abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116612366
Matthias O+ Succes morgen bij de KA, wel een domper zeg.

Cathmar, ik had zo'n omslagdoek met gaten voor de riempjes in de maxicosi. Vond ik ideaal. En ik had een berenpakje :@ En een winterjasje. In de wandelwagen lag hij ook nog onder een dekbedje.

En verder lange mouwen romper, shirtje met lange mouwen, broekje en sokken voor binnen.

Sam, ik sluit me aan bij Kuukske. Zeker even actie ondernemen want met je opleiding nu, leg je wel de basis voor je toekomst.

Mooie stats Marjoleintje!

Wij zijn met 7 maanden begonnen met brood met (room)boter. Dat ging zo goed dat we eigenlijk na 2 weken al beleg zijn gaan gebruiken. Zal zo nog even het bijvoedingstopic opzoeken want ik weet niet meer dat ik hem allemaal op zijn brood kan geven.
pi_116614291
Thanks voor de tips. En inderdaad, als het vriest ga ik geen enorme wandelngen met ze maken. Op zoek naar jasjes dus. Heb vanmiddag al twee kleine dekentjes voor in de kinderwagenbakken gekocht.
O, en nog mutsjes vinden.
Met een meidenkwartet
pi_116615356
Ik vond de winterjasjes van de zeeman heel fijn. Hoewel die we oortjes had geloof ik.
pi_116615654
Hij loopt!

pi_116616666
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Kyara het volgende:
Hij loopt!

[ afbeelding ]
De muur omhoog... :P

Had ik gedacht dat de banaan het begin was van een supermakkelijke periode waarin we bijvoeding introduceren. Maar daar heb ik me flink in vergist. De aardappel vandaag viel veel minder in de smaak, veel kokhalzen en zelf geprakt met bv erdoorheen was het niet zo zijn ding :(

Cathmar, vind nij de oortjes en de staart dan niet mooi?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116616843
De deur :P

Misschien dat het gepureerd wat gladder wordt ipv geprakt? Ik vind aardappel ook niet echt een fijne substantie. Misschien worteltjes of bloemkool? Is wat wateriger/dunner.
pi_116617667
Kyara, het was ook vastkokende aardappel dacht ik. Misschien werkt het met zachtkokende beter of met zoete aardappel. Nog maar even 2 dagen deze proberen en dan weer ander groente of fruit. Eigenlijk geef ik rapley, maar vandaag toch maar even geprakt, maar wou niet baten.

Ik vraag me wel af hoe je dat dan doet. Hoe langer gekookt, hoe zachter de groente en hoe makkelijker de kids het kunnen eten. Alleen voor het vasthouden werkt iets harder dan weer beter. Hoe doen de rapleyers hier dat?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116617891
Geniale foto van Midas!!!

Ik kook wortels 6-7 minuutjes, het is dat zacht maar niet mushy zo ook courgette, aubergine en bloemkool!
Eigenlijk check ik altijd met een vork, als het makkelijk in gaat maar niet uit elkaar valt dan is het klaar!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 10 september 2012 @ 20:47:46 #209
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116618010
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Kyara het volgende:
Hij loopt!

[ afbeelding ]
_O- Geweldige foto! O+

Ik doe niet aan rapley.... Ik kan niet zo tegen geklieder :@ Maar soms pakt ze wel brood zelf, dat vind ik nog ok. :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116618140
Door elke avond zo te poetsen na het eten is mijn vloer wel heerlijk schoon :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 10 september 2012 @ 21:18:41 #211
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116619980
Ik gaf Cristel vanavond bloemkool...ze pakte het vast...keek erna, en gooide het zo op de grond! :P

Niet dat ze honger had, want ze al een potje warm eten opgegeten. (aardappel met pompoen)

Kyara! _O-
pi_116620151
Foei Cristel :P
pi_116621490
Kyara _O- Goeie foto!

Tinu, ik pureer, bij aardappel geef ik kruimige, vrij lang gekookt, en met wat water geprakt. Voor rapley is vastkokend misschien wel handiger. Hij begint trouwens wel beter te snappen dat hij dingen in zn mond moet stoppen, dus binnenkort misschien maar meer stukjes gaan geven.
pi_116622039
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Susie het volgende:

[..]

_O- Geweldige foto! O+

Ik doe niet aan rapley.... Ik kan niet zo tegen geklieder :@ Maar soms pakt ze wel brood zelf, dat vind ik nog ok. :D
Mijn baby kieperde vanavond zijn bloemkool - pompoenprakje vakkundig over zijn schoot: schaaltje gebietst toen ik even van tafel liep en ondersteboven gehouden... So much voor gepureerd knoeit minder :+

Daarna nog even couscous gerapleyd, dat ging grappig genoeg veel makkelijker dan groente of fruit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 10 september 2012 @ 21:53:39 #215
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116622175
Bitterend, wat zal het blinken bij jou haha!
Ik swiffer en dweil hier ook elke dag, met die kwijlende stofzuiger van me is dat geen overbodige luxe. Zelfs pluisjes van onze sokken worden van de grond geraapt en uitvoerig bestudeerd door Draakje hihi.

Hier doen we nog alleen Rapley. Draakje met een lepel voeren geeft meer troep dan dat ik haar stukken geef. Ze gooit dan ook niks op de grond.

Midas de murenloper, open sollicitatie voor Spiderman?

Hier een heel zielig Draakje. Verhoging, loopneusje, hoesten en mega veel kwijlen. Ik kan haar geen moment loslateb want dan is het brullen. Maar ze ligt nu in bed, met een paracetamolletje, dentinox en een ui op d'r kamertje. Ik ben benieuwd hoe vaak het vannacht weer bal is...

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 10-09-2012 22:47:34 ]
pi_116622576
Arme Draakje! komen de eerste tandjes of heeft ze die al?

Mijn man heeft vanavond een hele stuk kaas in haar box gevonden :? :')
  maandag 10 september 2012 @ 22:22:53 #217
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116624082
Ik denk dat dit de voortekenen van d'r eerste tandjes zijn! We zullen het wel zien.

Dat stukje kaas hihi!
pi_116625051
Heftig menicole, hoop dat het snel goed komt!

Ik vond een winterbaby eigenlijk makkelijker cathmar, gewoon kleertjes aan,jasje,mutsje en dekentje.

Met mijn zomerbaby kon ik hrt veel moeilijker inschatten wat ze nou aan moest. Blote benen en armen vond ik toch wat eng bij zo'n kleintje, maar een pakje was weer zo warm. En al die mutsen die ik had zijn ongedragen.
Maar skipakken zijn echt overbodig hoor, echt weggegooid geld.

Nena is precies Mex als baby, zelfde manier van poepen, zelfde dingetjes vind ze prettig. Huilt wel ietsjes meer als hem, maar nog steeds gewoon weinig.
En helaas ook dezelfxe baby-acne, kaal aan de bovenkant en ik zie de eerste bergschilfers al verschijnen. Zo charmant:D
pi_116632688
Grappig is dat he Troeta!
Dat merk k hier bij elise ook. Zij heeft uiterlijke dingetjes ook t zelfde als dr broer.
Idd kaalheid bovenop :') t zelfde gekke plukje haar, dr huiltje klinkt t zelfde.
Slapen doet ze wel minder dan hem (volgens mij, maar misschien is dat mn eigen herinnering die niet klopt :D)

Ben ook heel trots op dr. Gisteren was de begrafenis van dr overgrootoma. Aangezien ze flesjes nog niet geweldig pakt (net dr broer :')) moest zij mee.
Net voor de kerkdienst even gevoed. Tijdens de kerkdienst is ze in slaap gevallen en 3uur later maakte ik dr wakker (na de dienst in t crematorium :D). Heerlijk geslapen in de wagen, zonder problemen over te leggen in de maxi cosi en verder slapen in de volgauto.
Echt ze deed t zo goed. Ook complimentjes van iedereen (en dat ze zo mooi is en een popje en en en. Wist k uiteraard wel, maar toch leuk om te horen van semi vreemden).
Maar we hadden niet durven hopen dat ze t zo goed zou doen!
pi_116633436
Beterschap voor draakje NTS!

Bitterend :D kaas in de box? Haha

:D troeta
Hier ook wat schilfertjes op t hoofdje

Fijn sonnetje dat het zo goed ging, terecht trots :)
nog gecondoleerd :*

& ik zag een leuke foto van midas haha, knap!

S rolt weer *O* ze pruttelt met dr spuug of met melk (blazen en dan tong iets naar buiten) en soms kletst ze tussendoor ook nog :+ zo lag ze vanmorgen ook in bed te kletsen.
En ze wil overal op 'kauwen'..
pi_116633565
Wickie gefeliciteerd met Wiesje meisje *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116633973
NTS: Sterkte met Draakje! Hoop dat ze zich snel weer beter voelt!

Bitterend :D R heeft dat gewoon bewaard voor later ;)

Sonnetje, wat een lieve baby O+ daar mag je echt wel trots op zijn :)

Faye is vandaag alweer 3 maanden :o de tijd vliegt echt.. Gisteren dr prikjes gehad, ze was er weer behoorlijk beroerd van. Heel veel slapen en als ze wakker was, dan was het huilen, maar een ander huiltje dan normaal. Echt heel zielig. Ik heb haar een pcm gegeven voor het slapen. Rond half 8 was ze 'wakker' voor een voeding en nu slaapt ze nog steeds, mijn kleine.. Ik vind die prikjes zo enorm gemeen, maar ik vergeef het mezelf echt niet als ze wel flink ziek wordt en er iets aan over houdt..
Ben benieuwd of ze alweer een beetje bijgekomen is straks, anders nog maar een pcm hoor.
Er komt vandaag iemand foto's maken van Faye, ben zo benieuwd naar het resultaat!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_116636719
Tijd gaat hard hè Marjolijn. :)

Ik snuffel net op zolder wat rond en zag dat we een tuitbeker hebben liggen. Daar staat vanaf 6 maanden op. Hoe ehh.. wat ehh.. ja. Hoe zit dat? Kunnen we daar straks wat water uit geven tussendoor? Hoeveel? Gekookt en afgekoeld? :@ Enzoenzoenzo?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:05:20 #225
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116636942
ff goed schoonmaken kuukske, en dan gewoon water uit de kraan, niet te veel, want anders is de beker te zwaar ;) en niet ijskoud natuurlijk.. (tenminste...zo doe ik t ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')