Bedankt voor je mededeling.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef Frixel het volgende:
3 Jaar geleden een nieuweFiat Bravo gekocht.
Nu is (natuurlijk na de garantie termijn) in de vakantie waarschijnlijk door de warmte het stuur gaag "vervellen".
Ik ben bij de Fiat dealer geweest en die hebben bij Fiat coulance aangevraagd en voor 40%-60% gekregen.
Dus ik moet 40% betalen wat neer komt op ¤150,= . Ik heb aangegeven hier nog even over te willen nadenken omdat ik dat wel veel geld vind.
Er word dan een nieuw stuur geplaatst.
En dat nieuwe stuur is hetzelfde model als die nu aan het vervellen is!? Dus over 3 jaar kun je weer 150 euro uitgeven!?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef Frixel het volgende:
3 Jaar geleden een nieuweFiat Bravo gekocht.
Nu is (natuurlijk na de garantie termijn) in de vakantie waarschijnlijk door de warmte het stuur gaag "vervellen".
Ik ben bij de Fiat dealer geweest en die hebben bij Fiat coulance aangevraagd en voor 40%-60% gekregen.
Dus ik moet 40% betalen wat neer komt op ¤150,= . Ik heb aangegeven hier nog even over te willen nadenken omdat ik dat wel veel geld vind.
Er word dan een nieuw stuur geplaatst.
Toch ironisch dat juist een auto uit een warm land niet tegen de hitte kanquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef MaGNeT het volgende:
Auto's uit de wijn- en pastalanden moet je sowieso laten staan.
Ze kunnen eigenlijk nergens tegenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Toch ironisch dat juist een auto uit een warm land niet tegen de hitte kan
De Fiat Stilo heet niet voor niets zo. Die veren komen rechtstreeks uit een balpen. Geen wonder dat ze afbreken.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef MuurStraat het volgende:
Een fiat kopen en verwachten dat er niks kapot gaat
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Ja, leuk... TS, wil je juridisch advies of wil je gewoon klagen?
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef Frixel het volgende:
Ik vraag me af of dit reeel is want je mag toch verwachten dat een stuur langer dan 3 jaar meegaat?
Het stuur functioneert toch gewoon?quote:
Het is toch een legitieme vraag hoe lang een stuur mee kan gaan?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het stuur functioneert toch gewoon?
Mijn stuur is 25,5 jaar oud en vertoont vrijwel geen slijtagequote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef Diemux het volgende:
Nee, de levensduur zou veel langer moeten zijn. Kijk naar alle oude auto's om je heen, de meeste van 20 jaar oud hebben nog een degelijk stuurwiel (ja, wel slijtage, geen vervelling en zo). Ik zou het op de verwachte levensduur gooien en een nieuw stuurwiel eisen.
Het gaat toch ook nog steeds mee? Wie zegt dat het niet door verkeerd gebruik is gaan vervellen...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is toch een legitieme vraag hoe lang een stuur mee kan gaan?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het gaat toch ook nog steeds mee? Wie zegt dat het niet door verkeerd gebruik is gaan vervellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |