Hmmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Wil niet eens meer weten wie Gerda is.................
Goedeavond
Nou mooi zo, de eeuwigdurende vraag over wie was er nou eerder Kapitein Zeppos...?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Ehm, ik wil best inhaken maar heb totaal geen weet waar jullie het over hebben dan dat het erg op "slap ouwehoeren" overkomt. Maar gooi mij gerust een lijn zodat ik kan inhaken want ik houd wel van een potje slap kletsen op zijn tijd.
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
Voor muziek liefhebbers, op youtube is nu live het Bestival
2 cams/podia's, best aardige muziek
http://www.youtube.com/bestivaltv?feature=inp-lt-bnl
Oh..kan knipperende lichtjes bevatten
[ afbeelding ]
Het is het hele weekendquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..
Niets natuurlijk, maar JOU specifieke geval mag je een uitzondering maken gezien het feit dat er geen flikker te zien is namelijk...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is het hele weekend
En sinds wanneer word er hier iets weggehaalt als het afgelopen is?
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bvquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, mooi...
En op dag twee is er wél een flikker te zien?
Ohhja, ik zie het niet één maar zelfs twéé flikkers...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bv
En doe es ff niet zo bijdehand![]()
Nah...hij was wel erg stil daarnaquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu vraag je echt het onmogelijke van 'm hoor
De storm in een glas water?quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit stil gekregen, dus ga maar uit van stilte voor de storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |