Is Miralles geen spits?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef sausagin het volgende:
opstelling België :
Courtois - Gillet, Kompany, Vermaelen, Vertonghen - Dembélé, Witsel, Fellaini - Hazard, Mirallas, Mertens
Zonder spitsVolgens mij denkt wilmots dat je punten krijgt om zo lang mogelijk de bal bij te houden. 90% balbezit 0 kansen
Is geen diepe spits. Meer een speler achter de spits of op de flank. Mirallas , mertens en hazard zullen heletijd van positie wisselen.quote:
Tja, wat maakt het uit. Van Persie is toch ook geen diepe spits? Ik hoop dat Belgie het eindelijk eens waar maakt, leuk ploegje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Is geen diepe spits. Meer een speler achter de spits of op de flank. Mirallas , mertens en hazard zullen heletijd van positie wisselen.
Je hebt Malta gejinxed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Stampie22 het volgende:
En Malta heeft nog twintig minuten om een punt te pakken tegen Armenie: nog 0-0. Is Malta de kwalificatiereeks ooit zó sterk begonnen?
Edit: Italia komt op 1-2, weer Osvaldo. En Malta 0-1 achter.
Huh? Luxemburg 1-1 Portugal?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef ElmarO het volgende:
Luxemburg - Portugal 1-1.Gescoord door C. Ronaldo.
Bulgarije - Italië 1-0; Manolev
Denk dat ijsland idd wel een verrassing kan worden. Daarbij hadden die volgens mij ook veel getalenteerde jongeren (?) 2de plaats is mogelijk , albanië noorwegen slovenië en cyprus zijn allemaal ploegen die klopbaar zijn. Zwitserland zie ik wel makkelijk 1ste eindigen , hebben daar veel goede spelers en ook jong. Hoop ze te zien op het WK.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik was afgelopen week op vakantie in IJsland en die overwinning op Noorwegen van ze was echt historisch voor ze... nu zag ik de rest van de poule en ik denk dat die 2e plek nog best realistisch is
Benieuwd wat ze vanavond kunnen
Boeie tegen Estland moet je gewoon met gemak 3-0 4-0 winnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:13 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Wedstrijd van Turkije, doelpunt telt niet want bal is niet over de lijn gegaan volgens de scheids
Ik zie 'm niet op VI scorebordquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Manolev weer gescoord, wat een baas
En Djuricic lukt het wel bij Servië
Dries Mertens heeft wel wat te kijken onder de douchequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef -Willempie- het volgende:
Die Benteke (Belgie) is toch ook geen spits voor dat niveau
Mjah, het viel eigenlijk wel zien aan te komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
De Belgen zijn weer eens ouderwets aan het falen.
Die hebben we goed te pakken gehad, ze dachten ineens dat ze de beste ter wereld waren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
De Belgen zijn weer eens ouderwets aan het falen.
De Belgen moeten eens gaan snappen dat ze er moeten staan als het erom gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die hebben we goed te pakken gehad, ze dachten ineens dat ze de beste ter wereld waren.
Dries Mertens lijdt sowieso aan chronische zelfoverschatting... en hij is niet de enigequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De Belgen moeten eens gaan snappen dat ze er moeten staan als het erom gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |