Nee niet awwwhhh. Is juist goed. Zo blijft hij sterkquote:Op woensdag 5 september 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww![]()
Ik heb al een hele tijd geen dode vissen gehad..
Even afkloppen.10 euro wtf
Was 't pijnlijk, of is je aarsje wel wat gewend?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb me laatst door een waterbuffel laten neuken .. nou dat is ook één keer maar nooit weer
Wat vind jij niet saai dan? jij hebt alle wel gehad zeker nu zo'n beetje?quote:
Natuurlijk. Jij niet dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij niet saai dan? jij hebt alle wel gehad zeker nu zo'n beetje?
Hey. Hoezo redactie frontpage? Wat doe je dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was 't pijnlijk, of is je aarsje wel wat gewend?
Nieuwsberichten schrijven en eventueel verbeteren.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hey. Hoezo redactie frontpage? Wat doe je dan?
O. Kan ik dat ook? Wil ik ook wel. Ik kan goed schrijven.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwsberichten schrijven en eventueel verbeteren.
"Gekunt."quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
slimme meidquote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n lekkere kater. Sowieso kan ik dan goed studeren
.
misschien dat je ook de kwaliteit van het nieuws wat kunt verbeteren want dat is de laatste tijd dramatischquote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee jij mag nietquote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. Kan ik dat ook? Wil ik ook wel. Ik kan goed schrijven.
van¿quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Ziba het volgende:
Tududududdududuududdu. Ontknopingen menson.
Het is dan ook de bedoeling dat het ietwat luchtiger wordt, beetje grappig enzo. Jeweetwel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien dat je ook de kwaliteit van het nieuws wat kunt verbeteren want dat is de laatste tijd dramatisch
Nee, ik niet. Ik ben praktisch maagd.quote:
Moet je even een sollicitatie sturen. Ik denk ook wel dat jij dat goed kan.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. Kan ik dat ook? Wil ik ook wel. Ik kan goed schrijven.
zoals dat bericht van vandaag over die 30 vrachtwagens muntjes die samsung naar apple had gestuurd terwijl het al een week ofzo bekend was dat het een hoax wasquote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat het ietwat luchtiger wordt, beetje grappig enzo. Jeweetwel.
no biggie, jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik ben praktisch maagd.
Ik las trouwens 'lekkere skater'quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n lekkere kater. Sowieso kan ik dan goed studeren
.
Warme woordenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
no biggie, jouw tijd komt nog wel.
wie ben jij dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Ik word het bazinnetje van fok.
Oh ik dacht dat je een man was.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
bazinnen dienen gebroken te worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |