quote:
Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Susie het volgende:[..]
Nou, mijn mop doet de dingen gewoon ff rap achter elkaar ofzo

2 juni kruipen (tijgeren heeft ze niet gedaan) 5 juni zitten en 21 juni heeft ze zichzelf opgetrokken tot staan en 5 augustus ging ze schuifelen langs de tafel.
Rollen deed ze tussen de 4 en 5 maanden.
(Moest wel ff boekje erbij pakken hoor! Dit weet ik niet uit mijn hoofd

)
Wow! Da's idd wel ff snel achter elkaar ja
Cristel vind het ook ontzettend interessant om te 'zitten', lukt natuurlijk nog niet echt...Ik durf dr wel een paar tellen los te laten, dan blijft ze wel zitten, om vervolgens, óf opzij te vallen, of dr kont naar boven te wippen zodat ze achterover valt....Natuurlijk zit ik er gewoon bij met mn handen om haar heen he... (Al stootte ze vanavond wel dr hoofd tegen de muur, *oeps*

)
Ben benieuwd wanneer dat ze hier gaat kruipen...Ik leg dr wel af en toe zo op de grond, maar we hebben een tegelvloer, dus die is én koud, én glad...Niet handig
Bitterend
Ik heb trouwens ook niks opgeschreven hoor.....Ik kan het niet eens inhet boekje schrijven van het CB, want het duitse boekje is echt alleen noodzakelijkste dingen, die ze daar onderzoeken, verder staat er niks in !. NL CB boekjes zijn veel leuker en mooier! (en er staat een hoop info in, dat mis ik wel hier eigenlijk)