Wel leuk om ze kennis te laten maken met andere smaken enz, ook al is het alleen proeven en nog niet eten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef bitterend het volgende:
Wat ik heb gemerkt (bij Rapley) is dat ze voor 6 maanden toch niet klaar voor was, ze keek inderdaad maar het was vooral nieuwsgierigheid en niet echt honger, bij 5 maanden heeft ze een keertje een komkommer gehad was leuk alleen om mee te spelen. Echt eten doet ze pas vanaf 9 maanden! er gaat ineens veel naar binnen en ze kauwt ook heel goed!
Hier in dld heb ik nog helemaal niks gehoord van de kinderarts...Misschien dat ze het 2 oktober wel vraagt, dan is ze 7 maanden.... Vaag gedoe hierquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef bitterend het volgende:
Maareh heeft de WHO ook zijn advies aangepast? of is het alleen iets in Nederland?
Je tiet smaakt elke dag wel anders hequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wel leuk om ze kennis te laten maken met andere smaken enz, ook al is het alleen proeven en nog niet eten.
Haar gezicht als ze iets proeft, en als ze mij iets ziet eten. Zo nieuwschierig!![]()
Rapley lijkt me leuk maar wel eng haha
Haha tiet is favoquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je tiet smaakt elke dag wel anders he![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mam je denkt toch zeker niet dat ik nog terug naar bed ga??? Ze was echt klaarwakker dus terug leggen was geen optie nu maar opgeruimd met haar in de doek
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dat terwijl de vergeetachtigheid niet per se na de bevalling stoptquote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat excuus wordt ook te pas en te onpas gebruikt.... Heb net weer een fotoserie gemaakt en er zit echt 1 óntzettend lelijke foto bij. Zo eerst even het moeders mooiste topic opzoeken....
nou, dan heb je nog steeds een excuus!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl de vergeetachtigheid niet per se na de bevalling stopt
Lief van jullie!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef __Isis__ het volgende:
Mooie meisjes inderdaad![]()
En wat een mooi kleed Zoë!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(maar dan iets minder extreem, en minder blauw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |