abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 15:49:34 #51
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116423407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij vindt de oude situatie beter, met een premier die formeel-juridisch weliswaar democratisch gekozen is maar in de praktijk alle media in handen heeft en zo alle kritische geluiden in de kiem kan smoren (om zo z'n herverkiezing zeker te stellen)? :')
Nee, maar om nou van het uitleveren van Italie aan de Italiaanse maffia naar het uitleveren van Italie aan de bankiersmaffia te gaan... daar wordt ook niemand beter van (behalve een heel klein groepje parasitaire bankiers).
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_116423415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik haat Berlusconi, en de meeste van mijn Italiaanse vrienden ook.

Maar het is aan de Italiaanse kiezer om daar iets aan te doen. Zo werkt democratie nou eenmaal.

Persoonlijk zou ik noch op Berlusconi, noch op Monti stemmen.

En economisch orde op zaken stellen, daar geloof ik al helemaal niets van. Alle banken staan 100% achter Monti, dan maak je mij niet wijs dat hij iets goed doet voor Italie.
Zolang ze de straat niet opgaan vinden ze het blijkbaar prima.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 5 september 2012 @ 15:58:33 #53
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116423786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zolang ze de straat niet opgaan vinden ze het blijkbaar prima.
Dat is jouw definitie van democratie? Geen wonder dat je EU fan bent.

En mochten er grotere demonstarties tegen Monti komen, roep jij dan om verkiezingen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')