Vertonghen stond tegenover Tosic toch ? Moeilijke klus hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef VDBisgod het volgende:
Ik vond de Belgen niet goed spelen het grootste deel van de wedstrijd. Niet scherp in duels en veel onnodig balverlies. Alderweireld, Dembele, Hazard, Chadli, Vertonghen vond ik zwak eigenlijk.
Kompany, Vermaelen, Mertens en Courtois waren goed.
De Bruyne was de uitblinker, en heeft recht op een basisplek. Dat heeft hij nu wel bewezen met oa een goal + assist.
Belchinezen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef TLC het volgende:
Mexicotegen Guyana uit 12 minuten voor het einde nog 0-0
Eindstand ; 0-5
Chadli was betrokken bij twee goals.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef VDBisgod het volgende:
Ik vond de Belgen niet goed spelen het grootste deel van de wedstrijd. Niet scherp in duels en veel onnodig balverlies. Alderweireld, Dembele, Hazard, Chadli, Vertonghen vond ik zwak eigenlijk.
Kompany, Vermaelen, Mertens en Courtois waren goed.
De Bruyne was de uitblinker, en heeft recht op een basisplek. Dat heeft hij nu wel bewezen met oa een goal + assist.
Vergeet niet dat Kroatië een beestenteam heeft (oa Mandzukic, Perisic) die op het afgelopen EK bijna net zo sterk waren als de 2 finalisten (gelijk tegen Italië en met veel pech verloren van Spanje)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom speelde België 1-1 dan tegen Kroatië? België moet toch gewoon eerste worden in deze groep.
Op papier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Kroatië een beestenteam heeft (oa Mandzukic, Perisic) die op het afgelopen EK bijna net zo sterk waren als de 2 finalisten (gelijk tegen Italië en met veel pech verloren van Spanje)
Servië heeft daarnaast de beste verdediging van Europa.
Ja.quote:
Vidic kan toch helemaal niet voetballen manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Vidic, Kolarov en Subotic kunnen wel een beetje voetballen.
Wel typisch, USA trouwens ook pas gewonnen in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef TLC het volgende:
Mexicotegen Guyana uit 12 minuten voor het einde nog 0-0
Eindstand ; 0-5
Tegen Antigua en Barbuda, dat is net iets als Tuvaluquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel typisch, USA trouwens ook pas gewonnen in de laatste minuut.
Ok, die kunnen wel een beetje verdedigen dan. Verdedigers hoeven niet te kunnen voetballen als ze zo goed zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vidic kan toch helemaal niet voetballen man
Haha ik had er echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Tegen Antigua en Barbuda, dat is net iets als Tuvalumaarja Antigua en Barbuda uit, altijd lastig
Mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:33 schreef sausagin het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik maar in San Marino geboren :p
Als zo'n accountant maandag op zijn werk komt :
"Hoe was je weekend?"
"Voetbal wedstrijdje gespeeld in Engeland"
Speelt die niet bij Lecce?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiZal Mirko enkel voetballer zijn omdat hij werkloos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |