12sept 4maandenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu? even opzoeken wat mops deed toen
Bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef bitterend het volgende:
Zoe ik heb het net even gekeken en met 4 maanden zat ze op de bank tegen een kussen, in de wipstoel, tegen mijn knieën aan enzo
Nou, mijn mop doet de dingen gewoon ff rap achter elkaar ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef PureEvil het volgende:
ja maar susie, kon ze toen al wel kruipen? of was t gewoon echt van de een op andere dag van (buik)liggen naar zitten?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef bitterend het volgende:
Kijk - 4 maanden en 1 week:
[ afbeelding ]
Wow! Da's idd wel ff snel achter elkaar jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Nou, mijn mop doet de dingen gewoon ff rap achter elkaar ofzo![]()
2 juni kruipen (tijgeren heeft ze niet gedaan) 5 juni zitten en 21 juni heeft ze zichzelf opgetrokken tot staan en 5 augustus ging ze schuifelen langs de tafel.
Rollen deed ze tussen de 4 en 5 maanden.
(Moest wel ff boekje erbij pakken hoor! Dit weet ik niet uit mijn hoofd)
Heb je geen groei-boek van het cb? Daar kan je dat soort dingen in opschrijven, is zelfs ruimte voor gemaaktquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:
Oh Susie wat een super idee in een boekje alles te zetten! hier zoek ik dingen op aan hand van foto's!
Volgens mij is dat boekje groen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef bitterend het volgende:
Ik heb 1 keer in dat blauw boekje gekeken..zoals ik zei ik ben een chaootik maak wel van alles foto's/filmpjes
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef bitterend het volgende:
Ik heb 1 keer in dat blauw boekje gekeken..zoals ik zei ik ben een chaootik maak wel van alles foto's/filmpjes
Ja soms vind ik het jammer dat ik niet heb bijgehouden maar ik heb ook 3 agenda's en ze zijn nog allemaal leegquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]het hoeft ook niet natuurlijk
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een dagboek bij gehouden, zit gewoon in me denk ik?
Die van ons is ook blauwquote:
Ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een groene en een blauwe![]()
Ergens in de afgelopen 2 jaar is dat dus veranderd
Wij ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier hebben we een oranje klappertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |