nu voor raars? :D waar dan? ben ik echt zo scheel
Today we lived a thousand years
All we have is now
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:22:38 #75
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_117563948
ja dus
laat ze het server list noemen en niet community-stoptmetlezen-server
Today we lived a thousand years
All we have is now
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')