Kruisje kun je apart blokkeren....quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef bambino het volgende:
Ok heb de lampies weer terug
Had imgdesign* geblokt
Kruisje krijg ik niet weg tho
Godallemachtig wat een tabbladenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef bork het volgende:
[..]
yup, ik zag het te laat![]()
[ afbeelding ]
Uit de geschiedenis blijkt dat er meestal een Box komt tussen 2 en 6 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben er voor het eerst bij, maar ga niet 24 uur het volgen. Wordt het vroeg naar bed en morgen vroeg erbij, of juist zo lang mogelijk opblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja dat lukt me dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kruisje kun je apart blokkeren....
Rechtermuisknop op dat kruisje en dan gewoon blokkeren met ABP werkte gewoon voor mij hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat lukt me dus niet.
Ik moet de link hebben van dat kruisje zelf.
Dat zijn de mijne, er staan er nog een trits van mevr. en jr. openquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig wat een tabbladen
Niet en niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:18 schreef delano.888 het volgende:
Je moet EERST het kruisje blokkeren, dan de AD.
Maar sowieso gaan dan dus ook je lampjes weg.
En langzamer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:20 schreef delano.888 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon op het kruisje KLIKKEN en vervolgens niet refreshen. Is eigenlijk heul veul makkelijker.
Neem fatsoenlijk internetquote:
Zodra iBood een nieuwe aanbieding heeft komt die terug door auto refreshquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:20 schreef delano.888 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon op het kruisje KLIKKEN en vervolgens niet refreshen. Is eigenlijk heul veul makkelijker.
Hier niet hoor, hij doet ook geen auto refesh, alleen het element in het midden, niet de hele pagina.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Zodra iBood een nieuwe aanbieding heeft komt die terug door auto refresh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |